Accidents

Re: Accidents

Мнениеот Делян » 01 Дек 2016 10:51

skyviewer написа:Проблемът е че е стар и трябва да бъде заменен с нов.Руснаците имат потенциал и ще го направят ,дори с цената на много лишения.Това го преодоваляват цял живот и накрая постигат нещо.Лошото е като чакаш някой да ти пази небето и му плащаш за това, а половината ти генерали са бивши милиционери и пожарникари.Тежко на такава територия! :D

Много противоречия откривам тук, от къде реши че руснаците имали потенциал например, да не би случайно господ да им е дал повече мозък? :D Напротив руснаците се много безотговорни когато създават технологии включително и в авиацията защото "потенциалът" се създава само с пари. Знам го аз този безпаричен "потенциал"...
Тези които са имали повече мозък в СССР са били гонени и избивани, пример Игор Сикорски и още милиони други.
Дезинформацията е опасно нещо, не случайно много държави започват да създават служби за борба с руската пропаганда.
Аватар
Делян
супер спотър
 
Мнения: 4319
Регистриран на: 07 Яну 2004 21:27
Местоположение: KBDR, Igor I Sikorsky Memorial Airport, Bridgeport, Connecticut, USA

Re: Accidents

Мнениеот Делян » 01 Дек 2016 11:08

The plane was scheduled to make a refueling stop in Bogota, but skipped the Colombian capital and headed straight to Medellin.

На български казано, вместо да зареди в Богота, пилотът решил да продължи за Меделин, но му свършило горивото.

Подобна катастрофа*: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Avianca_Flight_52
Аватар
Делян
супер спотър
 
Мнения: 4319
Регистриран на: 07 Яну 2004 21:27
Местоположение: KBDR, Igor I Sikorsky Memorial Airport, Bridgeport, Connecticut, USA

Re: Accidents

Мнениеот Пароль » 01 Дек 2016 17:55

Даваха го по Нational Гeographic
Пароль
супер спотър
 
Мнения: 1396
Регистриран на: 04 Апр 2010 20:20

Re: Accidents

Мнениеот Buch » 01 Дек 2016 18:29

Инфантилизацията в този форум продължава с пълни сили и то на фона на огромна трагедия....
Аватар
Buch
най-спотър
 
Мнения: 446
Регистриран на: 16 Яну 2009 13:48
Местоположение: София

Re: Accidents

Мнениеот Toni » 01 Дек 2016 19:57

Buch написа:Инфантилизацията в този форум продължава с пълни сили и то на фона на огромна трагедия....

+1, айде малко по-сериозно и без излишни лирични отклонения!
100/143/310/319/320/321/733/735/73G/73H/762/AB6/DH8/E90/F70/IL8/M82/TU3/TU5/LZ-BTZ
Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6378
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)

Re: Accidents

Мнениеот ADS-B » 01 Дек 2016 22:13

Всяка година има поне десетина известни пътнически полета, които кацат под required minimum fuel.Тук не говоря, за авиокомпании от "бананови републики", а за такива като AirFrance, Alitalia,Lufthansa, Ryanair и т.н.. Та няма нищо изненадващо в подобни катастрофи, случват се през няколко години, но инциденти с малко останало гориво и emergency landing заради това са доста повече.
ADS-B
най-спотър
 
Мнения: 472
Регистриран на: 17 Дек 2003 11:13

Re: Accidents

Мнениеот Дедо » 02 Дек 2016 14:20

https://www.youtube.com/watch?v=6Ab5x_C-CFg


сигурно вече сте го видели ? има и още други информации
Аватар
Дедо
най-спотър
 
Мнения: 372
Регистриран на: 17 Фев 2009 10:57
Местоположение: Sofia

Re: Accidents

Мнениеот Topfly » 07 Дек 2016 09:20

Има ли някакви стандартни изисквания за резервно гориво на самолетите, които да са валидни за цял свят или в зависимост от региона и авиокомпанията са различни?

