Bulgaria Air-обединените авиокомпании

Re: Bulgaria Air-обединените авиокомпании

Мнениеот pumana » 29 Апр 2018 10:13

amcho написа:
alex_2 написа:Цена на билет SOF-AGP Уиз Ер: 53,99лв а ако си член на Уиз клуб ти излиза 33,99лв
Цена на билет SOF-AGP България Ер: 183,65лв.

Тоест ако имам годишен абонаментен план с Уиз цената на БГ Ер е над 5 пъти по-висока и дори да не си, плащаш 3 пъти по-малко. Точно по този начин загубиха Аликанте и сега на път е Лисабон сигурно.


Такива сравнения не винаги са правилни, защото с България Ер можеш да вземеш с тебе 40 кг багаж само срещу 140 лева ретърн, а за същото количество с Уизз трябва да доплатиш 320 лева. Просто тарифата им HAND BAGGAGE ONLY e боклук, но това не ги прави съвсем неконкуретноспособни. Просто не са конкуретноспособни за пътници, които пътуват само с едно пликче от Лидл и ризата на гърба си.
pumana
най-спотър
 
Мнения: 454
Регистриран на: 01 Дек 2010 12:42

Re: Bulgaria Air-обединените авиокомпании

Мнениеот steven » 29 Апр 2018 10:52

pumana написа:
amcho написа:
alex_2 написа:Цена на билет SOF-AGP Уиз Ер: 53,99лв а ако си член на Уиз клуб ти излиза 33,99лв
Цена на билет SOF-AGP България Ер: 183,65лв.

Тоест ако имам годишен абонаментен план с Уиз цената на БГ Ер е над 5 пъти по-висока и дори да не си, плащаш 3 пъти по-малко. Точно по този начин загубиха Аликанте и сега на път е Лисабон сигурно.


Такива сравнения не винаги са правилни, защото с България Ер можеш да вземеш с тебе 40 кг багаж само срещу 140 лева ретърн, а за същото количество с Уизз трябва да доплатиш 320 лева. Просто тарифата им HAND BAGGAGE ONLY e боклук, но това не ги прави съвсем неконкуретноспособни. Просто не са конкуретноспособни за пътници, които пътуват само с едно пликче от Лидл и ризата на гърба си.


Виждаме по свиването на полети, оттам и намалелите чантаджии, с изключение по 2-3 дестинации. България ер е с остаряло мислене и отдавна е демоде.
steven
най-спотър
 
Мнения: 295
Регистриран на: 25 Фев 2013 23:54

Re: Bulgaria Air-обединените авиокомпании

Мнениеот gonzo » 30 Апр 2018 13:57

Toni написа:
gonzo написа:Според добре осведомени източници, България Ер са подписали договор с Кубана да оперират по техни полети от Канада до Куба.

Със 733 ли ще летят? :) ;)

С А320.
gonzo
спотър
 
Мнения: 68
Регистриран на: 10 Сеп 2012 19:55

Re: Bulgaria Air-обединените авиокомпании

Мнениеот lhost » 02 Май 2018 16:20

платен авариен изход / Upgrade до Бизнес класа от air.bg
https://www.air.bg/bg/pomosht-za-klienta/dobavete-poveche-komfort-kym-pytuvaneto-si?utm_source=air.bg&utm_medium=header%20banner&utm_campaign=Upgrade_to_business_class

Пътувайте още по-комфортно
Само за 20 евро на посока* можете да изберете да пътувате на седалка с допълнително пространство и повече комфорт на всички директни полети на „България Ер“.

Услугата е налична за:

Самолет тип Embraer 90 – ред 3; ред 12 (авариен изход**);
Самолет тип Airbus A319 – ред 3; ред 9 и ред 10 (авариен изход**);
Самолет тип Airbus A320 – ред 1; ред 12 и ред 13 (авариен изход**)
Можете да заявите и заплатите своето предпочитано място с обаждане на тел. +(359) 2 40 20 400 (център за обслужване на клиенти на „България Ер“), чрез издателя на билета или на летище преди полет (съветваме Ви услугата да бъде заплатена предварително, за да си гарантирате налично място и да спестите време на летище).

