cedar jet написа:Явно 6, май не могат да намерят пазар за О и Т
so написа:Въпрос: какво ще прави ембраера в Тиват от 09:00 до 13:00 всяка сряда от 30 август до 11 октомври?
Sofia – Rijeka 18MAY17 – 12OCT17 (Except 07JUL17 – 30AUG17)
FB8797 SOF0600 – 0625RJK E90 4
FB8798 RJK0715 – 0935SOF E90 4
Sofia – Tivat 17MAY17 – 11OCT17 (Except 06JUL17 – 29AUG17)
FB8795 SOF0820 – 0820TIV E90 3
FB8796 TIV0910 – 1110SOF E90 3 (17MAY17 – 05JUL17)
FB8796 TIV1355 – 1555SOF E90 3 (30AUG17 – 11OCT17)
http://www.routesonline.com/news/38/airlineroute/271537/bulgaria-air-schedules-new-charter-routes-from-sofia-in-s17/
yordanov написа:Не видях дали е споменавано друг път, но за мен е новост - България Ер са въвели тарифа само с ръчен багаж.
от сайта:
** Fee for first checked bag for Economy Class hand baggage only tariff is:
EUR 15 for domestic flights;
EUR 20 for international flights.
mashine1984 написа:yordanov написа:Не видях дали е споменавано друг път, но за мен е новост - България Ер са въвели тарифа само с ръчен багаж.
от сайта:
** Fee for first checked bag for Economy Class hand baggage only tariff is:
EUR 15 for domestic flights;
EUR 20 for international flights.
Те работеха върху това от няколко месеца.
mashine1984 написа:Те работеха върху това от няколко месеца. За мен това е огромна глупост, но... и друг път вече съм говорил за мениджмънта им.
По-добре да не си хабя нервите с тях...
Topfly написа:mashine1984 написа:Те работеха върху това от няколко месеца. За мен това е огромна глупост, но... и друг път вече съм говорил за мениджмънта им.
По-добре да не си хабя нервите с тях...
Защо мислиш, че е голяма глупост? Вече значителна част от традиционните авиокомпании в Европа имат подобна тарифа и България ер са сред изоставащите. Ако трябва да водят ценова война, по добре е да я правят при еднакви условия с конкурентите от НТА от колкото да предлагат допълнителни услуги на по висока цена.
FQTL написа:Topfly написа:mashine1984 написа:Те работеха върху това от няколко месеца. За мен това е огромна глупост, но... и друг път вече съм говорил за мениджмънта им.
По-добре да не си хабя нервите с тях...
Защо мислиш, че е голяма глупост? Вече значителна част от традиционните авиокомпании в Европа имат подобна тарифа и България ер са сред изоставащите. Ако трябва да водят ценова война, по добре е да я правят при еднакви условия с конкурентите от НТА от колкото да предлагат допълнителни услуги на по висока цена.
проблема е, че на практика тази тарифа по никакъв начин не води до намаление на цените..получаваш по малко услуги за същата цена..
а и това можеше да е нещото което да ги отличава от ниско тарифните или традиционните компании.Сега какво може да те мотивира да предпочетеш да летиш с тях пред Уиз или Раян?
FQTL написа:Topfly написа:mashine1984 написа:Те работеха върху това от няколко месеца. За мен това е огромна глупост, но... и друг път вече съм говорил за мениджмънта им.
По-добре да не си хабя нервите с тях...
Защо мислиш, че е голяма глупост? Вече значителна част от традиционните авиокомпании в Европа имат подобна тарифа и България ер са сред изоставащите. Ако трябва да водят ценова война, по добре е да я правят при еднакви условия с конкурентите от НТА от колкото да предлагат допълнителни услуги на по висока цена.
проблема е, че на практика тази тарифа по никакъв начин не води до намаление на цените..получаваш по малко услуги за същата цена..
а и това можеше да е нещото което да ги отличава от ниско тарифните или традиционните компании.Сега какво може да те мотивира да предпочетеш да летиш с тях пред Уиз или Раян?
Topfly написа:mashine1984 написа:
Изчакай малко да видим как ще се развие тази тарифа. Тарифата без багаж по принцип намалява разходите, защото всеки допълнителен килограм багаж увеличава разхода за гориво. Тази тарифа е добър инструмент при нужда да пускат екстремно ниски оферти, които могат да се конкурират с тези на НТА и същевременно да си намалят малко разходите, като увеличат дела на пътуващите само с ръчен багаж.
Назад към Авиация + Авиационни новини
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 22 госта