Bulgaria Air-обединените авиокомпании

Re: Bulgaria Air-обединените авиокомпании

Мнениеот mashine1984 » 30 Мар 2017 14:41

Topfly написа:
alex_2 написа:Това с Бургас и аз не мога да го разбера. От общо двете вътрешни линии, едната системно е пренебрегвана, особено през зимата, като все пак доста хора биха използвали да летят от Бургас през София до Европа


Елементарно. До Бургас има магистрала и с кола пътя се взима за три часа. За да има удобни и бързи връзки от Бургас до София, трябва да има поне 3 полета на ден, но за толкова полети няма пазар. В противен случай е по лесно да направиш трансфер с автобус или кола.
В Европа има много малко градове, които са на под 500 километра разстояние, свързани са с магистрала и между тях има директни полети. Трафикът трябва да е много голям за да се върже сметката.

Ми тогава да ги спират.
За какво точно служат тези 2 полета седмично???
mashine1984
супер спотър
 
Мнения: 895
Регистриран на: 22 Яну 2015 19:45
Местоположение: София

Re: Bulgaria Air-обединените авиокомпании

Мнениеот amcho » 30 Мар 2017 15:19

mashine1984 написа:
Topfly написа:
alex_2 написа:Това с Бургас и аз не мога да го разбера. От общо двете вътрешни линии, едната системно е пренебрегвана, особено през зимата, като все пак доста хора биха използвали да летят от Бургас през София до Европа


Елементарно. До Бургас има магистрала и с кола пътя се взима за три часа. За да има удобни и бързи връзки от Бургас до София, трябва да има поне 3 полета на ден, но за толкова полети няма пазар. В противен случай е по лесно да направиш трансфер с автобус или кола.
В Европа има много малко градове, които са на под 500 километра разстояние, свързани са с магистрала и между тях има директни полети. Трафикът трябва да е много голям за да се върже сметката.

Ми тогава да ги спират.
За какво точно служат тези 2 полета седмично???


Relax, Max 8) ;-) постепенно се увеличават през юни и юли и минават на 6-7 полета седмично. Както спомена TopFly, с пускането на магистралата от София и Пловдив се стига вече значително бързо. В петък пък пускат обновената жп линия от Пловдив до Бургас, така че наистина се губи смисъла.
Трафикът между София е Варна е в пъти по-голям защото има не само туристически но и значителен бизнес + трансферен пътникопоток. Смятай, че това лято ще има до 4 полета дневно + Уиз = 5.
There's always a reason to fly...

Изображение
Аватар
amcho
супер спотър
 
Мнения: 1413
Регистриран на: 31 Дек 2007 18:03
Местоположение: По света у и нас

Re: Bulgaria Air-обединените авиокомпании

Мнениеот EricEntrena » 30 Мар 2017 16:06

mashine1984 написа:
Topfly написа:
alex_2 написа:Това с Бургас и аз не мога да го разбера. От общо двете вътрешни линии, едната системно е пренебрегвана, особено през зимата, като все пак доста хора биха използвали да летят от Бургас през София до Европа


Елементарно. До Бургас има магистрала и с кола пътя се взима за три часа. За да има удобни и бързи връзки от Бургас до София, трябва да има поне 3 полета на ден, но за толкова полети няма пазар. В противен случай е по лесно да направиш трансфер с автобус или кола.
В Европа има много малко градове, които са на под 500 километра разстояние, свързани са с магистрала и между тях има директни полети. Трафикът трябва да е много голям за да се върже сметката.

Ми тогава да ги спират.
За какво точно служат тези 2 полета седмично???

