Страница 18 от 19

Re: Air France - KLM

МнениеПубликувано на: 11 Яну 2016 14:43
от b73999
Toni написа:Митко говори за 400, не за 400F :)


1) Тези на Corsair International и Wamos Air не са фрейтъри.

2) Митко каза -400, а 747-400F също е 400, има и -400BCF, който е обикновен пътнически 747-400, конвертиран във Фрейтър.

3) EL AL не е европейска компания.

mitkobiker написа:Забравих чартърните 747-400... :shock:
Ако малко разширим търсенето можем да добавим и Ел Ал с техните 747-400... те май са най-честия посетител на нашето въздушно пространство.
Но си е факт- 747 вече е рядкост :cry:....заедно с другия прекрасен четиримоторник А340.
За щастие най-голямото момче в това семейство (А380) има още доста полети пред себе си.


Е те испанските, португалските и френските авиокомпании, освен Air France почти не ги виждаме и аз не знам как се сетих за тях.

Иначе съм напълно съгласен, рядкост са и докато при 747-400 е донякъде нормално, то А340, особено -500 и -600 е много гадно, понеже са много съвременни самолети и просто в един момент със 777-300, 787 и А350 станаха безсмислени, иначе А330 и А340-500/600 са ми любимите самолети. Трябва ми малко време да свикна със 787 и А350 с тези LED светлинки мигат малко като играчки. :) А380 е много комфортен самолет, но според мен изглежда ужасно, като някой дебел безформен слон.

Поздрави

Re: Air France - KLM

МнениеПубликувано на: 12 Яну 2016 02:29
от LZB123
Изображение

Re: Air France - KLM

МнениеПубликувано на: 19 Фев 2016 14:52
от mashine1984
Air France-KLM излиза на печалба за пръв път от 2010 г.

http://www.capital.bg/biznes/kompanii/2 ... ot_2010_g/

Re: Air France - KLM

МнениеПубликувано на: 21 Фев 2016 14:53
от amcho
mashine1984 написа:Air France-KLM излиза на печалба за пръв път от 2010 г.

http://www.capital.bg/biznes/kompanii/2 ... ot_2010_g/


Спаси ги единствено евтиния петрол иначе, щяха да са много по-зле. KL расте но AF дърпа назад.

Re: Air France - KLM

МнениеПубликувано на: 20 Окт 2016 14:41
от silversurfer
AIR FRANCE-KLM ПРЕДСТАВИ ПРОГРАМАТА СИ ЗА ЗИМНИЯ СЕЗОН

http://www.chronicle.bg/avio/air-france ... iya-sezon/

Air France-KLM представи програмата си за зимния сезон.

За зимния сезон 2016-2017 г. (от 30 октомври 2016 до 25 март 2017), капацитетът на групата ще се увеличи с + 3,7%, в сравнение с предходния. Растежът се дължи главно на полетите на: дълги разстояния (+ 2%), къси и средни разстояния (+ 3.3%) и нискотарифната Transavia (+ 28,6%).

„Тази зима, ние ще се възползваме от съществуващите активи и ще преразпределим нашия капацитет, с цел подобряване на икономическите резултати. Капацитетът е увеличен за цялата мрежа за полетите на дълги, средни и къси разстояния. Групата ще стартира над 50 нови дестинации, главно с Transavia. Ще продължим да работим за развитие на нашите луксозни продукти и услуги „, заяви Жан-Марк Жунияк, председател и главен изпълнителен директор на Air France-KLM.

52 нови маршрута в сравнение с предходния зимен сезон

За мрежата от полети на дълги разстояния, Air France-KLM стартира 9 нови маршрута и разширява мрежата си на всички континенти:

В САЩ – Air France продължава да обслужва полета до Ню Йорк JFK от Париж-Орли, а KLM – до Маями от Амстердам-Схипхол.

В Близкия изток – Air France продължава да лети до Техеран (Иран) от Париж-Шарл де Гол. KLM ще започне да обслужва този маршрут от Амстердам-Схипхол и ще продължи полетите до Астана (Казахстан).

В Африка – Air France ще започне полети до Акра (Гана), а KLM – до Виндхук (Намибия).

В Южна Америка – Air France ще свързва за първи път Париж-Шарл де Гол със Сан Хосе (Коста Рика).

В Азия – KLM планира да поддържа директни полети между Амстердам-Схипхол и Коломбо (Шри Ланка).

Тази зима, за мрежата си на къси и средни разстояния, Air France-KLM предлага 12 нови маршрута в отговор на силното търсене на европейския пазар – Биариц (Франция), Глазгоу (Шотландия) и Оран (Алжир) на тръгване от Париж-Шарл дьо Гол, както и до Люксембург на тръгване от Лион, полети изпълнявани от Air France.

