Уникалния ре-брандинг на АЕРОФЛОТ !

Мнениеот harrier » 01 Юни 2007 20:25

За А350 още не е сигурно.
Аватар
harrier
член на екипажа
 
Мнения: 5258
Регистриран на: 16 Дек 2003 17:16

@

Мнениеот alex.andonov » 01 Юни 2007 20:29

Сигурно е ...дори вече има в сайта на Еърбъс снимка как ще изглежда самолета в цветовете на Аерофлот
alex.andonov
 

Мнениеот VS11 » 01 Юни 2007 20:31

Ето я агенцията на Аерофлот: Identica

www.identica.com ...има и на Аерофлот нещата

Агенцията на S7 - Landor Associates, пак от Лондон.

Ето и малко материал (от Московски времена на англ.)

http://www.cdi.org/russia/johnson/2007-50-37.cfm

От статията научаваме, че предишните консултанти McKinsey & Company (които са много големи) са "учили екипажите как да се усмихват", което се оказало "голяма стъпка за а/к-та"...ето малко безплатни практични съвети за българския ръкодител на а/к :-)
Аватар
VS11
супер спотър
 
Мнения: 719
Регистриран на: 02 Юли 2004 06:27
Местоположение: Varna, BG/Boston, MA, USA

Re: @

Мнениеот Boss154 » 02 Юни 2007 12:47

alex.andonov написа:Сигурно е ...дори вече има в сайта на Еърбъс снимка как ще изглежда самолета в цветовете на Аерофлот


Не сигурно за А350, имат само протокол за намерения без твърд договор за покупка. Всичко това се прави да натрият носа на американците по политически съображения. Почти съм убеден, че предпочитат и в крайна сметка ще летят на Б787 (ако до тогава не започне нова студена война :evil: ).
Boss154
спотър
 
Мнения: 51
Регистриран на: 14 Яну 2006 01:06

Мнениеот Апостол » 06 Юни 2007 21:51

Доста от нещатата в тази статия са ни познати,но тя смата е доста добра според мен:

"Аэрофлот" ще завладява Европа
Руският превозвач е фаворит за сръбската JAT
„Аэрофлот“ превози над 7 млн. пътници през 2006 г.

Осемдесет години. Толкова е възрастта на сръбския национален превозвач JAT, като 2007 г. може би е последната за него като държавна компания.
Сръбското правителство обяви, че ще приватизира JAT до края на годината. Източници от Белград разкриха, че руският гигант "Аэрофлот" е предложил най-добритe условия, като е обещал да разшири и модернизира авиофлотилията и да запази персонала от 2000 души. Air India e единственият друг сериозен кандидат за сръбския превозвач, като индийците искат да направят белградското летище "Никола Тесла" свой европейски център.

Навременна продажба

Явно моментът е идеален за продажба на JAT. Авиокомпанията силно пострада от международните санкции на ООН срещу Сърбия през 90-те години по време на управлението на Слободан Милошевич и дори беше спряна от международни полети. Но след 2001 г. тя започна да се съживява. През 2006 г. JAT отчете най-добрите си резултати за последните 16 години и е единствената печеливша група сред превозвачите от бивша Югославия. Тази година също започна добре и броят на пътниците бележи растеж. През май JAT започна първата си рекламна кампания за последните десет години, в която участват популярни личности в Сърбия като тенисистки, баскетболисти, актьори и писатели. Големият проблем на JAT са остарелите самолети - 17 машини, от които 12 Boeing 737, чиято възраст е над 20 години. Именно по тази причина за правителството изглежда по-примамлива офертата на "Аэрофлот", която предвижда пълна модернизация. "Аэрофлот" обеща редица инвестиции, с които да направи JAT една от водещите авиокомпании в Югоизточна Европа, заяви сръбският министър за капиталовите инвестиции Велимир Илич пред в. "Вечерние новости". Той допълни, че кабинетът все още не е решил дали да продаде цялата компания на "Аэрофлот" или само дял. Според експертите "Аэрофлот" няма да има проблем с обновяването на автопарка на JAT. Руската компания вече сключи договор за покупка на 45 машини за регионални полети Superjet 100, част от които може да предложи на сръбската авиокомпания, ако спечели наддаването.

