Airport News

Airport News

Мнениеот Апостол » 06 Юли 2007 18:56

Холандци ще помагат за развитието на летищата в Македония

Изображение

Холандска консултативна къща ще подготвя анализ за развитие на двете летища в Македония, предаде македонската агенция Макфакс.

Холандската компания "NACO" е избрана на търг на Министерството на транспорта и съобщенията на Македония за намиране на консултативен екип за подготвяне на анализ за концесионен модел за развитие на скопското летище "Александър Велики" и охридското "Апостол Павел", предава Агненция Фокус.

Съгласно условията на търга холандската компания трябва да подготви анализа в период от четири месеца след подписването на договора.

http://news.expert.bg/?id=111373

Netherlands Airport Consultants
Апостол
супер спотър
 
Мнения: 697
Регистриран на: 13 Дек 2006 20:44

Мнениеот Апостол » 07 Юли 2007 14:46

Повишават мерките за сигурност на британските летища

Изображение


Пътниците по британските летища трябва да бъдат готови това лято за закъснения на полетите, свързани с въведените в страната антитерористични мерки. Това заяви премиерът Гордън Браун, съобщи лондонският в. "Дейли телеграф", цитиран от РИА Новости.

Закъсненията в излитането и кацането на машините на британска територия ще бъдат предизвикани главно от мерки за сигурността на пътниците, подчерта Браун. След инцидента на международното летище в Глазгоу на 30 юни, когато горящ автомобил се вряза в един от терминалите, на всички британски летища бяха въведени повишени мерки за сигурност.

По данни на "Дейли телеграф" през последната седмица близо 3000 полета на компания "Бритиш еъруейз" не са били изпълнени по разписание. Хората ще срещнат трудности, но съм убеден, че ще проявят разбиране, тъй като за тях е важно най-вече да се чувстват сигурни на оживени места, изтъква британският премиер.

http://bgnewsroom.com/



Изявлението на Гордън Браун
Апостол
супер спотър
 
Мнения: 697
Регистриран на: 13 Дек 2006 20:44

Мнениеот Апостол » 09 Юли 2007 20:38

Багажът на Хийтроу ще бъде маркиран с електронни етикети

Изображение

Багажът на Хийтроу ще бъде маркиран с електронни етикети в опит да бъде решен проблемът с хилядите куфари, които изчезват от най-голямото летище във Великобритания, информира днес в. "Гардиън".

Новата технология ще бъде въведена твърде късно за милионите почиващи, които ще използват летището това лято в момент на пълен безпорядък в управлението на багажа. Компанията Би Ей Ей (BAA), която е собственик на Хийтроу, ще пусне в експлоатация радиочестотната идентификация (RFID) през октомври.

Компютърни чипове, вградени в етикетите на куфарите, ще излъчват сигнал, указващ името и дестинацията на притежателя. Теоретично към купищата куфари могат да бъдат насочени сензори и по този начин операторът на багажа да има възможност да получи данни за всяка от чантите.

От Би Ей Ей отказаха да коментират, но стана ясно, че новата система ще бъде пусната на Хийтроу през есента, като на чек-ин бюрата ще бъде инсталирано специално оборудване за поставяне на етикети, а около летището ще бъдат разположени сензори.

"Ние винаги се стараем да откриваме нови методи, за да подобрим престоя на пътниците на нашето летище и багажът е една от областите, на които обръщаме внимание", заявиха от компанията.

Управлението на багажа не е отговорност на Би Ей Ей - за целта авиокомпаниите наемат фирми или извършват тази дейност сами - но като собственик на летището тя е задължена да инсталира системата.

Новините за новата технология се разпространиха на фона на съществуващата криза с багажа на най-натовареното летище в света.

Радиочестотната идентификация е изпробвана и на други летища във Великобритания, където обаче са били маркирани бордните карти на пътниците, а не техния багаж.

Политиците от ЕС са изразили опасения, че тази технология може да доведе до наблюдение в стил "Биг брадър", но заплахите от терористични актове водят до засилване на мерките за сигурност.