Дрезден (Германия), Дъблин (Ирландия), Инвърнес (Шотландия), Генуа (Италия), Саутхемптън (Великобритания), Валенсия и Аликанте (Испания) нови дестинации изпълнявани от KLM от Амстердам-Схипхол.

HOP! Air France ще лети до Монпелие. Това е в допълнение към четирите съществуващи маршрути между Париж-Орли и Тулуза, Бордо, Марсилия и Ница.

Накрая, Transavia ще отбележи значителен ръст с 31 нови маршрута:

Полети от Мюнхен до: Копенхаген (Дания), Берлин (Германия), Бари, Неапол (Италия), Катания (Сицилия), Маракеш (Мароко), Фаро, Лисабон, Порто (Португалия), Аликанте, Гран Канария, Фуертевентура, Палма де Майорка, Севиля, Тенерифе, Валенсия (Испания) и Тел Авив (Израел);

Полети от Амстердам-Схипохол до: Бержерак (Франция), Катания (Сицилия), Ибиса, Палма де Майорка (Испания), Мюнхен (Германия) – от 16 февруари 2017, Ларнака (Кипър), Торино, Верона (Италия), Цюрих (Швейцария ) – от 16 февруари 2017

Полети от Франция: от Париж-Орли до Единбург (Шотландия), Лондон-Лутън (UK), Виена (Австрия) и от Лион до Агадир (Мароко), Лисабон (Португалия).

Групата продължава да обновява своя флот и да подобрява своите продукти и услуги

В края на зимния сезон 2016-2017, Air France-KLM ще има в своята флота общо 10 Boeing 787s за обслужване на 15 дестинации.

До края на зимния сезон, всичките 13 самолета на KLM – Boeing 777-300 ще бъдат оборудвани с най-новите кабини World Business Class.

До юни 2017 г., 44 самолета Boeing 777 ще бъдат с най-новите пътнически кабини.

Нови свързващи полети на летището в Париж-Шарл де Гол

Тази зима, на летище Париж-Шарл де Гол, Air France-KLM ще синхронизира времената на заминаване и пристигане. Тази нова организация има за цел да създаде нови свързващи възможности за пътниците и да се подобри икономическата и оперативна производителност на групата. По този начин, връзките на полетите на дълги/средни разстояния и средни/къси разстояния ще се подобрят чрез: по-равномерно разпределение на полетите през деня; подобряване на точността; подобряване на връзката клиент-багаж.

Re: Air France - KLM

МнениеПубликувано на: 26 Окт 2016 13:08
от silversurfer
KLM ВЪЗОБНОВИ ПОЛЕТИТЕ ДО ТЕХЕРАН

http://www.chronicle.bg/avio/klm-vazobn ... o-teheran/

KLM Royal Dutch Airlines възобнови полетите си до Техеран, Иран. Търговска делегация, водена от холандския министър на инфраструктурата и околната среда Мелани Шулц ван Хаеген пътува на този първи полет, след 3 годишно прекъсване.

„След три години, за KLM е изключително удоволствие да възобнови полетите си до Техеран. Нещо повече, за нас е чест, че министър Шулц и членове на търговската делегация се присъединяват към нас на този полет.“ – споделя Рене де Гроот, главен оперативен директор на KLM.

„Тези полети до Техеран дават едно ново измерение на силната мрежа на KLM. Те също така ще бъдат от полза за холандските компании. Аз ще се присъединя към тази търговска мисия, за да помагна за осъществяване на бизнес в Иран.“ – допълва министър Шулц ван Хаеген.
KLM лети до Техеран от април 1948 г. до април 2013 г. От началото на тази година, икономиката на Иран бележи значителен растеж и все повече и повече международни компании започват бизнес в тази страна. Това е само една от причините, поради която KLM възобнови полетите си до тази важна близкоизточна дестинация.

През лятото, KLM добави рекорден брой нови дестинации към мрежата си. Техеран е една от петте нови дестинации на KLM в новото зимно разписание. Полетите до Техеран ще се изпълняват от Амстердам всеки вторник, четвъртък, петък и неделя в 17.40 ч.

Re: Air France - KLM

МнениеПубликувано на: 06 Ное 2016 10:08
от epetkov
Нов стратегически проект на Air France : Ще се откажат от преки полети несвързани основен хъб . На практика тръгват по стъпките на Lufthansa http://www.airfranceklm.com/sites/default/files/communiques/trust_together_en.pdf

Re: Air France - KLM

МнениеПубликувано на: 07 Ное 2016 18:40
от amcho
epetkov написа:Нов стратегически проект на Air France : Ще се откажат от преки полети несвързани основен хъб . На практика тръгват по стъпките на Lufthansa http://www.airfranceklm.com/sites/default/files/communiques/trust_together_en.pdf


Ще стане интересно. Според мен, ръстът на т. нар. МЕB3 Middle East Big 3 - рано или късно ще му се види края особено след появата на Иран след обновяване на флотилията през следващите 5-10г. си както и реструкцията на евро превозвачите. Да не говорим и за новото летище на Истанбул. Единственото спасение на тези превозвачи са държавните субсидии.

