Toni написа:Topfly написа:... но днес 90% от хората четат само безплатните онлайн новинарски сайтове, които се издържат единствено от реклама. Интернет рекламата обаче като обем все още е много малка и се разпределя мезду много повече участници.
Само с ЕДИНСТВЕНО ОТ РЕКЛАМА няма да се съглася, защото има много "новинарски" сайтове, който заработват, чрез платени статии и репортажи, да говорим за изпълняване на поръчки от корпорации и политически кръгове.
Позволи ми да не се съглася с теб! Платените репортажа са също един вид реклама, която винаги я е имало, а изпълняването на поръчки от корпорации и политически кръгове а прави дадено издание необективно, което гони голяма част от публиката, която иска балансирана информация. Ако има малко публика, има по малко приходи и пак влизаме в омагьосания кръг!
Благодарение на интернет качествената журналистика е пред своята смърт в цял свят и до сега никой не е измисл нов бизмодел, който може да я възроди. Прочети тази статия и ще разбереш за какво става дума:
Извинявайте, скъпи акционери, но ако можехме, щяхме да повторим всичко отначало
Днес излезе последният брой на Financial Times Deutschland - вестникът, който така и не излезе на печалба
http://www.investor.bg/novini/261/a/izviniavaite-skypi-akcioneri-no-ako-mojehme-shtiahme-da-povtorim-vsichko-otnachalo,143969/Сори за офтопика!