Стачката в Air France увеличила приходите на easyJet с 5 млн. паунда
http://www.dnevnik.bg/biznes/2014/10/03/2392665_stachkata_v_air_france_uvelichila_prihodite_na_easyjet/
pumana написа: Берлинската линия преживя малко над 2 години, жалко...
steven написа:pumana написа: Берлинската линия преживя малко над 2 години, жалко...
1 година, но да видим дали ще изкара до март 2014.
pumana написа:Пуснали са билетите до 6.9.2015.
От България отпада SOF-STN и SOF-SXF за съжаление. SOF-MAN е в 2,4 и 6. SOF-LGW отпада изглежда съботния полет. Като цяло драстично отдръпване от българския пазар. Берлинската линия преживя малко над 2 години, жалко...
pumana написа:Пуснали са билетите до 6.9.2015.
От България отпада SOF-STN и SOF-SXF за съжаление. SOF-MAN е в 2,4 и 6. SOF-LGW отпада изглежда съботния полет. Като цяло драстично отдръпване от българския пазар. Берлинската линия преживя малко над 2 години, жалко...
FlyLoco написа:май до Берлин ще останат само полетите на Bulgaria Air ...
източникКласацията на най-популярните направления отново оглавява Лондон с близо 190 хиляди излетели пътници. София е свързана с целогодишни директни полети до четири летища в английската столица – Хийтроу, Гетуик, Станстед и Лутън. Следващи в класацията са Виена – 124 хиляди пътници, Мюнхен и Франкфурт – 94 хиляди за всяка дестинация, Париж – над 71 хиляди, Берлин, Рим и Истанбул – с по над 60 хиляди пасажери.
pumana написа:FlyLoco написа:май до Берлин ще останат само полетите на Bulgaria Air ...
Това разбира се е много лоша новина. Не разбирам логиката на конкурентите, Берлин се развива чудесно като дестинация - 2012 са били 33 000 пътника годишно, ето ги официалните данни за 1.1.2014 до 30.9.2014:източникКласацията на най-популярните направления отново оглавява Лондон с близо 190 хиляди излетели пътници. София е свързана с целогодишни директни полети до четири летища в английската столица – Хийтроу, Гетуик, Станстед и Лутън. Следващи в класацията са Виена – 124 хиляди пътници, Мюнхен и Франкфурт – 94 хиляди за всяка дестинация, Париж – над 71 хиляди, Берлин, Рим и Истанбул – с по над 60 хиляди пасажери.
Над 60 000 за 9 месеца и при това темпо на растеж през последните 2 години да сдадеш линията отново само в ръцете на псевдо компанийката на ТИМ си е престъпление.
А за STN - ако не се отказваха защо не са ги качили полетите?
niki_m написа:easyjet планират някои промени в маршрутната си мрежа, като след март, освен Шьонефелд, има възможност да намалят от София и полети до Лондон, Станстед - 2 пъти седмично, а Гауик вероятно на 4 пъти седмично. Официалното решение ще бъде огласено до 26 март. От 30 март, easyJet открива своя линия от Париж, Шарл де Гол до Тел Авив, Бен Гурион, като допълва и тези от Тел Авив до Базел, Женева, Лутън, Гатуик, Манчестър, Рим, Милано и Берлин.
Назад към Авиация + Авиационни новини
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 22 госта