Аз веднъж летях с Al Italia за Милано и там поради снеговалеж въртяхме над 1 час над летището. Много се чудех в този момент колко резервно гориво има в самолета за такива ситуации.
Topfly
супер спотър
 
Мнения: 2208
Регистриран на: 27 Окт 2010 13:02

Re: Accidents

Мнениеот Toni » 07 Дек 2016 09:52

ADS-B написа:Всяка година има поне десетина известни пътнически полета, които кацат под required minimum fuel.Тук не говоря, за авиокомпании от "бананови републики", а за такива като AirFrance, Alitalia,Lufthansa, Ryanair и т.н.. Та няма нищо изненадващо в подобни катастрофи, случват се през няколко години, но инциденти с малко останало гориво и emergency landing заради това са доста повече.


Според мен нещата са много различни. Едно е Раянер със 738, който не заредил достатъчно гориво и лети над гъстонаселена Европа, където има летище през 100км, друго е Авро, което лети на магия отсечки над възможностите си във високопланински условия и тежък климат.
100/143/310/319/320/321/733/735/73G/73H/762/AB6/DH8/E90/F70/IL8/M82/TU3/TU5/LZ-BTZ
Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6378
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)

Re: Accidents

Мнениеот Fly-zOne » 07 Дек 2016 10:18

Това са определящите изисквания.Но май често - реалноста и практиката е по различна.

Европейска агенция заавиационна безопасност
R.F010-02 © Европейска агенция за авиационна безопасност, 2012 г.
Приложение VІ към проекта на регламент на Комисията относно „Въздушни операции — OPS“.Част-NCC — IR


ОБЩИ ИЗИСКВАНИЯ КЪМ АВИАЦИОННИТЕ ОПЕРАТОРИ ЗА ЕКСПЛОАТАЦИЯ НА ВЪЗДУХОПЛАВАТЕЛНИ СРЕДСТВА.
Чл. 40. (1) За целите на планиране на полетите и препланиране в полет авиационният оператор е длъжен да установи вътрешни правила за зареждане с гориво, прилагането на които осигурява достатъчно количество гориво на борда на самолета за планирания полет и резерв за покриване на евентуални отклонения от него.
(2) Авиационният оператор е длъжен да осигури планиране на полета, базирано на:
1. процедурите и данните, съдържащи се в РПП, или действащите данни за типа самолет;
2. експлоатационните условия, при които ще бъде изпълнен полетът,включително:
а) данните за фактически разход на гориво на самолета;
б) предвидената маса на самолета;
в) очакваните метеорологични условия;
г) процедурите и ограниченията на органите за УВД.
(3) Авиационният оператор е длъжен да предвиди предполетните изчисления за необходимото използваемо гориво за полет да включват:
1. гориво за рулиране;
2. гориво за изпълнение на полета;
3. резервно гориво, включващо:
а) гориво за случайни отклонения;
б) гориво до резервното летище;
в) резервното гориво при кацане;
г) допълнително гориво, ако е необходимо за типа експлоатация (напр.ETOPS);
4. допълнително гориво по решение на командира на самолета
(4) Авиационният оператор е длъжен да включи в процедурите за преизчисление по време на полет на необходимото използваемо гориво за
продължаване на полета по маршрута или за полет до летище, различно от първоначално планираното летище за местоназначение, и:
1. горивото за оставащата част от полета;
2. резервно гориво, включващо:
а) гориво за случайни отклонения;
б) гориво до резервното летище;
в) гориво при кацане;
г) допълнително гориво, ако е необходимо за типа експлоатация
3. допълнително гориво по решение на командира на самолета.

