Така! В разгара на дискусията аз пак имам много неща да кажа и допълня
Дали е от тъпота не знам, но знам, че тези хора много често работят на ръба на логиката, а понякога и зад него... и не го знам само аз.
Миналото лято не знам кодшер ли имаха или някакво друго споразумение, но следобедния им полет правеше връзка с АлИталия за Рим и Ер Берлин (по-миналото лято май) за Берлин. В тази връзка полета беше пълен с италианци и германци отишли да се забавляват на слънчака.
По въпроса защо никоя НТА не пуска полет по тази дестинация ще кажа, че при късите полети бюджетните компании имат по-малко опции за допълнителна печалба, а знаем, че при тяхната концепция печалбата рядко идва от самия "гол" билет. В повечето случаи печалбата се генерира от багажи, места, приорити, други екстри като повече легруум, кетъринг и duty free. Освен това кратките вътрешни линии в Европа обикновено изискват по-малък самолет както вече беше споменато. Все пак си мисля обаче, че е въпрос на време да видим НТА по тази линия, но да видим. След линиите SOF-GYD и SOF-LJU нищо няма да ме изуми
Мисля, че има още много доводи по темата. Все пак вероятно има много хора, които ще предпочетат да НЕ ползват самолета по този маршрут.