Цената заедно с дълговете

Вътрешни източници разкриха пред руския вестник "Комерсант", че цената, която ще бъде платена за JАТ, няма да надхвърли 100 млн. долара. Но купувачът ще поеме и дълговете на превозвача от около 260 млн. долара. "Аэрофлот" няма да има проблем с финансирането на бъдещата сделка, смятат експертите. Финансовият директор на компанията Михаил Полубояринов заяви, че европейски банки са предложили изгодни кредити в размер до 900 млн. долара.

Застраховка срещу италиански неуспех

Според руски анализатори "Аэрофлот" е направил офертата за JAT, за да се застрахова срещу евентуален неуспех в наддаването за 39% в италианския превозвач Alitalia. Руският превозвач е кандидат съвместно с италианската банка UniCredit. Конкурент в наддаването е консорциум между превозвача Air One и местната банка Intesa Sanpaolo. Правителството в Рим постави условия на бъдещия купувач Alitalia да запази националната си идентичност и вътрешните маршрути. "Аэрофлот" обяви, че финансовото състояние на Alitalia може би е по-лошо, отколкото се предполага, и това постави под съмнение бъдещата сделка. Италианската авиокомпания отчете нетна загуба от 626 млн. евро за последната година. "Аэрофлот" и Аlitalia работят съвместно, откакто руснаците се присъединиха към авиационния съюз SkyTeam Alliance през 2006 г. "Евентуалното ни сливане ще даде на Alitalia невиждан достъп до най-динамичния авиационен пазар - Русия и ОНД, а пък клиентите на "Аерофлот" ще могат да използват по-лесно мрежата на италианците в Африка и Южна Америка", обяви изпълнителният директор на руския превозвач Валери Окулов. Той не крие амбициите на "Аэрофлот" да се утвърди като един от водещите превозвачи на Стария континент през следващите години.

Изображение

Статията е на Капитал
Апостол
супер спотър
 
Мнения: 697
Регистриран на: 13 Дек 2006 20:44

Мнениеот Апостол » 09 Юни 2007 14:37

JAT може да стане балкански авиопревозвач

Руската авиокомпания Аерофлот и сръбската авиокомпания JAT подписаха меморандум за разбирателство.

Това стана в рамките на международния транспортен форум в Сочи. В документа руският авиопревозвач изразява интерес да участва в приватизацията на компанията JAT с цел превръщането й в транснационален балкански авиопревозвач.

"Компанията JAT приветства заинтересоваността на Аерофлот и възнамерява да изгражда своите отношения с руската авиокомпания на принципите на взаимната изгода", се казва в меморандума.

С цел проучване на възможностите за участие на Аерофлот в приватизацията на JAT се създава двустранна работна група. Източник, близък до преговорите, съобщи, че Аерофлот планира да закупи 75 % от акциите на сръбската компания. Той допълни, че интерес към приватизацията на JAT проявяват и американски инвеститори.

От своя страна генералният директор на международното летище Шереметиево в Москва Михаил Василенко съобщи, че Шереметието планира да участват в приватизацията на летището в Белград, чийто единствен акционер е държавата. "В момента се водят преговори", каза той.

Василенко посочи, че интерес към приватизацията на летището проявяват и инвеститори от други страни. Ако закупи дял от летището в Белград, Русия е готова да привлече в него руски авиокомпании.

http://news.expert.bg/?act=news&id=105940
Апостол
супер спотър
 
Мнения: 697
Регистриран на: 13 Дек 2006 20:44

Мнениеот Nikilaki » 09 Юни 2007 16:12

Боинг” и “Аерофлот” може да подпишат договор за закупуването на “Боинг-787”



09 юни 2007 | 04:03 | Агенция "Фокус"



