Страница 1 от 22

Austrian Airlines Group

МнениеПубликувано на: 13 Юни 2007 12:08
от so
Изображение

понеже не намерих нищо за австрийците, реших да направя нова тема, и тук да пишем новини за тях, и всякакви други неща за групата. аналогично би било гот да се направи и за другите а/к, като бритиш, луфти,ер франс...

МнениеПубликувано на: 13 Юни 2007 12:09
от so
ето я и първата интересна статия, която може би и нас засяга? (вече късно, но все пак) :roll:

Austrian Airlines Group CEO Alfred Oetsch said Austrian is facing growing competition on its routes to Eastern Europe (ATWOnline, May 2) and that in order to defend its critical Focus East strategy and "keep our position strong," it will "consider whether to buy or take shares in one of the carriers in Eastern Europe." He did not provide further details, but airlines from countries like Romania, Bulgaria or Moldova may be among the most likely targets. "You don't buy an airline, you buy the market," he said. AAG already holds 22% of Ukraine International Airlines and will increase its stake "whenever it is possible," Oetsch revealed. "Just like we started our cooperation with AiRUnion, where we use Moscow Domodedovo as a hub, we would like to develop Kiev into a hub for us as well" (ATWOnline, Feb. 27).

by Kurt Hofmann,
source: ATWonline

МнениеПубликувано на: 13 Юни 2007 13:33
от Toni
Интересно....защо ми се струва, че ще предпочетат Букурещ... а при нас няма и какво да се купи + предпазна клауза...

МнениеПубликувано на: 13 Юни 2007 15:46
от Pilot737
Прав си, Митко изкупи де що имаше :lol:

МнениеПубликувано на: 14 Юни 2007 09:21
от mitkobiker
Toni написа:Интересно....защо ми се струва, че ще предпочетат Букурещ... а при нас няма и какво да се купи + предпазна клауза...


Toni, Аustrian са доста силни тук, а и от бая време работят тясно с България Ер. Сакатия начин по който се развива новия Балкан към момента ме кара да си мисля, че скоро тези хора ще се откажат да си играят на авиокомпания и ще продадат начинанието си с прилична печалба.
.............
UIA под вещото направление на АУА бяха избутани в няколко ъгълчета на украинския пазар... тази авиокомпания се превърна в превозвач, захранващ мрежата от полети на АУА и Луфтханза с пътници от Украйна. Определено не искам да видя най-голямата авиокомпания в България в подобна позиция!

МнениеПубликувано на: 09 Юли 2007 12:38
от so
Austrian Airlines will resume service to Kazakhstan with a Vienna-Astana service scheduled to launch before year end.

Separately, OS reached agreement with future Star Alliance partner Air China to place its code on daily CA flights from Beijing to Shanghai, Wuhan and Guangzhou. OS operates a daily VIE-PEK service.

АТW online

МнениеПубликувано на: 09 Юли 2007 20:27
от mitkobiker
От новото зимно разписание ще имат 4 полета до София всеки работен ден!

МнениеПубликувано на: 09 Юли 2007 23:09
от asd
И като добавиш и полетите на Sky Europe и България Еър и тези от Варна и Бургас и стават към 50-60 :shock: :shock: :shock: полета седмично от България до Виена :!:

Колко народ е това :roll: - по 100 пътника средно на полет (май са много) - 5 000 пътника на там и 5 000 обратно на седмица = 10 000. За цялата година 500 000 :shock: , без да се броят организираните туристи.

МнениеПубликувано на: 10 Юли 2007 17:15
от VS11
mitkobiker написа:Toni, Аustrian са доста силни тук, а и от бая време работят тясно с България Ер. Сакатия начин по който се развива новия Балкан към момента ме кара да си мисля, че скоро тези хора ще се откажат да си играят на авиокомпания и ще продадат начинанието си с прилична печалба.


Още от самото начало на приватизацията на ФБ подозирах, че Хемус няма да са дългосрочни инвеститори във ФБ. На тях им трябват много, много пари за да държат на конкуренцията, и 90% залагам на това, че до 2-3 години след приватизацията, ще си пуснат дялово участие на някоя борса, но и дори да си запазят контролиращо участие, след време ще им се наложи да се продадат на някоя по-голяма риба. Най-вероятната такава е Аustrian или Lufthansa, особено след като LH ще ги консултира и ще си правят с тях техническа база.

МнениеПубликувано на: 14 Яну 2008 17:48
от Апостол
от 2ри април почват полети до нижни новгорд вт чт нед със Ф70

МнениеПубликувано на: 14 Яну 2008 20:05
от amcho
asd написа:И като добавиш и полетите на Sky Europe и България Еър и тези от Варна и Бургас и стават към 50-60 :shock: :shock: :shock: полета седмично от България до Виена :!:

Колко народ е това :roll: - по 100 пътника средно на полет (май са много) - 5 000 пътника на там и 5 000 обратно на седмица = 10 000. За цялата година 500 000 :shock: , без да се броят организираните туристи.


Ми да asd, Виена и Лондон си оглавяват класацията за топ дестинации от/до България. Ей го къде е, на 2 крачки :P

МнениеПубликувано на: 14 Яну 2008 20:28
от rumen_it
Mи да, във Виена е супер яко! :-D

МнениеПубликувано на: 16 Яну 2008 07:50
от PHL
so написа:Austrian Airlines will resume service to Kazakhstan with a Vienna-Astana service scheduled to launch before year end.


Борат би трябвало да е най-щастлив от тази новина

забравих да добавя,
Great Success!

МнениеПубликувано на: 28 Яну 2008 20:26
от amcho
Може би някой хора вече знаят но от 30 март 2008г., започват отново редовни полети от Виена до Бургас 3 пъти седмично (вторник, четвъртък и неделя) през целия летен сезон ама цените им за Европа са космически поради липса на конкуренция. :( Ето го и разписанието:

247 OS 793 VIEBOJ-10:35 13:35 DH4 и CRJ
EFF 30MAR DIS 23OCT
247 OS 794 BOJVIE-15:05 16:20 DH4 и CRJ
EFF 30MAR DIS 29OCT

МнениеПубликувано на: 28 Яну 2008 20:53
от rumen_it
Mоля ви, кажете ми как е възможно MXP-VIE-VAR return да е 380Е??? Аз до JFK ходих за 400 Е с ВА! Според вас каква е причината?