Министърът на транспорта на Великобритания Рут Кели е свикала среща на върха на авиационната индустрия, на която да бъдат обсъдени мерките за сигурност и начините за намаляване на проблемите на летищата, посочва в "Гардиън".

http://bgnewsroom.com/


Първоизточникът
RFID
Апостол
супер спотър
 
Мнения: 697
Регистриран на: 13 Дек 2006 20:44

Мнениеот Делян » 09 Юли 2007 21:11

аз през Лондон не летя ако ще и безплатен билет да ми дават. мои познати и роднини си изпускаха полетите по-няколко пъти за един ден (без шега), а багажите им пристигаха чак след 4 дена (добре, че поне пристигаха).
преди няколко години един митничар в Лондон ми каза да не съм се "движел" докато ми проверявал документите. после отивам да си взема хотелска стая която ми струва адски много пари, но то поне включвало закуска. на другият ден се оказа, че никаква закуска не е включена и педофила на рецепцията дори не ме погледна в очите за да каже едно Thank You за това, че му платих около 1/3 от месечната му заплата.
сега след 11-ти септември чувам, че любовта между англичани и мюсюлмани е по-силна от всякога което прави прехвърлянето през Лондон абсолютно нежелателно. но който предпочита малко по-евтини билети може да си пробва късмета през :smt077 Лондон. :smt077
Аватар
Делян
супер спотър
 
Мнения: 4319
Регистриран на: 07 Яну 2004 21:27
Местоположение: KBDR, Igor I Sikorsky Memorial Airport, Bridgeport, Connecticut, USA

Мнениеот Апостол » 10 Юли 2007 20:03

Търг за строителството на нов терминал на летище в Истанбул

Изображение

Консорциум от компании от Индия, Турция и Малайзия спечели търг за строителството и експлоатацията на нов терминал за външни линии на летище Сабиха Гьокчен в Истанбул, съобщи турският телевизионен канал СиЕнЕн-Тюрк.

Консорциумът е предложил лицензионна такса от 1,9 милиарда евро, е посочено в съобщение на консорциума, цитирано от Асошиейтед прес.

Индийската компания GMR Infrastructure Ltd. и турската фирма Лимак Иншаат Санаи притежават по 40 процента от дяловете в консорциума, а Malaysia Airports Holdings Bhd. притежава 20 на сто от акциите.

Планира се летището Сабиха Гьокчен да бъде алтернатива на международното летище Ататюрк /в Истанбул/.

GMR Infrastructure Ltd. съобщи, че е срещнала сериозна конкуренция сред световни компании за строителство на летища, като германската Фрапорт, която също е участвала в търга.

Новото летище ще бъде построено в рамките на 30 месеца и ще има капацитет да обслужва десет милиона пътници годишно, е посочено в съобщението на консорциума.

Консорциумът ще управлява летището 20 години, за което ще плати 1,9 милиарда евро на турското правителство.

Летище Сабиха Гьокчен, което се използва най-вече за вътрешни полети, в момента има капацитет 3,5 милиона пътници.

С бързо растящата икономика на Турция се очаква въздушният трафик за и от Истанбул да се увеличи през следващите години, отбелязва АП.

GMR Infrastructure Ltd., която е базирана в Южна Индия, модернизира международни летища и в Ню Делхи и Хидерабад в Индия, припомня агенцията.

http://bgnewsroom.com

GMR Infrastructure Ltd
Limak Insaat Sanayi
Malaysia Airports Holdings Bhd
Апостол
супер спотър
 
Мнения: 697
Регистриран на: 13 Дек 2006 20:44

Мнениеот mitkobiker » 10 Юли 2007 20:06

Delyan Kovachev написа:аз през Лондон не летя ако ще и безплатен билет да ми дават. мои познати и роднини си изпускаха полетите по-няколко пъти за един ден (без шега), а багажите им пристигаха чак след 4 дена (добре, че поне пристигаха).
преди няколко години един митничар в Лондон ми каза да не съм се "движел" докато ми проверявал документите. после отивам да си взема хотелска стая която ми струва адски много пари, но то поне включвало закуска. на другият ден се оказа, че никаква закуска не е включена и педофила на рецепцията дори не ме погледна в очите за да каже едно Thank You за това, че му платих около 1/3 от месечната му заплата.
сега след 11-ти септември чувам, че любовта между англичани и мюсюлмани е по-силна от всякога което прави прехвърлянето през Лондон абсолютно нежелателно. но който предпочита малко по-евтини билети може да си пробва късмета през :smt077 Лондон. :smt077


Действително прехвърлчнията в Хийтроу стават все по-мъчителни... Често са нужни към 3 часа връзка, като през Амстердам или Франкфурт може за половината по-малко!
На Гетуик е по-лесно!
Аватар
mitkobiker
супер спотър
 
