Здравейте,
Имам резервация за пътуване по маршрут SOF-VIE-SOF, като реших да се възползвам от възможността за ъпгрейд до бизнес класа през уеб сайта на Austrian за полета по първата отсечка. За съжаление, при резервацията получих грешка `Due to technical difficulties, your request cannot be processed at this time`, а в същото време сумата за ъпгрейда беше блокирана по кредитната ми карта. След няколко разговора с офиса на авиокомпанията в България, както и директно обаждания до international call center-а им, така и не получих конкретна причина за грешката. Отговориха ми, че въпросаната услуга `red upgrade` се предлага само при онлайн чен ин, не по-рано от 36 часа преди полета, а в същото време в `my bookings` опцията е налична от следващия ден, след закупуването на билета. Към момента не могат да ми кажат и кога сумата ще бъде отблокирана от кредитанта ми карта - предположенията варират от 2 седмици, до "да изчаквам няколко дни". При тази ситуацията бих искал да разбера дали някой има повече опит с red upgrade - дали да пробвам отново при онлайн чен ин? Да използвам ли същата кредитна карта или нова (за да мога продължително задържане на парите да си пусна по-лесно claim за първата)? Също така, дали няма вероятност пак да получа същата грешка, а отново да блокират сума по картата, т.е. пробваш - парите се блокират, а дали ще е успешен ъпгрейда не се знае.
Весели празници на всички!