Главно за пребазиране на самолети и между другото да изкарат някой лев.
Аватар
EricEntrena
супер спотър
 
Мнения: 1166
Регистриран на: 16 Юли 2008 16:14
Местоположение: BOJ

Re: Bulgaria Air-обединените авиокомпании

Мнениеот alex_2 » 30 Мар 2017 22:38

Аз лично не шофирам и всяка година до морето пътувам със самолет. На автобус не бих се качил, нищо че е по магистрала. Сигурен съм, че много хора са като мен, а при всички случаи има и бизнес пътникопоток - едва ли всеки, който не лети от София и пътува по работа, лети от Варна ..
alex_2
супер спотър
 
Мнения: 1048
Регистриран на: 15 Авг 2009 10:21

Re: Bulgaria Air-обединените авиокомпании

Мнениеот mashine1984 » 31 Мар 2017 10:04

alex_2 написа:Аз лично не шофирам и всяка година до морето пътувам със самолет. На автобус не бих се качил, нищо че е по магистрала. Сигурен съм, че много хора са като мен, а при всички случаи има и бизнес пътникопоток - едва ли всеки, който не лети от София и пътува по работа, лети от Варна ..

Аз също познавам няколко бизнесмена, които пътуват само със самолет до Бургас...
mashine1984
супер спотър
 
Мнения: 895
Регистриран на: 22 Яну 2015 19:45
Местоположение: София

Re: Bulgaria Air-обединените авиокомпании

Мнениеот Topfly » 31 Мар 2017 10:27

alex_2 написа:Аз лично не шофирам и всяка година до морето пътувам със самолет. На автобус не бих се качил, нищо че е по магистрала. Сигурен съм, че много хора са като мен, а при всички случаи има и бизнес пътникопоток - едва ли всеки, който не лети от София и пътува по работа, лети от Варна ..


Това, че пътуващите са много не означава, че са достатъчно! Мислиш ли, че България ер са толкова тъпи да се навират все на места с голяма конкуренция, а там където са монополисти да не искат да се развиват?

За да има удобна връзка между София и Бургас трябва да има минимум два полета на ден с минимум 100 пътници. Това сметнато в двете посоки са 400 пътници на ден или 146 000 пътници на година. Населението на Бургас е 200 000 души. Ако смъкнем от тях децата и пенсионерите остават максимум 100 000 души. Това означава, че средно всеки активен граждани на Бургас трябва да пътува по 1,5 пъти годишно по линията за да се върже сметката.

При по малко от два полета на ден е много по лесно да се качиш на колата, автобуса или влака и да отидеш до София от колкото да се съобразяваш с разписанието на самолета.
Topfly
супер спотър
 
Мнения: 2158
Регистриран на: 27 Окт 2010 13:02

Re: Bulgaria Air-обединените авиокомпании

Мнениеот mashine1984 » 31 Мар 2017 10:35

Topfly написа:
alex_2 написа:Аз лично не шофирам и всяка година до морето пътувам със самолет. На автобус не бих се качил, нищо че е по магистрала. Сигурен съм, че много хора са като мен, а при всички случаи има и бизнес пътникопоток - едва ли всеки, който не лети от София и пътува по работа, лети от Варна ..


Това, че пътуващите са много не означава, че са достатъчно! Мислиш ли, че България ер са толкова тъпи да се навират все на места с голяма конкуренция, а там където са монополисти да не искат да се развиват?

За да има удобна връзка между София и Бургас трябва да има минимум два полета на ден с минимум 100 пътници. Това сметнато в двете посоки са 400 пътници на ден или 146 000 пътници на година. Населението на Бургас е 200 000 души. Ако смъкнем от тях децата и пенсионерите остават максимум 100 000 души. Това означава, че средно всеки активен граждани на Бургас трябва да пътува по 1,5 пъти годишно по линията за да се върже сметката.

При по малко от два полета на ден е много по лесно да се качиш на колата, автобуса или влака и да отидеш до София от колкото да се съобразяваш с разписанието на самолета.

На въпроса дали о България Ер са тъпи - отговорът е да!
Бургас може да е 200,000 души, но забравяш заобикалящите го градчета и забравяш факта, че освет Уиз до Лутън друга целогодишна линия нямат...
mashine1984
супер спотър
 
Мнения: 895
Регистриран на: 22 Яну 2015 19:45
Местоположение: София

Re: Bulgaria Air-обединените авиокомпании

Мнениеот Topfly » 31 Мар 2017 12:13

mashine1984 написа:
Topfly написа:
alex_2 написа:Аз лично не шофирам и всяка година до морето пътувам със самолет. На автобус не бих се качил, нищо че е по магистрала. Сигурен съм, че много хора са като мен, а при всички случаи има и бизнес пътникопоток - едва ли всеки, който не лети от София и пътува по работа, лети от Варна ..


Това, че пътуващите са много не означава, че са достатъчно! Мислиш ли, че България ер са толкова тъпи да се навират все на места с голяма конкуренция, а там където са монополисти да не искат да се развиват?

За да има удобна връзка между София и Бургас трябва да има минимум два полета на ден с минимум 100 пътници. Това сметнато в двете посоки са 400 пътници на ден или 146 000 пътници на година. Населението на Бургас е 200 000 души. Ако смъкнем от тях децата и пенсионерите остават максимум 100 000 души. Това означава, че средно всеки активен граждани на Бургас трябва да пътува по 1,5 пъти годишно по линията за да се върже сметката.

При по малко от два полета на ден е много по лесно да се качиш на колата, автобуса или влака и да отидеш до София от колкото да се съобразяваш с разписанието на самолета.

На въпроса дали о България Ер са тъпи - отговорът е да!
Бургас може да е 200,000 души, но забравяш заобикалящите го градчета и забравяш факта, че освет Уиз до Лутън друга целогодишна линия нямат...


Сори, но това е несериозно. За гражданите на заобикалящите градчета е още по неудобно вместо да се качат на директния автобус до София или с колата да тръгнат по магистралата, да ходят на летището, да плащат паркинг или трансфер, да се съобразяват с разписанието на самолета и т.н. Докато направят трансфера през летището много по гъвкаво и евтино вече ще са стигнали до София.

За бизнесмените най-ценно е времето и удобството. За тях самолетът би бил алтернатива, ако имаше минимум два полета на ден, но идеалното би било 3 или 4 полета. Въпреки това време трудно биха спестили, но евентуално биха избрали самолета заради удобството.
За останалите пътници цената и разписанието са основният мотив. При липса на 3-4 полета на ден и цена по висока от тази на автобуса и влака, повечето хора не биха избрали самолет.
Topfly
супер спотър
 
Мнения: 2158
Регистриран на: 27 Окт 2010 13:02

Re: Bulgaria Air-обединените авиокомпании

Мнениеот EricEntrena » 31 Мар 2017 13:49

mashine1984 написа:
Topfly написа:
alex_2 написа:Аз лично не шофирам и всяка година до морето пътувам със самолет. На автобус не бих се качил, нищо че е по магистрала. Сигурен съм, че много хора са като мен, а при всички случаи има и бизнес пътникопоток - едва ли всеки, който не лети от София и пътува по работа, лети от Варна ..


Това, че пътуващите са много не означава, че са достатъчно! Мислиш ли, че България ер са толкова тъпи да се навират все на места с голяма конкуренция, а там където са монополисти да не искат да се развиват?

За да има удобна връзка между София и Бургас трябва да има минимум два полета на ден с минимум 100 пътници. Това сметнато в двете посоки са 400 пътници на ден или 146 000 пътници на година. Населението на Бургас е 200 000 души. Ако смъкнем от тях децата и пенсионерите остават максимум 100 000 души. Това означава, че средно всеки активен граждани на Бургас трябва да пътува по 1,5 пъти годишно по линията за да се върже сметката.

При по малко от два полета на ден е много по лесно да се качиш на колата, автобуса или влака и да отидеш до София от колкото да се съобразяваш с разписанието на самолета.

На въпроса дали о България Ер са тъпи - отговорът е да!
Бургас може да е 200,000 души, но забравяш заобикалящите го градчета и забравяш факта, че освет Уиз до Лутън друга целогодишна линия нямат...

А Москва къде я забрави.
Аватар
EricEntrena
супер спотър
 
Мнения: 1166
Регистриран на: 16 Юли 2008 16:14
Местоположение: BOJ

Re: Bulgaria Air-обединените авиокомпании

Мнениеот mashine1984 » 21 Апр 2017 15:32

Bul Air планирали да вземат B737-800 NG
Това е поне според техния сайт

http://www.bulair.bg/fleet-2/
mashine1984
супер спотър
 
Мнения: 895
Регистриран на: 22 Яну 2015 19:45
Местоположение: София

Предишна

Назад към Авиация + Авиационни новини

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта