Dreamliner написа:LZ-EZY написа:Презентация на новата ливерия на Ер Франс. В задачата се пита кой е този модел?
Bombardier там новия C series ли беше...?
via написа:Dreamliner написа:LZ-EZY написа:Презентация на новата ливерия на Ер Франс. В задачата се пита кой е този модел?
Bombardier там новия C series ли беше...?
Точно той.
Делян написа:Пo-скоро прилича на умален 787.
Френската авиокомпания "Ер Франс" ще лети два пъти на ден от София до Париж и обратно от 30 март. Тя планира да увеличи с 50% броя на местата в самолетите, съобщи Алекси Корбасон, представител на дружеството за България. Досега полетите на компанията по дестинацията, са се осъществявали със самолети "Ербъс 320", а сега те ще бъдат заместени с по-малките "Ербъс 318". "Така хората, които пътуват по работа, ще могат да пристигат сутринта в града и да си отидат същия ден", обясни Корбасон.
Целта на авиокомпанията е да привлече повече бизнес клиенти, за да компенсира намаляването на туристите. Полетът е част от стратегията на дружеството за преодоляване на финансовата криза. Според статистиката на френското посолство броят на хората, които пътуват по работа, се е увеличил със 100% от 7000 на 14 000 души през миналата година, съобщи френският посланик Етиен дьо Понсен. Търговският оборот между двете страни възлиза на 1.2 млрд. евро, което е повишение с 20 на сто спрямо 2007 г. "Разбира се, първите резултати, постигнати през тази година, са по-слаби, но очакванията ни остават оптимистични", допълни френският посланик.
По маршрута София - Париж за период от една година френската компания е продала 20 хил. билета до края на февруари включително. По данни на дружеството това е ръст от 12 на сто спрямо предходната година. Към момента обединението "Ер Франс"/ КЛМ държи 3.4% от авиационния пазар в България.
Най-големият европейски превозвач обяви, че очаква оперативна загуба от 200 млн. евро за финансовата 2008/2009 г. и няма ясна визия върху близкото бъдеще, съобщи Ройтерс. От дружеството са на мнение, че резултатите им ще се движат както индустрията като цяло и следващите 12 месеца ще бъдат много трудни.
Според представители на въздушния превозвач освен срива в пътуванията на пасажери и преноса на стоки факторът, който сериозно увеличава разходите на консорциума, е високата цена на горивото.
От Air France-KLM предвиждат положителните последствия от поевтиняването на суровината да се усетят напълно през следващата финансова година. Тогава се очаква разходите за керосин на дружеството да спаднат с 20% на фона на свиване на приходите от 6%, пресмятано на годишна база.
"Финансовата 2009/2010 г. ще започне на фона на трудностите през изминалия период с малко видимост за развитието на икономиката и движението на фактори като валутните курсове и цените на горивата", прогнозира главният изпълнителен директор на компанията Пиер-Анри Гуржон, цитиран от Ройтерс.
Най-големият авиопревозвач в Европа - Air France-KLM планира да съкрати между 2500 и 3000 свои служители в рамките на следващите две години. Това посочиха източници на компанията, цитирани от Ройтерс.
През март френско-холандската компания отбеляза понижение от 9.4% на пътническия трафик. Към края на финансовата година, приключила на 31 март, Air France-KLM съкрати 2400 служители и прогнозира загуба от 200 млн. за периода.
От началото на годината акциите на авиопревозвача са загубили 1.33% от стойността си. През 2008 г. книжата на Air France-KLM се сринаха с 61%.
Назад към Авиация + Авиационни новини
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 31 госта