Мнения: 2354
Регистриран на: 09 Ное 2004 12:51
Местоположение: София

Мнениеот harrier » 10 Юли 2007 20:12

Малко офтопик - никога не съм разбирал доброто отношение на англичаните към пакистанци и тн, и негативното мнене на голяма част от тях за нас :? Там май терористите ги пускат по-лесно отколкото гастарбайтерите...тяхна си работа.
Аватар
harrier
член на екипажа
 
Мнения: 5257
Регистриран на: 16 Дек 2003 17:16

Мнениеот Делян » 10 Юли 2007 20:48

harrier написа:Малко офтопик - никога не съм разбирал доброто отношение на англичаните към пакистанци и тн, и негативното мнене на голяма част от тях за нас :? Там май терористите ги пускат по-лесно отколкото гастарбайтерите...тяхна си работа.

не бих казал, че англичаните имат добро отношение към пакистанци или индийци. просто това са им бившите колонии и поради една или друга причина имат големи общности в Англия. също съм забелязал, че циганите (направо да си кажа) имат много сервилно отношение към бившите господарите/англичани и това също си се харесва на англичаните. де нашите "роми" да бяха такива, нямаха да имат цена направо!
а, за негативно отношение към гастарбайтери не ги виня защото това си е нормално! ако България беше центъра на Европа и всички чужденци се изливаха там, едва ли българите щяха да имат много дружелюбно отношение към тях.
Аватар
Делян
супер спотър
 
Мнения: 4319
Регистриран на: 07 Яну 2004 21:27
Местоположение: KBDR, Igor I Sikorsky Memorial Airport, Bridgeport, Connecticut, USA

Мнениеот harrier » 10 Юли 2007 21:49

Напълно съгласен! Ясно, че колонизацията си е изиграла ролята, но все пак за мен е парадоксално, че нас само ни плашат със затваряне на пазара на труда, а за тях нищо не споменават :)
Аватар
harrier
член на екипажа
 
Мнения: 5257
Регистриран на: 16 Дек 2003 17:16

Мнениеот Апостол » 11 Юли 2007 14:37

На Черноморском побережье России к 2010 году построят три аэропорта

Изображение

НОВОРОССИЙСК, 11 июл - РИА Новости. На Черноморском побережье России к 2010 году будут построены три современных аэропорта и модернизированы три-четыре морских порта, заявил журналистам в среду первый вице-премьер РФ Сергей Иванов.

"К концу 2009 - началу 2010 года мы будем иметь на Черноморском побережье три современных аэропорта международного класса", - сказал Иванов.

Он также добавил, что Россия собирается модернизировать морские порты Сочи, Туапсе, Тамани, а также порт "Кавказ".

http://www.rian.ru/society/20070711/68757917.html
Апостол
супер спотър
 
Мнения: 697
Регистриран на: 13 Дек 2006 20:44

Мнениеот Апостол » 11 Юли 2007 14:49

Новый аэропорт Геленджика примет первых пассажиров в 2008 году

Изображение

ГЕЛЕНДЖИК, 11 июл - РИА Новости. Новый аэропорт в Геленджике начнет функционировать в начале курортного сезона 2008 года, сообщил в среду первый вице-премьер Сергей Иванов.

"К концу года (2007 года) федеральное финансирование взлетно-посадочной полосы будет закончено, и начнутся тестовые полеты", - сказал Иванов, выступая на совещании по проблемам строительства Геленджикского аэропорта.

Иванов осмотрел строительство объекта. Он отметил, что взлетно-посадочная полоса уже почти готова для приема самолетов.

Первый вице-премьер обратил внимание на то, что задерживается строительство здания аэропорта, и попросил сообщить ему, когда здание будет построено.

Олег Дерипаска, контролирующий компанию "Аэропорты Юга", которая управляет аэропортами в Сочи, Краснодара и Геленджика, пообещал Иванову, что здание будет завершено к маю.

"Успеем", - сказал он.

Замглавы Минтранса Александр Мишарин сообщил Иванову, что для строительства аэропорта пришлось договориться с владельцами около 70 домов для того, чтобы их отселить. Кроме того, сейчас необходимо решить вопрос с переносом детского лагеря, который принадлежит Минобороны.
В Геленджике раньше не было аэропорта. Государство выделяет на строительство нового комплекса около 5,6 миллиарда рублей, кроме того, в проект будут вложены 1,6 миллиарда рублей частных инвестиций. Длина взлетно-посадочной полосы 3,11 тысячи метров, ширина - 16 метров. Аэропорт сможет принимать все современные модели самолетов.

