Ryanair (FR до PDV)

Re: Ryanair

Мнениеот akair » 26 Ное 2012 18:20

Хайде да видим коя е тази медия, която юни 2012 е публикувала такава статия? Има ли автор статията? Всеки мислещ човек може да прочете материалите по повод на едно и също събитие в няколко различни български медии и да определи дали те са отразени пълно и безпристрастно. Само преди седмица стана ясно, че една медия е препечатала материал от сайта на МС, без да спомене истинския автор. Дано някой ден медиите в България стигнат цитираното от теб ниво, в което техните публикации да бъдат валидни доказателства в съда - от това ще спечелим всички. Същевременно не бива да забравяме, че в България има свобода на словото и медиите са свободни да пишат каквото сметнат за добре, стига да могат да докажат правотата си в съда, ако се наложи - което те и правят. А всеки сам следва да прецени достоверността на информацията.
Летището в Будапеща има над 5 млн. пътници годишно и за него действат правилата на директива 2009 - явно една а/к и летищните власти имат проблем - има ННО, който следва да се намеси. И концесионерът е в безопасност, ако успее да защити тезата си там. Ако ННО не се намеси, FR може да го сезира, ако FR наистина вярва, че концесионерът не е прав. И тук не става въпрос за осигуряване на затоварване на една или друга а/к - това е някакъв абсурден опит за налагане на мнение чрез вдигане на шум (и то не от FR, а не тези, които безрезервно вярват на МОЛ).
Ето един материал, който може да бъде полезен за намаляване на неточните дедуктивни съждения:
Защитна клауза за вътрешния пазар (Чл. 37 от Договора)
При какви условия може да се приложи?
Може да се приложи, ако,
a) нова страна-членка не е изпълнила съответните ангажименти, поети в процеса на преговорите за присъединяване;
b) е налице сериозно нарушение във функционирането на вътрешния пазар, или непосредствен риск от такова нарушение.
Клаузата се отнася до ангажименти, покриващи пълния спектър от вътрешния пазар. Покрива сферата на четирите свободи и включва сектори като: конкуренция, енергетика, транспорт, телекомуникации, земеделие и защита на портебителите и здравеопазване (например безопасносттана храните). Мярката може да се приложи преди присъединяването за предотвратяване на сериозни и потенциални нарушения на функционирането на вътрешния пазар. Ако се приложат преди присъединяването, тези мерки важат за следприсъединителния период.
Кой решава и кога?
От ЕК по нейна собствена инициатива или след мотивирано искане от която и да е страна-членка. Може да се приложи до 3 години след присъединяването, но може да бъде използвана и след този срок, ако ситуацията не е подобрена. ЕК може да модифицира, съкращава или прекратява тази мярка, в зависимост от напредъка.
Какви защитни мерки във вътрешния пазар може да прилага ЕК?
В зависимост от мерките, ЕК ще решава случай по случай. Мерките могат да ограничат прилагането на вътрешния пазар в дадения сектор, само колкото е необходимо, за да се подобри ситуацията, а приоритет ще се дава на мерките, които в най-малка степен пречат на функционирането на вътрешния пазар.
Трябва да се отбележи, че след присъединяването са приложими и други процедури (голямо нарушение) и специфични защити в правното устройство на ЕС (напр. в безопасността на храните, транспортния сектор), т.е. недостатъците на България и Румъния ще бъдат третирани както в другите страни-членки. Спрямо недостатъците могат да бъдат прилагани също така автоматични наказателни действия, като например невъзможността на ЕК да разпределя европейски фондове.

Източник: http://www.europe.bg/htmls/page.php?category=223&id=5248
С думи прости, не по-късно от 3 години след приемането, ЕК може да задейства мерки, ако няма напредък. Тези мерки (веднъж предприети) могат да продължат да действат и след изтичането на 3-те години от 1.1.2007г. Допълнително ЕК може да модифицира, съкращава или прекратява тези мерки, в зависимост от напредъка. Ако прочетеш отново чл. 37, ще се убедиш, че пише същото:
1) Комисията може, до края на период от три години след присъединяването, след мотивирано искане от държава-членка или по своя собствена инициатива, да приеме Европейски регламенти или решения за установяване на подходящи мерки.
2) Въпреки това, те могат да се прилагат и след периода, определен в първи параграф, доколкото съответните ангажименти не са изпълнени. - мерките, които вече са предприети в онези 3 години.
В този ред на мисли, всичко от "Безмислено да..." натам е, възпитано казано, неподкрепено с факти предположение... :D
Аватар
akair
супер спотър
 
Мнения: 1204
Регистриран на: 16 Авг 2009 18:50

Re: Ryanair

Мнениеот Пароль » 26 Ное 2012 18:53

Вече има предприети мерки от ЕК! Пример - глоба за боклука!
Пароль
супер спотър
 
Мнения: 1954
Регистриран на: 04 Апр 2010 20:20

Re: Ryanair

Мнениеот akair » 26 Ное 2012 19:02

Пароль написа:Вече има предприети мерки от ЕК! Пример - глоба за боклука!