* В посоката от Тел Авив - USD 20; Лондон - GBP 20; Цюрих – CHF 20

** Пътници, които не могат да бъдат настанявани на аварийни изходи:

хора с физически, психически и слухови увреждания;
възрастни хора;
деца и бебета, с или без придружител;
пътници с наднормено тегло.


Upgrade до Бизнес класа
Услугата Upgrade до бизнес класа по полети на „България Ер“ е валидна от 24 до 40 минути преди излитане по разписание, при наличие на свободни места.

Таксата за Upgrade e:

50 евро на отсечка по вътрешни линии;
100 евро на отсечка по международни линии;
Какви са предимствата на бизнес класата чрез услугата Upgrade?

Избирайки я, получавате:

приоритет при чек-ин и качване в самолета;
допълнително 1 бр. чекиран багаж до 23кг*;
достъп до бизнес салоните на летищата;
удобство и комфорт;
бизнес класа кетъринг**;
ако сте член на програма FLY MORE, печелите повече точки.
* При полет с прекачване трябва да се провери и да се спази разрешението за превоз на багаж и на другия превозвач.

** Ако услугата е закупена непосредствено преди полет на летище, кетърингът за бизнес класа не е гарантиран.

Услугата е приложима само за директни полети с опериращ превозвач България Ер.

Услугата не е налична за полетни номера FB 1000-1999.

За повече информация и закупуване на Upgrade може да се свържете с:

Центъра за обслужване на клиенти на България Ер: Тел: + (359) 2 40 20 400, E-mail: callFB@air.bg. Работно време: всеки ден от 08:00 часа до 22:00 часа
някой от офисите на „България Ер“
агентската мрежа - при издателя на билета
летище преди полет



Интересно как ще може да се посети бизнес салон за "24 до 40 минути преди излитане"...
lhost
спотър
 
Мнения: 20
Регистриран на: 29 Авг 2011 22:17

Re: Bulgaria Air-обединените авиокомпании

Мнениеот peterpan1 » 02 Май 2018 22:52

+** Ако услугата е закупена непосредствено преди полет на летище, кетърингът за бизнес класа не е гарантиран.
+ допълнително 1 бр. чекиран багаж до 23кг : Ако закупя 40 мин преди излитане, не бих рискувал да пристигна на летището с допълнителен куфар...

lhost написа:платен авариен изход / Upgrade до Бизнес класа от air.bg
https://www.air.bg/bg/pomosht-za-klienta/dobavete-poveche-komfort-kym-pytuvaneto-si?utm_source=air.bg&utm_medium=header%20banner&utm_campaign=Upgrade_to_business_class

Пътувайте още по-комфортно
Само за 20 евро на посока* можете да изберете да пътувате на седалка с допълнително пространство и повече комфорт на всички директни полети на „България Ер“.

Услугата е налична за:

Самолет тип Embraer 90 – ред 3; ред 12 (авариен изход**);
Самолет тип Airbus A319 – ред 3; ред 9 и ред 10 (авариен изход**);
Самолет тип Airbus A320 – ред 1; ред 12 и ред 13 (авариен изход**)
Можете да заявите и заплатите своето предпочитано място с обаждане на тел. +(359) 2 40 20 400 (център за обслужване на клиенти на „България Ер“), чрез издателя на билета или на летище преди полет (съветваме Ви услугата да бъде заплатена предварително, за да си гарантирате налично място и да спестите време на летище).

* В посоката от Тел Авив - USD 20; Лондон - GBP 20; Цюрих – CHF 20

** Пътници, които не могат да бъдат настанявани на аварийни изходи:

хора с физически, психически и слухови увреждания;
възрастни хора;
деца и бебета, с или без придружител;
пътници с наднормено тегло.


Upgrade до Бизнес класа
Услугата Upgrade до бизнес класа по полети на „България Ер“ е валидна от 24 до 40 минути преди излитане по разписание, при наличие на свободни места.

Таксата за Upgrade e:

50 евро на отсечка по вътрешни линии;
100 евро на отсечка по международни линии;
Какви са предимствата на бизнес класата чрез услугата Upgrade?

