Страница 11 от 13

Re: Lufthansa Technik Sofia

МнениеПубликувано на: 29 Юни 2011 15:10
от garyhobson
Петата линия ще е на мястото на навеса между хангари 1 и 2, но мисля, че засега няма да се строи.
В Бургас и Варна засега ще е само линейно обслужване.

Re: Lufthansa Technik Sofia

МнениеПубликувано на: 13 Сеп 2011 20:03
от Делян
Така ще изглеждат новите линии на ремонтния завод
Фотограф: НАДЕЖДА ЧИПЕВА

Изображение

http://www.dnevnik.bg/pazari/2011/09/13 ... ntnata_si/

Re: Lufthansa Technik Sofia

МнениеПубликувано на: 13 Сеп 2011 21:10
от BHAir2
На мен ли така ми се вижда или това показва и хангар 1, даден на LHT... :roll: :roll:

Re: Lufthansa Technik Sofia

МнениеПубликувано на: 13 Сеп 2011 21:49
от Дедо
На мен ли така ми се вижда или това показва и хангар 1, даден на LHT



Да вижда ти се, това е растоянието от 1-ви до 2-ри хангар ( т.е. сегашния навес+ ПДОто)
Разбирасе графиката не е много точна и само схематична , 3-ти и 2-ри вероятно ще са слети . Поне на този етап на строителството изглежда така .Ще се разбере точно към отомври-ноември

Re: Lufthansa Technik Sofia

МнениеПубликувано на: 13 Сеп 2011 23:45
от BHAir2
А да, навеса го забравих :lol: :lol: :lol:

Re: Lufthansa Technik Sofia

МнениеПубликувано на: 14 Сеп 2011 00:12
от Toni
Добро оптимизиране на пространството. Доколото разбирам от статията 1-ви хангар също ще се поеме от ЛХТ, като там ще се обслужват машините на FB. Така линиите за обслужване ще станат 2+2+1. Предполагам, че във втори хангар ще могат да поемат по 3 ERJ/CRJ едновременно. Мисля, че няма да съединяват втори и трети защото конструктивно и от гледна точка на безопасността не е редно, но със сигурност между тях ще има топла връзка.

Re: Lufthansa Technik Sofia

МнениеПубликувано на: 14 Сеп 2011 09:11
от Дедо
http://news.ibox.bg/news/id_1833928400

Да може би това е окончателния вариант на комплекса , но малко остана, ще разберем

Re: Lufthansa Technik Sofia

МнениеПубликувано на: 14 Сеп 2011 09:11
от garyhobson
Между втори и трети хангар ще има около 15 метра административна сграда, но реално ще изглеждат като слети. Наистина капацитета ще е 2+2+1, обаче навеса засега между 1-ви и 2-ри няма да се бута. След време евентуално ще се строи. Хангар 1 няма да се взима от Луфтханза. Там се правят Бае-тата.

Re: Lufthansa Technik Sofia

МнениеПубликувано на: 14 Сеп 2011 09:16
от Дедо
административна сграда

Да тя ще бъде нещо като разделител

[quoteобаче навеса засега между 1-ви и 2-ри няма да се бута][/quote]

това имах предвид че ще се разбере към октомври - ноември, т.е. тогава ако не почнат да бутат ще значи че са отложили малко строителството на тази част

Re: Lufthansa Technik Sofia

МнениеПубликувано на: 17 Сеп 2011 17:52
от Делян
Доста интересно: до 2012-та работещите ще станат от 150 на 500! :rolleyes:

the number of employees will increase by more than 150 people to about 500 until the end of 2012.


http://www.lufthansa-technik.com/applic ... ion_US.xml

Re: Lufthansa Technik Sofia

МнениеПубликувано на: 17 Сеп 2011 19:00
от charlotte
Делян написа:Доста интересно: до 2012-та работещите ще станат от 150 на 500! :rolleyes:

the number of employees will increase by more than 150 people to about 500 until the end of 2012.


http://www.lufthansa-technik.com/applic ... ion_US.xml

...ще се увеличат с повече от 150, достигайки 500 :wink: сега изглежда са към 330

Re: Lufthansa Technik Sofia

МнениеПубликувано на: 18 Сеп 2011 02:28
от Делян
а, да не бях забелязал, че всъщност ще се увеличат със 150....

Re: Lufthansa Technik Sofia

МнениеПубликувано на: 26 Сеп 2011 09:35
от Дедо
http://www.ato.ru/content/lufthansa-tec ... ya-v-sofii

Е и в "съветския съюз " вече разбраха .
Лошо няма , успехи !!!!

Re: Lufthansa Technik Sofia

МнениеПубликувано на: 29 Сеп 2011 18:27
от Делян
Lufthansa Technik Sofia Signs 10-Year Deal With Air Tatarstan

AWIN First Sep 28 , 2011
Kristin Majcher kristin_majcher@aviationweek.com

Lufthansa Technik Sofia has signed a 10-year contract with Russian operator Air Tatarstan to provide heavy maintenance for its fleet of Airbus A319 and Boeing 737 Classic aircraft.

The maintenance agreement will cover light C check and heavy D check maintenance visits at Lufthansa Technik’s hangar in Sofia, Bulgaria.

The agreement will include maintenance for Air Tatarstan’s one Airbus A319 and five Boeing 737 classic aircraft. Lufthansa Technik says the agreement will cover the purchase of any additional aircraft within the 10-year contract period.



http://www.aviationweek.com/aw/generic/ ... annel=comm

Re: Lufthansa Technik Sofia

МнениеПубликувано на: 06 Окт 2011 15:02
от Toni
LHT ползват хангара на B.A.C. в северния район. Очевиндно има недостиг на капацитет в сегашната им база.

Изображение

На снимката се вижда опашката на A320 LZ-FBC, който беше вкаран в хангара около 1830 на 5-и октомври.