Ама хайде да правим разлика между наказателна процедура, предпазна клауза и мерки, свързани с едната и другата... :wink: Глоба още няма. Има изпратено второ мотивирано становище, което е последно. :D
Аватар
akair
супер спотър
 
Мнения: 1204
Регистриран на: 16 Авг 2009 18:50

Re: Ryanair

Мнениеот Пароль » 26 Ное 2012 21:31

Сезиране на евросъда за налагане на глоба не е ли мярка!?
Пароль
супер спотър
 
Мнения: 1954
Регистриран на: 04 Апр 2010 20:20

Re: Ryanair

Мнениеот stenk » 26 Ное 2012 21:47

Щом модераторите упорито не иcкат да отделят постингите май е по-добре да се отвори нова тема за Ryanair.
Изображение
stenk
супер спотър
 
Мнения: 2391
Регистриран на: 21 Юни 2007 23:06

Re: Ryanair

Мнениеот akair » 27 Ное 2012 00:01

Пароль написа:Сезиране на евросъда за налагане на глоба не е ли мярка!?

Не е мярка, свързана с предпазна клауза. :wink: :D
Аватар
akair
супер спотър
 
Мнения: 1204
Регистриран на: 16 Авг 2009 18:50

Re: Ryanair

Мнениеот Toni » 27 Ное 2012 09:17

stenk написа:Щом модераторите упорито не иcкат да отделят постингите май е по-добре да се отвори нова тема за Ryanair.


За модераторите не знам, но админът вече няма сили и време да следи темите за Летище Пловдив и Раянер. Това е причината да не видим твоятя молба. Можеш да пускаш лични съобщения за да ни обърнеш внимание към нещо, което сме пропуснали.
Освен това всеки потребител може сам да пусна нови теми и моля да се възползвате от това си право.
100/143/310/319/320/321/733/735/73G/73H/762/AB6/CR9/DH8/E90/E95/F70/IL8/M82/S20/TU3/TU5/LZ-BTZ
Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)

Re: Ryanair

Мнениеот tupolev144 » 27 Ное 2012 20:45

Toni написа:
stenk написа:Щом модераторите упорито не иcкат да отделят постингите май е по-добре да се отвори нова тема за Ryanair.


За модераторите не знам, но админът вече няма сили и време да следи темите за Летище Пловдив и Раянер. Това е причината да не видим твоятя молба. Можеш да пускаш лични съобщения за да ни обърнеш внимание към нещо, което сме пропуснали.
Освен това всеки потребител може сам да пусна нови теми и моля да се възползвате от това си право.

Прав си Тони, че попрекалихме, но "човекът" явно със "зъби и нокти" брани статуквото си, щом е готов да интерпретира под формата на свободно съчинение Европейеското законодателство така както на него му е угодно, само и само да удължи времетраенето на нечий монопол, който най-вероятно му плаща и месечното възнаграждение или пък е част от същата тази "мудна администрация", чиято "работа" така се затруднява (бърка) от същият този ЕС! Чакай от такъв човек да мисли по-глобално за развитие на държавата. Извинявам се на съфорумците, ако на някой дискусията е била отегчителна! Който е трябвало, си е направил съответните изводи и е имало съответната полза!
Аватар
tupolev144
супер спотър
 
Мнения: 1559
Регистриран на: 11 Юни 2011 12:35

Re: Ryanair

Мнениеот Toni » 27 Ное 2012 21:49

Много пъти ви казах, ако искате да дискутирате точно този казус, да си направите отделна тема. Аз нямам време да изчета няколко стотин страници и да сотрирам хиляди мнения. За съжаление сега и двете теми са пълна каша...а за още по-голямо съжаление въртите като развален грамофон...
100/143/310/319/320/321/733/735/73G/73H/762/AB6/CR9/DH8/E90/E95/F70/IL8/M82/S20/TU3/TU5/LZ-BTZ
Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)

Re: Ryanair

Мнениеот akair » 27 Ное 2012 23:00

tupolev144 написа:Прав си Тони, че попрекалихме, но "човекът" явно със "зъби и нокти" брани статуквото си, щом е готов да интерпретира под формата на свободно съчинение Европейеското законодателство така както на него му е угодно, само и само да удължи времетраенето на нечий монопол, който най-вероятно му плаща и месечното възнаграждение или пък е част от същата тази "мудна администрация", чиято "работа" така се затруднява (бърка) от същият този ЕС! Чакай от такъв човек да мисли по-глобално за развитие на държавата. Извинявам се на съфорумците, ако на някой дискусията е била отегчителна! Който е трябвало, си е направил съответните изводи и е имало съответната полза!

Не ми се иска да вярвам, че твоите "доводи" са свършили и затова премина (отново) към лични нападки. За твое лично успокоение ще спомена, че нито "със зъби и нокти" браня нечие статукво, нито имам някаква полза от нечий монопол, нито някой монопол ми плаща заплатата, нито съм част от администрацията. Чие тълкование на обвързващото наднационално законодателство в областта на авиацията и прилагането му в България е по-правилно, нека всеки прецени сам за себе си. :D
Тъжното е, че "утре" ще мине проверката на ЕК и ако тя не установи нарушения, едно - някои пак ще се чудите какво стана, второ - месеци и години, в които тайничко сте злорадствали и сте се надявали на "кривината" на някой друг и личната ви правда, отричайки обективните факти, ще бъдат безвъзвратно отминали. И това време няма да е използвано рационално за развитие и стъпка напред, а за злорадството на дребната душица, която вярва в това, което иска да вярва, no matter what и изключва възможността да не е права. :D
Аз предпочитам ти да си прав след проверките на ЕК, защото това би оправдало поне малко времето, което се ползва за мрънкане, оплакване, нападки и други дейности характерни за мисленето от едно отминало време, а не за проактивна работа в посока напред и нагоре. Ще е жалко отново да четем, че някому "се пречи", като този път "пречещите" няма да имат офиси в София, а в Брюксел... Аз допускам, че може да има нередности - проверката на ЕС ще е полезна и ще обърне внимание на властите в България да ги оправят. Би било хубаво, ако всеки премисли за себе си и случая, в който ЕК не открие неспазване на законодателството... :D
Аватар
akair
супер спотър
 
Мнения: 1204
Регистриран на: 16 Авг 2009 18:50

Re: Ryanair

Мнениеот Пароль » 27 Ное 2012 23:36

А глобите (които са факт и "не са мерки на ЕК") ще се платят с нашите пари, а не с тези на олигарси и некадърни чиновници!
Пароль
супер спотър
 
Мнения: 1954
Регистриран на: 04 Апр 2010 20:20

Re: Ryanair

Мнениеот akair » 27 Ное 2012 23:52

Пароль написа:А глобите (които са факт и "не са мерки на ЕК") ще се платят с нашите пари, а не с тези на олигарси и некадърни чиновници!

Кои са тези глоби, които са факт? :D
ЕК нито е строга учителка, която се кара на провинилите се деца, нито е пазвантин, нито наказателен отряд. Всяка процедура изисква диалог на Комисията със страната. Ако страната, която според ЕК е допуснала грешка, не успее да докаже правотата си или не направи промени, които да отстранят грешката, е нормално да си понесе санкциите - финансови, политически (каквито търпя Румъния това лято), ... Но само, за да може тази страна да разбере грешката си и да я оправи. И това е именно защото водещият мотив е "заедно". Било е преди това, когато една друга общност от държави и част от обществото ѝ са виждали "врагове" и са ги наказвали с наказания... :D
Аватар
akair
супер спотър
 
Мнения: 1204
Регистриран на: 16 Авг 2009 18:50

Re: Ryanair

Мнениеот Пароль » 28 Ное 2012 07:59

akair написа:
Пароль написа:А глобите (които са факт и "не са мерки на ЕК") ще се платят с нашите пари, а не с тези на олигарси и некадърни чиновници!

Кои са тези глоби, които са факт? :D

!!! Виж по-напред!
Пароль
супер спотър
 
Мнения: 1954
Регистриран на: 04 Апр 2010 20:20

Re: Ryanair

Мнениеот tupolev144 » 28 Ное 2012 09:52

akair написа:
tupolev144 написа:Прав си Тони, че попрекалихме, но "човекът" явно със "зъби и нокти" брани статуквото си, щом е готов да интерпретира под формата на свободно съчинение Европейеското законодателство така както на него му е угодно, само и само да удължи времетраенето на нечий монопол, който най-вероятно му плаща и месечното възнаграждение или пък е част от същата тази "мудна администрация", чиято "работа" така се затруднява (бърка) от същият този ЕС! Чакай от такъв човек да мисли по-глобално за развитие на държавата. Извинявам се на съфорумците, ако на някой дискусията е била отегчителна! Който е трябвало, си е направил съответните изводи и е имало съответната полза!

Не ми се иска да вярвам, че твоите "доводи" са свършили и затова премина (отново) към лични нападки. За твое лично успокоение ще спомена, че нито "със зъби и нокти" браня нечие статукво, нито имам някаква полза от нечий монопол, нито някой монопол ми плаща заплатата, нито съм част от администрацията. Чие тълкование на обвързващото наднационално законодателство в областта на авиацията и прилагането му в България е по-правилно, нека всеки прецени сам за себе си. :D
Тъжното е, че "утре" ще мине проверката на ЕК и ако тя не установи нарушения, едно - някои пак ще се чудите какво стана, второ - месеци и години, в които тайничко сте злорадствали и сте се надявали на "кривината" на някой друг и личната ви правда, отричайки обективните факти, ще бъдат безвъзвратно отминали. И това време няма да е използвано рационално за развитие и стъпка напред, а за злорадството на дребната душица, която вярва в това, което иска да вярва, no matter what и изключва възможността да не е права. :D
Аз предпочитам ти да си прав след проверките на ЕК, защото това би оправдало поне малко времето, което се ползва за мрънкане, оплакване, нападки и други дейности характерни за мисленето от едно отминало време, а не за проактивна работа в посока напред и нагоре. Ще е жалко отново да четем, че някому "се пречи", като този път "пречещите" няма да имат офиси в София, а в Брюксел... Аз допускам, че може да има нередности - проверката на ЕС ще е полезна и ще обърне внимание на властите в България да ги оправят. Би било хубаво, ако всеки премисли за себе си и случая, в който ЕК не открие неспазване на законодателството... :D


Абсолютно съм съгласен с теб, че всеки от четящите в този форум си направи съответните изводи, за което ти благодаря естествено, че спомогна с "омотаването си" и жалките ти опити да удължиш нечия агония още поне за известно време, преди да си се скрил в "миша дупка". Проверката откри не едно, а доста нередности и "колегите" ти са доста попритеснени. И проверката за твое съжаление няма да е една, а тепърва предстоят! Ще ни вкарат в пътя, колкото и (и то прозрачно) това да не ти се иска на теб и на такива като теб, назначени на някоя службица и стопиращи до последно процесите за да угоди на някой (оправдавайки се, че у нас администрацията видиш ли била мудна, но какво да правим...). На всички е ясно, че "мудността" е нарочна и обслужва нечии интереси. Море, като усети че наближават проверки и заплаха за "топлото местенце", колко чевръста става...! Ех този ЕС, как ни обърка идилията и сега се чудим как да се спасяваме...! :D
Аватар
tupolev144
супер спотър
 
Мнения: 1559
Регистриран на: 11 Юни 2011 12:35

Re: Ryanair

Мнениеот tupolev144 » 28 Ное 2012 10:04

akair написа:
Пароль написа:А глобите (които са факт и "не са мерки на ЕК") ще се платят с нашите пари, а не с тези на олигарси и некадърни чиновници!

Кои са тези глоби, които са факт? :D
ЕК нито е строга учителка, която се кара на провинилите се деца, нито е пазвантин, нито наказателен отряд. Всяка процедура изисква диалог на Комисията със страната. Ако страната, която според ЕК е допуснала грешка, не успее да докаже правотата си или не направи промени, които да отстранят грешката, е нормално да си понесе санкциите - финансови, политически (каквито търпя Румъния това лято), ... Но само, за да може тази страна да разбере грешката си и да я оправи. И това е именно защото водещият мотив е "заедно". Било е преди това, когато една друга общност от държави и част от обществото ѝ са виждали "врагове" и са ги наказвали с наказания... :D

Това ми звучи някак си сякаш сам си даваш кураж, че грешим и знаем че го правим, но видите ли хора, спокойно ние сме "заедно" и няма да ни се "карат" много! :D Престани да се излагаш повече! Олекваш и то много! Не го ли осъзнаваш? Монополиста е заложил на "непечеливш кон" да му защитава статуквото! Време е да те сменят! :D
Аватар
tupolev144
супер спотър
 
Мнения: 1559
Регистриран на: 11 Юни 2011 12:35

ПредишнаСледваща

Назад към Авиация + Авиационни новини

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 22 госта