Избирайки я, получавате:

приоритет при чек-ин и качване в самолета;
допълнително 1 бр. чекиран багаж до 23кг*;
достъп до бизнес салоните на летищата;
удобство и комфорт;
бизнес класа кетъринг**;
ако сте член на програма FLY MORE, печелите повече точки.
* При полет с прекачване трябва да се провери и да се спази разрешението за превоз на багаж и на другия превозвач.

** Ако услугата е закупена непосредствено преди полет на летище, кетърингът за бизнес класа не е гарантиран.

Услугата е приложима само за директни полети с опериращ превозвач България Ер.

Услугата не е налична за полетни номера FB 1000-1999.

За повече информация и закупуване на Upgrade може да се свържете с:

Центъра за обслужване на клиенти на България Ер: Тел: + (359) 2 40 20 400, E-mail: callFB@air.bg. Работно време: всеки ден от 08:00 часа до 22:00 часа
някой от офисите на „България Ер“
агентската мрежа - при издателя на билета
летище преди полет



Интересно как ще може да се посети бизнес салон за "24 до 40 минути преди излитане"...
peterpan1
спотър
 
Мнения: 20
Регистриран на: 19 Юни 2014 14:16

Re: Bulgaria Air-обединените авиокомпании

Мнениеот alex_2 » 02 Май 2018 23:00

според мен имат предвид от 24 часа до 40 минути преди полета
Изображение
alex_2
супер спотър
 
Мнения: 1377
Регистриран на: 15 Авг 2009 10:21

Re: Bulgaria Air-обединените авиокомпании

Мнениеот peterpan1 » 03 Май 2018 15:29

alex_2 написа:според мен имат предвид от 24 часа до 40 минути преди полета

Да, това вече звучи разумно.
peterpan1
спотър
 
Мнения: 20
Регистриран на: 19 Юни 2014 14:16

Re: Bulgaria Air-обединените авиокомпании

Мнениеот lzdimitar » 25 Май 2018 20:45

LZ-VAR днес е литнал за London Southend и усилено изпълнява полети за Stobar Air / Flybe
lzdimitar
най-спотър
 
Мнения: 363
Регистриран на: 16 Яну 2010 20:53
Местоположение: София

Re: Bulgaria Air-обединените авиокомпании

Мнениеот amcho » 21 Юли 2018 14:03

There's always a reason to fly...

Изображение
Аватар
amcho
супер спотър
 
Мнения: 1829
Регистриран на: 31 Дек 2007 18:03
Местоположение: По света у и нас

Re: Bulgaria Air-обединените авиокомпании

Мнениеот mashine1984 » 23 Юли 2018 10:03

lzdimitar написа:LZ-VAR днес е литнал за London Southend и усилено изпълнява полети за Stobar Air / Flybe

Тия щом и летото почнаха да си отдават самолетите работата е много зле...
mashine1984
супер спотър
 
Мнения: 1514
Регистриран на: 22 Яну 2015 19:45
Местоположение: София

Re: Bulgaria Air-обединените авиокомпании

Мнениеот concorde » 23 Юли 2018 10:07

Самолета си лети при нас . Явно това е било временно .
Аватар
concorde
супер спотър
 
Мнения: 1047
Регистриран на: 07 Май 2013 16:13
Местоположение: Пловдив

Re: Bulgaria Air-обединените авиокомпании

Мнениеот mistoffelees » 27 Юли 2018 01:05

Затова, дето дори в пика на летния сезон обединяват единствения си полет за деня до Бургас с този за Варна (както и затова, че в 2018 г. още не са се научили какво е електронна бордна карта), им пожелавам час по-скоро да изчезнат от лицето на земята - по възможност, в адски мъки.
:axe:
mistoffelees
най-спотър
 
