Toni написа:Митко говори за 400, не за 400F
1) Тези на Corsair International и Wamos Air не са фрейтъри.
2) Митко каза -400, а 747-400F също е 400, има и -400BCF, който е обикновен пътнически 747-400, конвертиран във Фрейтър.
3) EL AL не е европейска компания.
mitkobiker написа:Забравих чартърните 747-400...
Ако малко разширим търсенето можем да добавим и Ел Ал с техните 747-400... те май са най-честия посетител на нашето въздушно пространство.
Но си е факт- 747 вече е рядкост ....заедно с другия прекрасен четиримоторник А340.
За щастие най-голямото момче в това семейство (А380) има още доста полети пред себе си.
Е те испанските, португалските и френските авиокомпании, освен Air France почти не ги виждаме и аз не знам как се сетих за тях.
Иначе съм напълно съгласен, рядкост са и докато при 747-400 е донякъде нормално, то А340, особено -500 и -600 е много гадно, понеже са много съвременни самолети и просто в един момент със 777-300, 787 и А350 станаха безсмислени, иначе А330 и А340-500/600 са ми любимите самолети. Трябва ми малко време да свикна със 787 и А350 с тези LED светлинки мигат малко като играчки. А380 е много комфортен самолет, но според мен изглежда ужасно, като някой дебел безформен слон.
Поздрави