В начале работы новый аэропорт будет принимать до 200 тысяч пассажиров в год с перспективой увеличения до 500 тысяч человек.

http://www.rian.ru/society/20070711/68735317.html

Департамент по Транспорту и Связи Краснодарского Края
Апостол
супер спотър
 
Мнения: 697
Регистриран на: 13 Дек 2006 20:44

Мнениеот Апостол » 12 Юли 2007 02:05

Летище "Бъняса" в Букурещ ще строи нов терминал

Изображение

Международното летище "Бъняса", разположена в северната част на румънската столица Букурещ, ще строи нов терминал, за да се справи с нарастващите нужди на нискотарифните компании, съобщи AFP.

Летището, което се ползва от нискотарифните компании, е затворено от май за ремонт и трябва да бъде отворено отново на 2 август. Междувременно всички полети се насочват към централното летище „Отопени".

Строителството на новия терминал ще започне в края на юли и ще бъде завършено през декември.

Летище „Бъняса" очаква тази година да посрещне един милион пътници, отбелязва АФП.

http://news.ibox.bg/news/id_1403576118

Първоизточника

пп
там се е заговорило за влизането на Райънер
Апостол
супер спотър
 
Мнения: 697
Регистриран на: 13 Дек 2006 20:44

Мнениеот IDOL » 12 Юли 2007 09:28

Строителството на новия терминал ще започне в края на юли и ще бъде завършено през декември.



Румънците за пореден път ни дават светъл пример.
Welcome to Plovdiv International! New Terminal - New Beginning.
Аватар
IDOL
най-спотър
 
Мнения: 360
Регистриран на: 16 Фев 2006 23:05
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Апостол » 20 Юли 2007 17:43

ПОРАДИ ПОЕВТИНИТЕ БИЛЕТИ
Странските аеродроми ни ги крадат патниците


Изображение
Изображение

Со билетот купен преку интернет-страниците на авиокомпаниите се лета поевтино од Софија, Белград, Солун, па дури и од Виена

[Во првите шест месеци од годинава низ аеродромите во Скопје и во Охрид поминале околу 250.000 патници]

Се' поголем број македонски граѓани ги користат аеродромите во соседните земји за да летаат со поевтини авиобилети резервирани преку интернет. Изборот да се лета од Софија, Белград, Солун, па дури и од Виена, не е само поради неколкукратно пониската цена на билетот туку и поради тоа што не мора да се преседнува на некој од европските аеродроми за да се стигне до саканата дестинација.

За да дојдат до поевтин лет, патниците авиобилетот го купуваат преку веб- страниците на авиокомпаниите. Билетите се многу евтини ако во авионот има останато празни седишта неколку дена пред летот или ако се резервира неколку месеци однапред. Тогаш нивната цена паѓа драстично и на линии во Европа може да се лета за 20 евра. Откако ќе се добие потврда од авиокомпанијата за купувањето на билетот, тој се подига во нејзиното претставништво во земјава.

Искуството на еден скопјанец покажува дека во некои претставништва се' уште се приспособуваат на овој нов начин на работа на светските авиокомпании.

- Купив билет преку интернет за Кина со тргнување од еден европски главен град. Билетот беше набавен во таканаречената „последна минута“ и ме чинеше само 150 евра. Кога отидов со потврдата во претставништвото на авиокомпанијата во Скопје да го подигнам билетот, не сакаа да ми го дадат. Ме убедуваа дека морам да го купам од нив, а цената беше десеткратно повисока. Бидејќи не одговорија на моето барање, напишав протестно писмо до седиштето на авиокомпанијата за целиот случај. Тие како вистински професионалци веднаш ми одговорија со извинување за настанатиот проблем, а ми дадоа и дополнителен попуст и ме сместија во бизнис-класа - вели патникот.

Скапите авиобилети и нискиот стандард го прават луксуз патувањето со авион, а визниот режим дополнително го отежнува развојот на авиосообраќајот на македонските аеродроми. Со цел да привлече што повеќе авиокомпании да летаат кон земјава, Владата ги намали цените на аеродромските услуги на скопскиот и на охридскиот аеродром. Од оваа мерка треба да се зголеми бројката од околу 600.000 патници годишно што поминуваат низ македонските аеродроми. Со проектот за реконструкција и за издавање под концесија на аеродромите се очекува оваа бројка да се зголеми на 800.000. Според последните податоци, во првите шест месеци од годинава низ аеродромите во Скопје и во Охрид поминале околу 250.000 патници.

