Уникалния ре-брандинг на АЕРОФЛОТ !

Мнениеот karadzhoff » 04 Яну 2008 18:46

Ето още малко по темата за 34-ките:

Aeroflot ends mainline Tu-134 operations after 40 years


Russian flag-carrier Aeroflot has withdrawn the Tupolev Tu-134 from mainline operations after keeping the Soviet-era twin-jet in service for more than 40 years.
Aeroflot’s final Tu-134 flight, SU753 from Kaliningrad to Moscow Sheremetyevo on 31 December, brought to an end the most prominent role undertaken by the type.
The carrier has 14 remaining in its fleet and will offer these to subsidiary carriers Aeroflot-Don and Aeroflot-Nord for purchase.
Developed from the Tupolev Tu-124 – and originally designated the Tu-124A – the 68-seat aircraft first flew in July 1963 after emerging with a design that followed the trend towards rear-engined jets.
It was equipped with two Soloviev D-30 powerplants and featured characteristics such as a glazed nose.
From a total of 852 Tu-134s some 162 were still in operation two years ago when more than 220 remained on the Russian state registry for civil aircraft.
Several Warsaw Pact states adopted the Tu-134 which saw service with East German carrier Interflug – the first export customer – plus Polish operator LOT, Hungary’s Malev, CSA of Czechoslovakia, and Balkan Bulgarian Airlines.
It was also operated by a small number of non-Soviet carriers including Syrian Arab Airlines.
NATO code-named the aircraft ‘Crusty’ and, in addition to airline operations, the type was employed as a military transport. Several Tu-134s were modified with distinctive sharp nose sections for training strategic bomber crews.
Aeroflot performed its first international flight with the type in September 1967 on the Moscow-Stockholm route. The carrier says it has operated some 600 Tu-134s in total and that, over its period of service, the type has carried nearly 10 million passengers.
“It became popular through enabling simplicity of operation, ease of flight and adequate comfort for passengers,” says the airline. But the relative inefficiency of the Tu-134 and its inability to comply with noise restrictions have gradually forced Aeroflot to withdraw the twin-jet from service.
It is replacing the Tu-134s with Sukhoi Superjet 100 regional jets and Airbus A320-family aircraft. Aeroflot is also intending to phase out its Tupolev Tu-154s by 2010.


SOURCE:Flightglobal.com
Аватар
karadzhoff
супер спотър
 
Мнения: 1297
Регистриран на: 20 Юни 2005 22:01
Местоположение: Varna City

Мнениеот Dreamliner » 15 Фев 2008 13:14

Според резервационната система на Аерофлот почва полети до LBSF отново с ТУ5 от април/май?! То нали от март вече не могат да летят в ЕС? :shock:
Аватар
Dreamliner
супер спотър
 
Мнения: 1130
Регистриран на: 13 Авг 2007 11:59
Местоположение: SOF/LBSF Летище София

Мнениеот С.Николов » 15 Фев 2008 14:37

Грешка - ние не можем да летим с тях.
Или поне такава ми е информацията.
Аватар
С.Николов
най-спотър
 
Мнения: 217
Регистриран на: 17 Дек 2003 22:57
Местоположение: Варна жкВладиславВарненчик

Мнениеот Werner » 25 Фев 2008 20:26

:) Ако това е "новия" Аерофлот-харесва ми :)
http://www.youtube.com/watch?v=GfDAy0DERdw
GRIPEN-wings of fire
Werner
спотър
 
Мнения: 19
Регистриран на: 10 Ное 2007 20:40
Местоположение: Sofia

Нищо ново под слънцето!

Мнениеот makler » 02 Яну 2009 15:39

Пиян пилот на "Аерофлот" е свален от самолета по линията Москва-Ню Йорк след намеса на пътници.(вероятната причина за състоянието на пилота е рождения му ден)
Подробности: http://www.echo.msk.ru/programs/personalno/562720-echo/
Изображение
Аватар
makler
супер спотър
 
Мнения: 1134
Регистриран на: 20 Фев 2006 00:01

Мнениеот RGG » 02 Яну 2009 23:15

От доста време ми е интересно, какви са характеристиките на А321 на Аерофлот с двигател Роллс Ройс. Очевидно батюшките са искали да имат повече мощност на 321, но как се променя перформанс-а на самолета с този агрегат...
Аватар
RGG
най-спотър
 
Мнения: 481
Регистриран на: 15 Ное 2008 18:54
Местоположение: SOF/LBSF

Мнениеот Toni » 03 Яну 2009 00:33

RGG, какъв Rolls на 321? Те са със CFM56. Всечките 321 за Аерофлот са серия -211, т.е. с двигатели CFM56-5B3 с тяга 146,8kN. Това е най-мощният двигател (заедно с V2533-A5) монтиран на семейството 320.
Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)

Мнениеот RGG » 03 Яну 2009 19:10

Toni,
ще разбера точно за какво става дума и ще ти кажа, от няколко места чувам, че е Роллс Ройс.... засега замълчавам....
Аватар
RGG
най-спотър
 
Мнения: 481
Регистриран на: 15 Ное 2008 18:54
Местоположение: SOF/LBSF

Мнениеот karadzhoff » 03 Яну 2009 19:43

Rolls Royce са част от споменатите IAE (International Aero Engines AG), както още - Pratt & Whitney, JAEC (Japanese Aero Engines Corporation), MTU (MTU Aero Engines).

"Pratt & Whitney produces the combustor and high-pressure turbine, Rolls-Royce the high-pressure compressor, JAEC the fan and low-pressure compressor and MTU the low-pressure turbine."
Аватар
karadzhoff
супер спотър
 
Мнения: 1297
Регистриран на: 20 Юни 2005 22:01
Местоположение: Varna City

Re: Уникалния ре-брандинг на АЕРОФЛОТ !

Мнениеот Topfly » 25 Мар 2012 16:30

Aeroflot ANT-20bis
Изображение
Topfly
супер спотър
 
Мнения: 2216
Регистриран на: 27 Окт 2010 13:02

Re: Уникалния ре-брандинг на АЕРОФЛОТ !

Мнениеот randi » 26 Ное 2012 22:00

Aeroflot май скоро трябва да получат първия си 777-300ER, вече го има в сайта на авиокомпанията като част от самолетния парк :D ще бъде с 402 места.
SWITCH OFF or FUCK OFF
SaVe TheIr pLaNeT
CuT yOuR eMiSsIoN

Изображение
JetPhotos
Planepictures
Airliners
Аватар
randi
супер спотър
 
Мнения: 2183
Регистриран на: 13 Дек 2007 16:50
Местоположение: София

Предишна

Назад към Авиация + Авиационни новини

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 22 госта