Москва. Американската самолетостроителна компания “Боинг” и руския авиопревозвач “Аерофлот” може да подпишат договор за закупуването на 22 самолета “Боинг-787”, предаде РИА Новости.
По данни на източник, близък до сделката, планирано е договорът да бъде подписан в рамките на 11-ия международен икономически форум в руския град Санкт Петербург.
В случай на подписването на сделката, 22-та самолета ще бъдат доставени в Русия през периода от 2010 до 2012 г.
В близкото минало главният инженер на самолета Джим Морис съобщи, че ключовите елементи на най-новия пътнически самолет на “Боинг” - “Боинг-787 Дриймлайнър” (Голям кораб на мечтите) се разработват в Московския център на компанията, където работят 300 руски инженери.
Аватар
Nikilaki
най-спотър
 
Мнения: 311
Регистриран на: 06 Яну 2007 03:41
Местоположение: Germany,Duisburg

Мнениеот Svetli Georgiev » 09 Юни 2007 16:17

А ясно ли е за кои линии ще го ползат?
Аватар
Svetli Georgiev
супер спотър
 
Мнения: 1284
Регистриран на: 28 Юли 2006 13:10

Мнениеот Boss154 » 15 Юни 2007 10:06

Е, вече е ясно - ще е 787. Имат твърд договор за 22 броя!
Boss154
спотър
 
Мнения: 51
Регистриран на: 14 Яну 2006 01:06

Мнениеот Dreamliner » 09 Окт 2007 12:52

Доколкото знам те са поръчали и 787, и 350

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Airbus_A350_orders

на втория ред го пише. :roll:
Аватар
Dreamliner
супер спотър
 
Мнения: 1130
Регистриран на: 13 Авг 2007 11:59
Местоположение: SOF/LBSF Летище София

Мнениеот rumen_it » 09 Окт 2007 19:52

illy написа:На мен са ми все още противни. Особено със сърпа и чука на логото. Все едно Луфтханза да лети с пречупен кръст на опашката на самолетите си. От колеги пътували с тях знам, че обслужващият персонал е груб, даже и в бизнес и обръща внимание и се усмихва само на руснаци демонстриращи с парите си. Другите ряпа да ядат, въпреки че са платили същата цена. На един полет с една колежка един подобен "бизнесмен" тип първеню си бил "поръчал" всичкото шампанско в самолета за себе си и годеницата си. Стюардесата казала "Шампанско има още, но питайте господина или годеницата му дали няма да го искат". Представяте ли си? Тя ужасена да заговори двама пияни и шумни руснак и рускиня си поръчала вода. Не обичам да преразказвам в трето лице, обаче тая история е уникална.


Така е,летял съм с тях в бизнес, пренебрежение е слаба дума! Абсолютно подкрепям мнението на illy!
rumen_it
по-спотър
 
Мнения: 165
Регистриран на: 06 Окт 2007 00:06

Мнениеот karadzhoff » 29 Дек 2007 19:21

Снимки на първия обновен MD11 за Аерофлот Карго:

http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=6135735
http://www.airliners.net/open.file/1310764/L/
Аватар
karadzhoff
супер спотър
 
Мнения: 1297
Регистриран на: 20 Юни 2005 22:01
Местоположение: Varna City

Мнениеот Dreamliner » 30 Дек 2007 22:43

Новата ливерия му стои добре :wink:
Аватар
Dreamliner
супер спотър
 
Мнения: 1130
Регистриран на: 13 Авг 2007 11:59
Местоположение: SOF/LBSF Летище София

Мнениеот tu-134 » 02 Яну 2008 22:42

От 1-ви Януари 2008, Аерофлот спря полетите с Ту-134. Вероятно ще бъдат използвани А-320 на тяхно място. Какво ще става с 134-ките незнам, сигурно ще бъдат продадени. Велик самолет, но за съжаление вече му дойде края при тях, както се случи с Ил-86 миналата година.
Аватар
tu-134
супер спотър
 
Мнения: 657
Регистриран на: 04 Яну 2004 06:51
Местоположение: Chicago

Мнениеот makler » 02 Яну 2008 23:39

tu-134 написа:........ Какво ще става с 134-ките ......

Ste badat dadeni dashternite aviokompanii : Aeroflot Nord i na Aeroflot Don
Изображение
Аватар
makler
супер спотър
 
Мнения: 1134
Регистриран на: 20 Фев 2006 00:01

ПредишнаСледваща

Назад към Авиация + Авиационни новини

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 20 госта

cron