alex_2 написа:europeandj написа: Изглежда ми като да не държат на брандовете. Някой ден и Аустриан и Суисс може да ги подменят с Eurowings каквото ще се случи съвсем скоро с Брюкселските авиолинии
Brussels Airlines не мисля че е кой знае колко утвърден бранд, но Austrian и Swiss се надявам, че не биха ги затрили. Със Swiss не съм запознат като цяло, никога не съм летял с тях, но Austrian определено си е бранд на реномиран национален превозвач. Доста често хората не знаят, че реално се притежава от Луфтханза
То много и не личи, че са част от Луфтханза. Дори на много летища използват различни наземни оператори и дори терминали, което за мен е супер странно, защото нали уж Star Alliance бяха подели инициатива "SA under one roof", с което целяха да пратят всички авиокомпании на едно и също място на всяко летище ама примери има, в които нещата не са така. Например на CDG целия SA почти са на стария Т1, а австрийците са на Т2D. В Мадрид пък Авианка заради партньорството си с Иберия са на т.нар. Терминал на Oneworld - T4/T4s
Относно бранда брюкселските авиолинии може да не са много стар бранд, но изглежда като да се утвърдиха последните години... На мен лично не ми харесва тази консолидация на пазара. Ще стане като в САЩ - скъпи цени, макар при по-високо качество на услугата.