Златно време за авиосообраќајот беа 1999 и 2000 година кога низ скопскиот аеродром поминаа по еден милион патници, но тоа беше резултат на Косовската криза. По отворањето на косовското небо за комерцијални летови, приштинскиот аеродром ги презеде традиционалните муштерии на скопскиот. Сега од аеродромот во Приштина летаат речиси еден милион патници годишно. Пред неколку дена белградскиот и загрепскиот аеродром објавија дека низ нивните терминали поминал милионитиот патник, а до крајот на годината очекуваат оваа бројка да се зголеми двојно. Околу два милиона патници ќе поминат и низ софискиот аеродром. Низ новореновираниот аеродром во Тирана, кој е издаден на 20-годишна концесија, лани поминале околу 900.000 патници.

http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=76A89 ... 7B6A3DB176

оригиналната статия е по-обемиста ,но на някой може да му е труден този български диалект,за това:

Летищата в съседните на Македония държави й „крадат” пътниците

Все повече македонски граждани използват летищата в съседните страни, за да летят с по-евтини самолетни билети, резервирани през Интернет, пише днес македонският в. "Дневник".

Изборът да се лети от София, Белград, Солун и дори от Виена не е само неколкократно по-ниската цена на самолетния билет, но и поради факта, че не трябва да се прекачва на някое от европейските летища, за да се стигне до желаната дестинация.

Скъпите самолетни билети и ниският стандарт правят пътуването със самолет лукс, а визовият режим отежнява допълнително развитието на авиотранспорта на македонските летища, пише вестникът.

За да привлече повече авиокомпании да летят към страната, правителството намали цените на летищните услуги на летищата в Скопие и Охрид. С тази мярка се очаква да се увеличи броят на туристите, които преминават годишно през македонските летища и който в момента е около 600 000. С проекта за реконструкция и за даване на концесия на летищата се очаква техният брой да достигне 800 000.

Според последните данни през първите шест месеца на годината през летищата в Скопие и Охрид са преминали около 250 000 души.

http://bgnewsroom.com/
Апостол
супер спотър
 
Мнения: 697
Регистриран на: 13 Дек 2006 20:44

Божурище - АЛИЛУЯ

Мнениеот ЯнБибиян™© » 20 Юли 2007 18:29

http://www.standartnews.com/bg/article. ... cle=196632

Символът на бойната ни слава Божурище отива в историята
Трампиха летище за 106 апартамента
Италианци строят индустриален парк върху пистите

Италианци сложиха ръка на летище Божурище със сделка, на която би завидял и Остап Бендер. При това напълно в рамките на закона. Авиобазата, която вече е собственост на италианското дружество "Индустриален парк", бе единственият комплекс за пистови автомобилни състезания край столицата. Летището е придобито чрез заменка със 106 апартамента в страната, които ще бъдат дадени на крайно нуждаещи се военни. Сделката е финализирана със заповед на областния управител на София-област на 22 юни т.г. Така де юре и де факто най-старият запазен аеродрум в България и в целия Европейския съюз се превръща в история.