Мнения: 356
Регистриран на: 18 Яну 2015 19:10

Re: Bulgaria Air-обединените авиокомпании

Мнениеот mistoffelees » 29 Юли 2018 23:29

Не, че не си го знаем, но пък на някой неподготвен пътник може и да помогне - да оцелее след безумието "България еър". (Даже е полезно човек отвреме навреме да си го причинява, та да цени повече нормалните превозвачи - нещо като да отидеш до българското черноморие веднъж на 10 години...) И така, решавам да взема нощния София-Бургас в 0:50, пристигащ в 1:40 (казвам си, като за петък вечер, става).
- На бордната ми карта пише boarding time 0:10 (T-40, което си е много за narrow body, но...). Решавам да се направя на съвестен и 45 минути преди полета влизам на проверката за безопасност на гейт D1. Това убожество да направиш гейт, който дори няма дори тоалетна за пътниците, та увисналите да чакат благоворенито на Националния трябва да излизат обратно навън, след което повторно да минават проверка за безопасност (плюс унижението да обясняваш къде отиваш, дали имаш документ за самоличност, къде ти е багажът и пр.) - безценно, такава тъпня може само държавната управа на летището да сътвори, а да търпи - само една малоумна авиокомпания, на която грам не й пука за пътниците й (но пък която държавното летище обслужва практически безплатно). Та, тичкайте да чишкате преди проверката за безопасност. А, да, и си припомнете малко руски, да не скучаете докато чакате - 90% от пътниците са рускоговорящи, явно имотите по морето трябва да се наглеждат :)
- T-40, обявеното време за начало на бординга. На гейта няма жива душа от ground handling-а. Търпеливо чакам.
- T-25. Пристига млада кифла от цитирания хендлинг с отруден вид, което обаче с нищо не довежда до отваряне на бординга.
- T+0. Трябваше в момента да тръгваме от перона, но бордингът дори още не е започнал. На въпроса защо на таблото не е обявено закъснение, кифлата смрънква, че не знае; на въпроса, защо не се обади на диспечера на авиокомпанията, която обслужва, същата мълчи като партизанин на разпит. По дотичващите сегиз-тогиз морни нови пътници лесно се досещаме, че просто чакаме всички международни полети на Националния да се приберат (кой колкото сколасал да закъснее), та да си съберат трансферните пасажери; защо да не се обяви това по нужния начин си остава загадка. Както, впрочем, и какво пречи да има нормален трансфер без задължително взмане на багажа и повторен check-in (митници има и на летище Бургас, и Варна) - което би спестило сума ти време на всички нас по нощите... но на Националния явно не му е до това. (За сравнение, почти цяла съседна нам Турция - няколко дузини летища, освен може би най-малките и забутани - са достъпни с автоматично прехвърляне на багажа в Истанбул, а митнически контрол се упражнява при получаването му на последната спирка от пътуването. И преди да ми кажете, че "то в САЩ си е така открай време", може ли да не събираме всички глупости от целия свят на едно място у нас?)
- Т+5. Най-после започваме бординг. За десетина минути успяваме да напълним чакащия автобус и потокът пътници секва... но автобусът си остава, където е. Стоим така като в нямата сцена на "Ревизор". Десет минути. Накрая автобусът затваря врати и потегля бавно и величествено, само за да спре от другата страна на терминала, където изчакваме още трима закъснели трансферни (защо не ги заведат направо на D1, там половината хора още си висят... но, нейсе). Празното място за втори автобус пред гейта обаче си остава празно.
- T+25. Най-накрая стигаме до машината и се качваме в нея. Автобусът си тръгва... и друг не идва. Бедният ни, оглозган превозвач явно не може да си плати за два автобуса едновременно, та трябва първият да се върне на гейта, за да продължи бордингът. Какво им е чакащите там пътници, не ми се мисли. В същото време късните полети на Wizz до нас получават, както му се полага, по два автобуса едновременно.
- T+50. Автобусът се завръща и най-сетне boarding completed. Започва неистово броене на пътници - напред-назад сноват три стюардеси и стюард, щракайки доволно с броячите. Един път. Втори. Трети. Поне дузина пъти общо броят пътниците. Публиката гледа сеир. (Защо пътниците не са преброени по време на качването, не ти се иска и да питаш.)
- Т+70. С час и десет закъснение минути отлепяме от перона. Но не за Бургас, да не си помислите. За по-пряко ще минем през... Варна, понеже Националният е обявил два полета, но сумарно и един A319 не е успял да напълни. Съответно, на следващата сутрин ще се върне по същия начин, Бургас-Варна-София; ако някой бургазлия си е направил сам прекачване в София и закъснее - лош късмет; важното е Националният да е добре.
- Т+80. Airborne. Радостно хихикайки (неясно на какво), екипажът раздава шоколадчета и напитки. Явно са свикнали да закъсняват. На въпроси от пътниците какво правим с провалените трансфери от летищата в Бургас (а и Варна, защото пътниците за там също закъсняват безумно - техният полет е бил с 20 минути по-ранен час на отпътуване), каките свиват рамене.
- Т+120. На перона във Варна. Пътниците за Варна са закъснели само час и половина. Късметлии. Обясняват ни, че ще след 25 минути тръгваме.
- Т+150. Минали са 30 минути. Чакали сме били документите за полета... и още ги чакаме. Благодарят ни за разбирането. Думата "извинете" е непозната.
- T+160. Най-после към Бургас. Рулираме и 15 минутки кратък полет...
- T+180. Два часа и десет минути по-късно от обявеното по разписание сме на перона в Бургас. Часът е 3:50 сутринта, обратният за София е обявен за 4:40, Националният се чувства навреме. :drinkers:
mistoffelees
най-спотър
 
Мнения: 356
Регистриран на: 18 Яну 2015 19:10

Re: Bulgaria Air-обединените авиокомпании

Мнениеот alex_2 » 30 Юли 2018 09:26

mistoffelees написа:Не, че не си го знаем, но пък на някой неподготвен пътник може и да помогне - да оцелее след безумието "България еър". (Даже е полезно човек отвреме навреме да си го причинява, та да цени повече нормалните превозвачи - нещо като да отидеш до българското черноморие веднъж на 10 години...) И така, решавам да взема нощния София-Бургас в 0:50, пристигащ в 1:40 (казвам си, като за петък вечер, става).
- На бордната ми карта пише boarding time 0:10 (T-40, което си е много за narrow body, но...). Решавам да се направя на съвестен и 45 минути преди полета влизам на проверката за безопасност на гейт D1. Това убожество да направиш гейт, който дори няма дори тоалетна за пътниците, та увисналите да чакат благоворенито на Националния трябва да излизат обратно навън, след което повторно да минават проверка за безопасност (плюс унижението да обясняваш къде отиваш, дали имаш документ за самоличност, къде ти е багажът и пр.) - безценно, такава тъпня може само държавната управа на летището да сътвори, а да търпи - само една малоумна авиокомпания, на която грам не й пука за пътниците й (но пък която държавното летище обслужва практически безплатно). Та, тичкайте да чишкате преди проверката за безопасност. А, да, и си припомнете малко руски, да не скучаете докато чакате - 90% от пътниците са рускоговорящи, явно имотите по морето трябва да се наглеждат :)
- T-40, обявеното време за начало на бординга. На гейта няма жива душа от ground handling-а. Търпеливо чакам.
- T-25. Пристига млада кифла от цитирания хендлинг с отруден вид, което обаче с нищо не довежда до отваряне на бординга.
- T+0. Трябваше в момента да тръгваме от перона, но бордингът дори още не е започнал. На въпроса защо на таблото не е обявено закъснение, кифлата смрънква, че не знае; на въпроса, защо не се обади на диспечера на авиокомпанията, която обслужва, същата мълчи като партизанин на разпит. По дотичващите сегиз-тогиз морни нови пътници лесно се досещаме, че просто чакаме всички международни полети на Националния да се приберат (кой колкото сколасал да закъснее), та да си съберат трансферните пасажери; защо да не се обяви това по нужния начин си остава загадка. Както, впрочем, и какво пречи да има нормален трансфер без задължително взмане на багажа и повторен check-in (митници има и на летище Бургас, и Варна) - което би спестило сума ти време на всички нас по нощите... но на Националния явно не му е до това. (За сравнение, почти цяла съседна нам Турция - няколко дузини летища, освен може би най-малките и забутани - са достъпни с автоматично прехвърляне на багажа в Истанбул, а митнически контрол се упражнява при получаването му на последната спирка от пътуването. И преди да ми кажете, че "то в САЩ си е така открай време", може ли да не събираме всички глупости от целия свят на едно място у нас?)
- Т+5. Най-после започваме бординг. За десетина минути успяваме да напълним чакащия автобус и потокът пътници секва... но автобусът си остава, където е. Стоим така като в нямата сцена на "Ревизор". Десет минути. Накрая автобусът затваря врати и потегля бавно и величествено, само за да спре от другата страна на терминала, където изчакваме още трима закъснели трансферни (защо не ги заведат направо на D1, там половината хора още си висят... но, нейсе). Празното място за втори автобус пред гейта обаче си остава празно.
- T+25. Най-накрая стигаме до машината и се качваме в нея. Автобусът си тръгва... и друг не идва. Бедният ни, оглозган превозвач явно не може да си плати за два автобуса едновременно, та трябва първият да се върне на гейта, за да продължи бордингът. Какво им е чакащите там пътници, не ми се мисли. В същото време късните полети на Wizz до нас получават, както му се полага, по два автобуса едновременно.
- T+50. Автобусът се завръща и най-сетне boarding completed. Започва неистово броене на пътници - напред-назад сноват три стюардеси и стюард, щракайки доволно с броячите. Един път. Втори. Трети. Поне дузина пъти общо броят пътниците. Публиката гледа сеир. (Защо пътниците не са преброени по време на качването, не ти се иска и да питаш.)
- Т+70. С час и десет закъснение минути отлепяме от перона. Но не за Бургас, да не си помислите. За по-пряко ще минем през... Варна, понеже Националният е обявил два полета, но сумарно и един A319 не е успял да напълни. Съответно, на следващата сутрин ще се върне по същия начин, Бургас-Варна-София; ако някой бургазлия си е направил сам прекачване в София и закъснее - лош късмет; важното е Националният да е добре.
- Т+80. Airborne. Радостно хихикайки (неясно на какво), екипажът раздава шоколадчета и напитки. Явно са свикнали да закъсняват. На въпроси от пътниците какво правим с провалените трансфери от летищата в Бургас (а и Варна, защото пътниците за там също закъсняват безумно - техният полет е бил с 20 минути по-ранен час на отпътуване), каките свиват рамене.
- Т+120. На перона във Варна. Пътниците за Варна са закъснели само час и половина. Късметлии. Обясняват ни, че ще след 25 минути тръгваме.
- Т+150. Минали са 30 минути. Чакали сме били документите за полета... и още ги чакаме. Благодарят ни за разбирането. Думата "извинете" е непозната.
- T+160. Най-после към Бургас. Рулираме и 15 минутки кратък полет...
- T+180. Два часа и десет минути по-късно от обявеното по разписание сме на перона в Бургас. Часът е 3:50 сутринта, обратният за София е обявен за 4:40, Националният се чувства навреме. :drinkers:


Доста неприятно приключение да висиш по нощите, съчувствам ти.. Този гейт D1 е наистина скандален, но не знам тук дали можем да виним България Ер - знаем, че и Уиз го ползват за полетите до Варна. Трябва да се помисли някакъв вариант да се ползват гейтовете A B C, освен това с този D вътрешните полети са обречени никога да не са на ръкав, а на мен ми се е случвало до Бургас да летя с А320 който беше full и бордингът протече ефективно повече от целия полет..
Иначе липсата на информация като че ли е запазена марка на FB. Сливането на полети също - доколкото разбирам, са те уведомили все пак малко по-рано, но поне да си спазваха графика..
Доста ме шокира това, което казваш, че ако летя от Варна до Виена да речем, в София ще трябва да си взема наново куфара и да се чекирам пак.. Спомням си, че една позната ми го каза преди 7-8 години, когато летеше така Варна-Милано, но си мислех че са се усъвършенствали в това отношение..
Изображение
alex_2
супер спотър
 
Мнения: 1377
Регистриран на: 15 Авг 2009 10:21

Re: Bulgaria Air-обединените авиокомпании

Мнениеот amcho » 02 Авг 2018 21:14

Един специален начин да благодариш на някой, който дълги години е работил за теб:

https://www.air.bg/bg/novini/dylgijat-i-krasiv-pyt-na-rykovoditelja-na-spejs-kontrol-v-bylgarija-er-prez-pogleda-na-bulgaria-on-air

Браво на г-жа Драганова, да е жива и здрава и да се радва на един спокоен живот.
There's always a reason to fly...

Изображение
Аватар
amcho
супер спотър
 
Мнения: 1829
Регистриран на: 31 Дек 2007 18:03
Местоположение: По света у и нас

ПредишнаСледваща

Назад към Авиация + Авиационни новини

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 17 госта

cron