easyJet

Мнениеот Toni » 07 Ное 2007 00:49

ИМАААА!

Изображение

За 30 мин баха готови за излитане. Добра организация от страна на всички. В салона на Т1 имаше много пътници и ухилени служители на Easy. За съжаление, малко след запуска се наложи да загасят двигателите. След още 30-тина минути суматоха се оказа, че двама от PAX-овете се позачезнали някъде....докараха ги с един бус и след това G-EZAF отлетя.

Хронология:

2025 G-EZAF спря на стоянката (19 ако не бъркам)
2104 на съседната стоянка спря OM-NGJ (18-та)
2112 запуск на G-EZAF
2137 повторен запуск на G-EZAF
2141 И двата самолета се отправиха един след друг към пистата

Оказва се, че в наши условия е възможно да се обработи самолет от класа на 319/73G за 40 мин.
Последна промяна Toni на 07 Ное 2007 02:56, променена общо 2 пъти
Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)

Мнениеот ghosts » 07 Ное 2007 02:35

Toni написа:За съжаление, малко след запуска се наложи да загасят двигателите. След още 30-тина минути суматоха се оказа, че двама от PAX-овете се позачезнали някъде....докараха ги с един бус и след това G-EZAF отлетя.


Вчера в самолета за Кьолн (Germanwings) имаше 2-ма пасажери за Дортмунд (Wizz Air), които бяха изведени в последния момент от самолета ... странни неща като се има предвид, че от Т1 има 3-4 полета на ден :shock:
Аватар
ghosts
по-спотър
 
Мнения: 172
Регистриран на: 22 Юли 2006 11:31
Местоположение: STR

Мнениеот Nikilaki » 07 Ное 2007 11:55

А 319 не е ли в състояние да прелети Лондон-София-Лондон без презареждане?
Аватар
Nikilaki
най-спотър
 
Мнения: 311
Регистриран на: 06 Яну 2007 03:41
Местоположение: Germany,Duisburg

Мнениеот Toni » 07 Ное 2007 12:15

Е в състояние. Въпрос на калкулация е кое излиза по икономично. Със сигурност EZ са си направили сметката много прецизно.
Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)

Мнениеот Nikilaki » 07 Ное 2007 12:37

Попитах тъй като на снимката се вижда цистерна,а в разписанието им е дадено 30 мин. престой в София.Не знам дали е възможно за толкова кратко време да се извършат всички останали дейности плюс зареждане с гориво?
Аватар
Nikilaki
най-спотър
 
Мнения: 311
Регистриран на: 06 Яну 2007 03:41
Местоположение: Germany,Duisburg

Мнениеот Toni » 07 Ное 2007 12:43

Точно това съм писал по-горе. За 30 мин е малко трудно, но за 40 никакъв проблем. SkyEurope успяха за 37 мин да приключат всичко.
Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)

Мнениеот Nikilaki » 07 Ное 2007 12:48

Както си написал направили са си сметката!Предполагам също,че на тези самолети това са им последните полети за деня и може би имат по голям толеранс относно времето.
Аватар
Nikilaki
най-спотър
 
Мнения: 311
Регистриран на: 06 Яну 2007 03:41
Местоположение: Germany,Duisburg

Мнениеот Toni » 07 Ное 2007 12:51

Изи дойдоха вчера доста по-рано, около 20 мин, което също не е лош резерв.
Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)

Мнениеот Делян » 07 Ное 2007 16:02

Какво е било затоварването?
Аватар
Делян
супер спотър
 
Мнения: 4711
Регистриран на: 07 Яну 2004 21:27
Местоположение: KBDR, Igor I Sikorsky Memorial Airport, Bridgeport, Connecticut, USA

Мнениеот naskopc » 07 Ное 2007 16:16

Delyan Kovachev написа:Какво е било затоварването?


и аз това исках да попитам.
Аватар
naskopc
супер спотър
 
Мнения: 591
Регистриран на: 26 Окт 2005 22:03
Местоположение: София

Мнениеот Toni » 07 Ное 2007 16:37

Доста народ чакаше за чек ин, но не съм ги броил. Пътниците бяха два автобуса. Със сугурност над 50%.
Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)

Мнениеот Pilot737 » 07 Ное 2007 17:11

За да увеличават полетите по средата на зимното разписание явно има търсене. Поне аз си мисля така :)
142/143/313/318/319/320/32A/32N/321/32B/332/333/343/346/359/388/717/733/734/735/736/73G/73W/738/73H/739/744/748/752/753/763/764/772/77L/77W/788/789/AR1/AR8/AS350/AT4/AT7/CR7/CS3/DH4/ER3/ER4/E70/E90/F50/F70/F100/L4T/M82/SU9
Аватар
Pilot737
супер спотър
 
Мнения: 1082
Регистриран на: 20 Сеп 2005 21:32
Местоположение: София

Мнениеот Ludiq » 07 Ное 2007 22:58

Delyan Kovachev написа:Какво е било затоварването?


Мисля,че на снимката се вижда горе-долу какво е било затоварване,като съдим по количките с багажа,пък може и повечко да е било :-D
Nai burziq BACE
Ludiq
по-спотър
 
Мнения: 162
Регистриран на: 19 Юни 2007 14:26
Местоположение: София-SOF/LBSF

Мнениеот Anto » 08 Ное 2007 01:11

Za sigurnost ima goliamo tursene. Ne zabraviaite, che Angliiskoto postoianno naselenie v Bulgaria veche e 15,000 I burzo raste.
Anto
супер спотър
 
Мнения: 815
Регистриран на: 08 Дек 2004 02:25
Местоположение: Токио

Мнениеот asd » 08 Ное 2007 13:12

Ако разчитаха предимно на английското население, полетите нямаше да са от София - англичаните живеят около Велико Търново, Варна и Бургас или в Родопите, а не в Софийското поле, което прави Варна и Бургас по-удобни за тях. По мое мнение А319 би могъл да се напълни и от Варна, но може би в бъдеще... От София обаче има повече пътуващи българи, а и не знам до колко и европейският бизнес пътник вече използва НТА.

За горивото - до колкото знам в България е по-евтино от колкото в Европа и зареждат тук.
asd
супер спотър
 
Мнения: 765
Регистриран на: 29 Мар 2006 14:09
Местоположение: Варна

ПредишнаСледваща

Назад към Авиация + Авиационни новини

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 31 госта

cron