Чл. 41. (1) По отношение управлението и контрола на разхода на гориво по време на полет:
1. командирът на самолета осигурява контрол на разхода на гориво в полет през определени интервали от време; оставащото гориво трябва да бъде
записано и изчислено, като се:
а) сравни фактическият разход с планирания;
б) изчисли дали оставащото гориво е достатъчно, за да се завърши полетът;
в) определи очакваното налично гориво при пристигане на летището за местоназначение;
2. съответните данни за горивото трябва да бъдат записани.
(2) За да кацне с не по-малко от резервното гориво, при кацане командирът на самолета отчита трафика и преобладаващите експлоатационни условия на летището
за местоназначение по маршрута за отклонение към резервното летище и на резервното летище, когато решава дали да продължи към летището за
местоназначение, или да се отклони до друго летище.
(3) Ако в резултат на контрола на горивото в полет при полет към изолирано летище за местоназначение очакваното налично гориво на последната възможна точка
за отклонение към резервно летище е по-малко от сумата на горивото по маршрута до резервното летище, горивото за случайни отклонения и резервното гориво при
кацане, командирът на самолета е длъжен:
1. да се отклони към резервно летище; или
2. да продължи полета към летището за местоназначение, при условие че на летището за местоназначение има две използваеми писти за излитане и кацане (ПИК)
и очакваните метеорологични условия съответстват на условията за планиране, описани в чл. 49, и при очакван неточен подход височината на долната граница на
облаците е не по-ниско от минималната височина за снижение (MDA).
Аватар
Fly-zOne
по-спотър
 
Мнения: 193
Регистриран на: 04 Апр 2013 08:00
Местоположение: LBWN

Re: Accidents

Мнениеот dr_mike » 07 Дек 2016 15:26

Изчезнал е самолет на ПИА с 47 пътници на борда....http://www.independent.co.uk/news/world ... 60616.html
dr_mike
по-спотър
 
Мнения: 117
Регистриран на: 10 Апр 2013 22:42

Re: Accidents

Мнениеот Toni » 08 Дек 2016 10:59

Забил се е в планиски склон. Има снимки на http://www.avherald.com
100/143/310/319/320/321/733/735/73G/73H/762/AB6/DH8/E90/F70/IL8/M82/TU3/TU5/LZ-BTZ
Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6378
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)

Re: Accidents

Мнениеот concorde » 14 Дек 2016 11:44

Българин почина при полет от Берлин за Маями
http://www.marica.bg/%D0%B1%D1%8A%D0%BB ... 79043.html
Аватар
concorde
супер спотър
 
Мнения: 866
Регистриран на: 07 Май 2013 16:13
Местоположение: Пловдив

Re: Accidents

Мнениеот silversurfer » 19 Дек 2016 13:26

ОСЕМ ПОСТРАДАЛИ ПРИ ИНЦИДЕНТ С ИЛ-18 В СИБИР

http://www.chronicle.bg/novini/osem-pos ... 8-v-sibir/

Осем души са пострадали при аварийно кацане на самолет Ил-18 в Сибир. На борда на самолета е имало около 30 военнослужещи. При инцидента няма жертви.
Самолетът е излетял от летище Колцово в Екатеринбург и се е приземил аварийно на 27 км от селището Тикси в Якутия.

Седем от пострадалите са настанени в централната районна болница в Тикси.

Три хеликоптера Ми-8 са изпратени на мястото на катастрофата. Освен тежко ранените, още седем души са имали нужда от медицинска помощ.
VIVA LA VITA !

Изображение
Аватар
silversurfer
супер спотър
 
Мнения: 1011
Регистриран на: 16 Май 2007 12:25
Местоположение: Sofia (SOF/LBSF)

Re: Accidents

Мнениеот Kx » 19 Дек 2016 16:31

Поред ББС
Ил 18 на руските военно въздушни сили се е разбил при кацане. За щастие няма загинали. 38 са ранените 4ма от които в тежко състояние. Самолета се е разпаднал на 3 части.

http://www.bbc.com/n...europe-38362858
Kx
най-спотър
 
Мнения: 324
Регистриран на: 13 Апр 2004 15:45
Местоположение: Sofia

ПредишнаСледваща

Назад към Авиация + Авиационни новини

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 4 госта