Като военно летище Божурище се радва на легендарна слава. Строено е през 1914-1915 г. от немски инженери като едно от най-модерните за времето си. Построената там държавна аеропланна работилница е копие на тази в Гросенхайн, Германия. По време на Първата световна война от Божурище излитат нашите самолети, които свалят френски цепелини.
При съюзническите бомбардировки над София на 20 декември 1943 г. поручик Димитър Списаревски тръгва от летището за най-големия подвиг на наш летец. Той сваля Б-17 и се врязва в друга американска "летяща крепост". На него през 1937 г. цар Борис III лично посреща самолета, носещ името на престолонаследника "Симеон княз Търновски". Пред входа пък привлича погледа огромен транспарант "На това поле се готвим да мрем за цар и родина".
Летището, превърнало се в символ на бойната ни слава, е апетитна хапка заради разположението си край София.
През февруари 2003 г. тогавашният началник на кабинета на премиера Симеон Сакскобургготски уверява писмено Българския национален аероклуб, че спортните летища, в т.ч. и Божурище, ще бъдат предоставени за ползване на аероклубовете.
По ирония на съдбата четири месеца по-късно аеропортът е деактуван като публична държавна собственост в частна, а земята е определена като земеделска.
Никой никъде не споменава, че върху тази "земеделска" земя има 800-метрова бетонна писта за излитане и кацане, както и няколко масивни сгради. С промяната на статута мястото може да бъде продавано, заменяно или отдавано под наем.
Апетитният терен се оказва сред десетките сделки с държавни имоти, които правителството на Симеон Сакскобургготски одобри през последните седмици на управлението си. Тогава не стават ясни мотивите за извършените замени точно в този момент, нито кои са купувачите или ползвателите и как са били определени.
Силна обществена реакция предизвика сделката за замяна на 1970 квадрата бивши военни терени в Гурмазово за 44 апартамента за нуждите на военното министерство. Жилищата са предоставени от фирмите "Жасмин Пропъртис" и "Сфера Дивелпмънтс". На практика замяната всъщност узаконява продажбата на част от бившето военно летище Божурище с хангари, складове и други постройки срещу няколко десетки маломерни апартамента в различни квартали на столицата.
Още тогава военното министерство обяви, че това е първата стъпка за осъществяване на социалната програма на ведомството за задоволяване на жилищните нужди на над 7000 офицери и старшини чрез замяна на освободени войскови имоти срещу жилища. Точно седмица по-късно правителството взе още едно решение в същия дух. Имот в землището на Божурище (практически летище) от общо 1045 декара и 532 кв.м земя заедно с КПП, технически работилници и административна сграда се заменя срещу 100 апартамента в София и Пловдив, като заменител е "Индустриален парк" - София. Жилищата в София са в Студентски град, "Дружба 2", "Младост 4", "Хаджи Димитър", "Овча купел", а тези в Пловдив - в "Кършияка" и "Въстанически". Според доклада на тогавашния военен министър Николай Свинаров до правителството общата стойност на жилищата е 10,3 млн. лв. Към документацията за разглеждане на въпроса от кабинета е приложено и експертно становище от столичната консултантска къща "Амрита", правено за "Индустриален парк" - София, според което средната стойност на квадратен метър жилищна площ е между 480 и 620 евро. Според Инициативния комитет на българската авиационна общественост никъде в документацията по сделката не са посочени актове за собственост на апартаментите. Не ставало ясно и каква е разликата в стойността на имотите, предмет на замяната, и начина на плащане. За тези и други нарушения през 2005 г бе сезирана прокуратурата, която спря сделката. С решение на Министерски съвет от 21 декември 2006 г. обаче тя бе продължена.
Решението на правителството по тази сделка дойде точно един ден след като "Индустриален парк" - София, обяви намерението си да създаде модерен бизнес парк до бъдещата магистрала София - Калотина. Според обявленията на потенциалните инвеститори основен акционер в "Индустриален парк" - София, е италианската инвестиционна банка "Финанциария интернационале", а в проекта за общо 200 млн. евро ще бъдат привлечени и други италиански компании.
Според експертна оценка на имота на МО, направена от лицензиран оценител след конкурс по Закона за обществените поръчки, става ясно, че стойността на замяната е 13 млн. лева без ДДС. Експертната актуализирана оценка е с първоначална цена 10,965 млн.лв. и на 13,153 млн.лв. за новите апартаменти. Според МО в момента има картотекирани 19 000 военни, нуждаещи се от жилище. 4000 от тях са в София над 3000 - в Пловдив.
В намеренията (нито във финансовата мощ) на инвеститорите никой не се съмнява. Въпросът е само защо се наложи те да купуват 100 апартамента в София и Пловдив, за да ги заменят за военен имот, вместо просто да си купят терен. Както и защо военното ведомство, ако иска да осигури жилищните нужди на служителите си, просто не им купи домове с парите от продадения имот, вместо да се прави една обща бартероподобна сделка, при която е оценена само едната страна на равенството, а другата е с неясна стойност, коментират юристи.


не мога да разбера тия нерези не се ли уядоха че и на тая светиня да полягат ... нямам думи - бахти помиярската държава - ще съборим една реликва за да построим молове :evil:
ЯнБибиян™©
спотър
 
Мнения: 17
Регистриран на: 16 Май 2007 20:16
Местоположение: BOS/KBOS

Следваща

Назад към Авиация + Авиационни новини

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 5 госта