Re: Air France - KLM

МнениеПубликувано на: 25 Яну 2017 11:43
от amcho
В търсачките пр. Каяак, Скай Скенър вече може да се комбинират полети на AF/KL/HV + FB и също така отсечката AMS-SOF пр. SOF-YUL 12-25MAY

Depart Select this departure → 12 return flight itineraries include this departure 16h 35m
KLM – Flight 3076 (economy)
Operated by Bulgaria Air 2h 50m
07:15 Fri, 12 May SOF Sofia, Bulgaria
09:05 Fri, 12 May AMS Amsterdam, Netherlands
Airbus A318/319/320/321 (Narrow-body jet) | 2h 50m
Standard legroom Fresh meal provided
Change planes AMS Amsterdam, Netherlands
6h 15m
KLM – Flight 671 (economy) 7h 30m
15:20 Fri, 12 May AMS Amsterdam, Netherlands
16:50 Fri, 12 May YUL Montreal, QC, Canada
Airbus A330 (Wide-body jet) | 7h 30m
On demand entertainment Chance of power & USB Standard legroom (79 cm) Fresh meal provided
Return Select this return flight → 4 departure itineraries include this return flight 19h 55m
This flight leaves on Thursday (25 May) and arrives on Friday (26 May).
KLM – Flight 672 (economy) 6h 50m
18:45 Thu, 25 May YUL Montreal, QC, Canada
07:35 Fri, 26 May AMS Amsterdam, Netherlands
Airbus A330 (Wide-body jet) | 6h 50m
On demand entertainment Chance of power & USB Standard legroom (79 cm) Fresh meal provided
Change planes AMS Amsterdam, Netherlands
10h 20m
KLM – Flight 2599 (economy) :smt112 :)
Operated by Transavia 2h 45m
17:55 Fri, 26 May AMS Amsterdam, Netherlands
21:40 Fri, 26 May SOF Sofia, Bulgaria
Boeing 737-700 (winglets) (Narrow-body jet) | 2h 45m
Below average legroom (74 cm) Fresh food (fee)

Чак сега зацепих, защо са толкова късни часовете на опериране обратно от София.

Re: Air France - KLM

МнениеПубликувано на: 30 Яну 2017 23:58
от mistoffelees
Мисля, че още през пролетта можеше да се правят връзки между SkyTeam и код-шеринга на отделни негови членове в FB. Имах следната комбинация на един билет от Expedia:
- София - Амстердам - Тулуза: FB на първата отсечка и KL на втората.
- Марсилия - Рим - София: изцяло AZ

Re: Air France - KLM

МнениеПубликувано на: 28 Юли 2017 01:42
от amcho
AF/KL ще купят около 1 трета от Virgin Atlantic. Готина а/к, дано спази същия положителен облик.

https://www.ch-aviation.com/portal/news/58190-air-france-klm-acquires-31-stake-in-virgin-atlantic

Re: Air France - KLM

МнениеПубликувано на: 03 Дек 2017 11:34
от Big G
Нов превозвач предлага евтини полети
http://trip.dir.bg/news.php?id=26647744

Re: Air France - KLM

МнениеПубликувано на: 03 Дек 2017 12:38
от alex_2
През новото лятно разписание ще има ли пак Air France до София?

Re: Air France - KLM

МнениеПубликувано на: 03 Дек 2017 13:41
от amcho
alex_2 написа:През новото лятно разписание ще има ли пак Air France до София?


Да, АФ лети до София само през лятото.

Re: Air France - KLM

МнениеПубликувано на: 07 Дек 2017 11:04
от europeandj
Big G написа:Нов превозвач предлага евтини полети
http://trip.dir.bg/news.php?id=26647744


Да споделя и впечатление. На 03.12 летях с тях CDG-LIS. Доста приятна компания. Предната вечер бях летял CPH-CDG с AirFrance и самолетът беше със същия салон като този на Joon 1:1, само цветовете вътре са различни. Като отделен бранд са си навсякъде, само полетния номер е AF.
Доста удобен, широк и чист салон. Дават безплатно напитки, а храната се купува. Като цяло не видях голяма разлика между AF и JN с изключение на безплатния сандвич при първите.
Екипажите са с други униформи, при това по-интересни, а освен това имат и entertainment, който стриймват посредством wi-fi на смартфоните.

Пускам и няколко снимки:
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение