Страница 19 от 22

Re: Austrian Airlines Group

МнениеПубликувано на: 06 Юни 2015 18:46
от FQTL
OE-LBN още ли е на летището в София ? какъв е бил проблема с него?

..между другото, в понделник в 11:25 полета до Виена се оперира от Estonian Air (OV) :-D

Re: Austrian Airlines Group

МнениеПубликувано на: 26 Авг 2015 16:00
от FQTL
Първа снимка на ембраер :)
Oe-lwd.. Ot Austrian Technik Bratislava Изображение

Re: Austrian Airlines Group

МнениеПубликувано на: 26 Авг 2015 21:26
от skyviewer
Може би,името на темата, трябва да бъде сменено на "Lufthansa Group":

Privatization and takeover by Lufthansa

In June 2008, the Merrill Lynch investment bank advised the Austrian Government to sell AUA to a foreign company. Interest was shown by Lufthansa, Air France-KLM, Royal Jordanian, Air China, Turkish Airlines, Aeroflot, S7 Airlines and Singapore Airlines. Of those, Lufthansa, Air France-KLM and S7 emerged.[11]

On 13 November 2008, state holding ÖIAG announced that Lufthansa was selected. The German company was to enter Austrian’s capital with a 41.6% share, for which it would pay €366,268.75.[12] AUA CEO Alfred Ötsch and OIAG chairman Peter Michaelis were heavily criticised for revealing to Lufthansa that it had to take over the €500 million debt only once the deal had been made binding. Michaelis refused a new tendering procedure, but was made a scapegoat with his shareholder rights removed,[13] and Ötsch resigned on 29 January 2013.[14]

On 1 July 2009, the European Commission initiated investigation on the acquisition for breach of free trade rules, suspecting that the tendering process was a fake one, everything being already decided in favour of Lufthansa.[15] Finally, with approval from the European Commission, Lufthansa purchased Austrian Airlines in September 2009.[16]

Shares in Austrian Airlines AG were suspended on Vienna Stock Exchange on 4 February 2010.[17] After a time of uncertainty following the demission of appointed CEO Thierry Antinori,[18] the arrival of Jaan Albrecht as the new CEO in 2011 signalled the beginning of a new era for the airline, with improving passenger numbers and a more strategic position within the Lufthansa framework. The completion of extension works at the Vienna International Airport will give the airline more room for expansion. As a result, in January 2012, a new strategy was implemented, with the addition of 11 new aircraft in the next three years, leading to a renewal of the fleet on the long term, with Airbus planes serving medium-haul routes and Boeings serving long-haul routes.

In December 2011, a new cost-saving plan was revealed, as AUA’s figures were still in the red despite the shedding of 2500 jobs. Lufthansa refused to provide financial support.[19] In March 2012, Austrian called once more for recapitalisation. Lufthansa approved a capital increase of €140 million, providing effective measure to be taken in order to address the structural deficiencies.[20]

The Lauda Air subsidiary was officially merged into Austrian Airlines on 1 July 2012.

https://en.wikipedia.org/wiki/Austrian_Airlines

Re: Austrian Airlines Group

МнениеПубликувано на: 30 Яну 2017 08:00
от amcho
OS са заложили 2 допълнителни честоти до VAR 03JUN-02SEP в ден 4 и 6 а до BOJ 17JUN-03SEP в ден 6 и 7. Полетите излизат в Амадеус ама не могат да бъдат "букнати" тъй като са с различна полетна номерация вероятно ще са само чартърни. Полетите от/до Варна правят добри връзки през Виена...жалко.

Re: Austrian Airlines Group

МнениеПубликувано на: 20 Апр 2017 08:20
от ropotamo
Кръгла нула!

Брат ми пътува вчера от София до Краков през Виена. Втория полет до Краков е бил отменен късно вечерта. Представителите на АК са си тръгнали и са оставили пътниците сами в полунощ да си търсят хотели. Храна не е била осигурена. Все още не са пратили никаква информация за премаршрутиране. Сайта им няма функция сам да си резервираш нов полет в случай на анулиран такъв. Телефоните им са затворени вечерта. За капак са им загубили багажа. И всичко това се случва не на някое малко летище, а на базата им във Виена.

Това мога да го очаквам от Бг Ер или Райън, но не и от компания на която целия бизнес модел е базиран на прекачвания през Виена.

Re: Austrian Airlines Group

МнениеПубликувано на: 01 Май 2017 13:49
от asd
ropotamo написа:Кръгла нула!

Брат ми пътува вчера от София до Краков през Виена. Втория полет до Краков е бил отменен късно вечерта. Представителите на АК са си тръгнали и са оставили пътниците сами в полунощ да си търсят хотели. Храна не е била осигурена. Все още не са пратили никаква информация за премаршрутиране. Сайта им няма функция сам да си резервираш нов полет в случай на анулиран такъв. Телефоните им са затворени вечерта. За капак са им загубили багажа. И всичко това се случва не на някое малко летище, а на базата им във Виена.

Това мога да го очаквам от Бг Ер или Райън, но не и от компания на която целия бизнес модел е базиран на прекачвания през Виена.


Наистина е много изненадващо, ако нямат представител във Виена денонощно :?

Re: Austrian Airlines Group

МнениеПубликувано на: 22 Юни 2017 22:43
от alex_2
От лятното разписание 2018 г. сутрешният полет SOF-VIE ще излита в 7:05

Re: Austrian Airlines Group

МнениеПубликувано на: 07 Юли 2017 10:07
от amcho
Възстановяват се полетите до Токио и Кейп Таун догодина:

http://m.atwonline.com/airports-routes/austrian-airlines-confirms-tokyo-cape-town-comeback

Re: Austrian Airlines Group

МнениеПубликувано на: 03 Дек 2017 12:30
от alex_2
Явно Lufthansa Group (вкл. и Австрийските) са увеличили цената за чекиран багаж- преди беше 15 евро на посока ,сега е 25.. На всичко отгоре като си платиш отделно за багаж към тарифа Економи Light излиза по-скъпо отколкото ако си директно с Ecomomy Classic, в което не виждам никаква логика - малко като билетите на България ер, които излизат понякога - по-евтино с багаж, отколкото без..
Та скоро букнах така един билет с Austrian и след това установих, че съм се прекарал с 10тина евро ..

Re: Austrian Airlines Group

МнениеПубликувано на: 03 Дек 2017 21:13
от asd
alex_2 написа:Явно Lufthansa Group (вкл. и Австрийските) са увеличили цената за чекиран багаж- преди беше 15 евро на посока ,сега е 25.. На всичко отгоре като си платиш отделно за багаж към тарифа Економи Light излиза по-скъпо отколкото ако си директно с Ecomomy Classic, в което не виждам никаква логика - малко като билетите на България ер, които излизат понякога - по-евтино с багаж, отколкото без..
Та скоро букнах така един билет с Austrian и след това установих, че съм се прекарал с 10тина евро ..


Има маркетингова логика, щом в крайна сметка си платил повече за същата услуга ;)

Може да го разглеждаш и като промяна на намеренията от страна на пътника - първоначално е мислил да пътува "леко" (без багаж и на по-ниска цена), в последствие е предпочел да пътува "класически" (с багаж) и авиокомпанията го позволява, срещу съответното доплащане за промяната.

Re: Austrian Airlines Group

МнениеПубликувано на: 26 Дек 2017 11:32
от alex_2
Виждам, че за лятното разписание е предвидено вечерните полети в доста от дните (ако не и всички) да се изпълняват от Adria Airways с CRJ900:

VIE
SOF
17:35 - 20:00
Duration 01:25
OS793 operated by Adria Airways

SOF
VIE
20:50 - 21:25
Duration 01:35
OS794 operated by Adria Airways

Re: Austrian Airlines Group

МнениеПубликувано на: 29 Дек 2017 21:49
от alex_2
Натъкнах се на опция София-Мюнхен с престой 25 минути във Виена.. Възможно ли е това, при положение, че бордингът за Мюнхен ще е започнал преди да кацне самолетът от София??

Re: Austrian Airlines Group

МнениеПубликувано на: 29 Дек 2017 22:31
от mistoffelees
Не звучи логично - особено предвид правилото, че гейтът затваря поне 10 мин. преди указаното време на тръгване. Да, биха могли да те изчакат, но дали ще го направят е въпрос на добра воля.

Виена е доста ОК като летище, но при трансфер за Мюнхен има и граничен контрол, което е още поне едно 5 мин. допълнително размотаване (ако приемем, че цялото действие се развива на Т2, то става дума за качване до последния етаж и после слизане един надолу). Наличието му означава, че не могат да ти осигурят никакъв fast track между двата гейта (както на мен ми се е случвало във Франкфурт при закъсняваща връзка между два екстра-Шенген полета).

Аз лично бих попитал специално Austrian какво мислят по въпроса. То е ясно, че ще те качат на следващ полет някой (полети Виена-Мюнхен - бол), ама изгубеното време ще е за твоя сметка.

Re: Austrian Airlines Group

МнениеПубликувано на: 30 Дек 2017 01:37
от alex_2
mistoffelees написа:Аз лично бих попитал специално Austrian какво мислят по въпроса. То е ясно, че ще те качат на следващ полет някой (полети Виена-Мюнхен - бол), ама изгубеното време ще е за твоя сметка.


Да, писах им, ще видя какво ще ми отговорят и ще споделя после :)

Re: Austrian Airlines Group

МнениеПубликувано на: 30 Дек 2017 10:13
от alex_2
Значи отговориха ми, че 25 минути е минималното време за трансфер във Виена за полети на Стар Алайънс, че това било едно от най-бързите в Европа, и стандартното , което и ние знаем, че ако полетът от София закъснее, ще ме качат на следващ полет, при положение че двата полета са на една резервация :)