Страница 1 от 13

Lufthansa Technik Sofia

МнениеПубликувано на: 24 Апр 2007 11:24
от Апостол
Ремонтираме “Боинг” в София

Авиотехническа база за обслужване на "Боинг" и "Еърбъс" ще прави "Хемус eр" съвместно с "Луфтханза Техник". В смесеното предприятие германската компания ще има 80%, а българската - 20%, съобщи директорът на "Хемус eр", "Виаджо eр" и "България eр" Димитър Павлов. Предстои финализиране на преговорите и подписване на договора за учредяването, каза той. Германската компания вече има подобни бази в Будапеща и Малта. У нас тя ще се намира на хангара на българските авиокомпании на летище София. Със започването на работата ще бъдат открити 350 работни места за висококвалифицирани специалисти. До края на годината трябва да е факт юридическото обединение на трите авиокомпании. Още не е ясно какво име ще носи новото дружество, но "България eр" ни харесва, каза Павлов. Той допълни, че собствениците ще внесат 20 млн. лв. в капитала на "България eр", която за миналата година регистрира загуба от 29 млн. лв.
Невена Мирчева

http://standartnews.com/bg/article.php? ... cle=186712

МнениеПубликувано на: 24 Апр 2007 14:17
от Nikolay
Много добра новина!
Това означава ли че ще идват и големички самолети за поддръжка?

МнениеПубликувано на: 24 Апр 2007 17:54
от Toni
За това се говори от поне 3 години....първо да стане, после ще си честитим.
Nikolay написа:Много добра новина!
Това означава ли че ще идват и големички самолети за поддръжка?

Няма къде да ги ремонтират....хангарът става за 737/320, максимум 757.

МнениеПубликувано на: 24 Апр 2007 18:50
от so
сега става ясно за масираните обяви на луфти техник по джобс бг...
първо ще ни учат, после ще ни изтискват!
да ни е честито!
:lol:

МнениеПубликувано на: 24 Апр 2007 19:13
от Svetli Georgiev
Toni написа:
Nikolay написа:Много добра новина!
Това означава ли че ще идват и големички самолети за поддръжка?

Няма къде да ги ремонтират....хангарът става за 737/320, максимум 757.


То се е видяло че л-ще София не е призвано да приема големи самолети(изключае зимните чартъри и Ер Макс) но все пак да се надяваме да видим интересни авиокомпании поне :wink:

МнениеПубликувано на: 24 Апр 2007 19:26
от Toni
Не е толкова важно какво ще поправяме.... Дори и ATR-И да са, пак е добре. В Будапеща е базата за 737. В Германия се поддържат А320/330/340 и 747. За нас остават CRJ и BAe/Avro.

МнениеПубликувано на: 24 Апр 2007 21:02
от harrier
Залагам от сега на BAe/ARJ и евентуално CRJ. Поне първоначалната идея през 2004г беше за Баета съвместно с Хемус.

МнениеПубликувано на: 24 Апр 2007 21:58
от Toni
Balkan Lufthansa Technic :lol: :lol: :lol:

МнениеПубликувано на: 24 Апр 2007 22:05
от Toni
С Емо се опитахме да измисли име на новото предприятие... вижте как еволюира идеята :)

Balkan Lufthansa Technic
Balkan Hemus Group Lufthansa Technic
Mitko Lufthansa Technic
Bai-Hansa Technic
Mitko BAe146 Lufthansa Technic
Bai Mitko Technika
Бай Митко Техникът
Бай Митко - самолетообслужване ООД
ЕТ Бай Митко - АвиоТехника

МнениеПубликувано на: 24 Апр 2007 22:52
от makler
Toni написа:
ЕТ Бай Митко - АвиоТехника


E napravo ubiec!!!!!

МнениеПубликувано на: 24 Апр 2007 22:57
от mitkobiker
Toni написа:Не е толкова важно какво ще поправяме.... Дори и ATR-И да са, пак е добре. В Будапеща е базата за 737. В Германия се поддържат А320/330/340 и 747. За нас остават CRJ и BAe/Avro.


CRJ е в Любляна... остава Джъмболиното ;-)

МнениеПубликувано на: 25 Апр 2007 00:17
от Stoyan
Toni написа:С Емо се опитахме да измисли име на новото предприятие... вижте как еволюира идеята :)

Bai-Hansa Technic


No words! :lol: :lol: :lol: :lol:

МнениеПубликувано на: 25 Апр 2007 19:31
от engineer
Ще се правят чекове на 737 и 320. Първоначално.

МнениеПубликувано на: 25 Апр 2007 19:55
от Toni
Чекове, какви? C & D ?

МнениеПубликувано на: 26 Апр 2007 21:38
от R. G. - STR
Hemus първо завзема Lufthansa Technik, след няколко години ще глътнем Lufthansa, a до 2012 ще има HEMUS ALLIANCE. :twisted: