Toni написа:Сещам се за един 321 на BH, който ръждясва в София от известно време
amcho написа:Като гледам май са решили да екпериментират с Одеса през лятото. Полетите ще са с късно заминаване от София и обратно пристигане рано сутрин на следващия ден (подобно на Бейрут) 01JUN-09SEP:
FB361 SOF-ODS 22:45 00:10 ....5.7
FB362 ODS-SOF 05:00 06:20 1....6.
От една страна, добра идея. По този начин самолетът буквално ще лети непрескъснато като се предполага, че ще направи доста ротации през деня ==> €€€.
Подобна практика се прилага и от Ер Сърбия. А това разписание прави връзки с доста от техните дестинации с ранно излитане от София: CDG, AMS, MAD, VAR и др. Неприятното е обаче с връзките обратно към Одеса. Ще има голямо висене на летището в София (огромно транферно време) или просто могат да хванат метрото и да се поразходят за малко из центъра и обратно да си хванат полета късно вечерта.
Другото предимство е по-добрият час на излитане от Одеса и по-краткотрайно време на полет, в сравнение с Air Baltic или LOT.
Ще ми е люботино дали ще им потръгне линията. Интересно е, че излизат комбинации с Уиз Ер ако се търси чрез Kayak примерно
amcho написа:Като гледам май са решили да екпериментират с Одеса през лятото. Полетите ще са с късно заминаване от София и обратно пристигане рано сутрин на следващия ден (подобно на Бейрут) 01JUN-09SEP:
FB361 SOF-ODS 22:45 00:10 ....5.7
FB362 ODS-SOF 05:00 06:20 1....6.
mitkobiker написа:Скоро ще се появят и тарифи Одеса-ЕС и обратно... напасването на разписанието е една малка и бавна крачка в правилната посока
Трансферът няма да спаси България Ер, но може сериозно да помогне за запълване на седалки, които в последно време летят празни.
Линии като Милано, Мадрид, Берлин, Франкфурт, Рим в момента кретат на 2-4 седмични честоти...а бяха 5-7 пъти седмично преди година-две...
Схемата се повтаря по един и същ начин вече няколко пъти:
поява на (нискотарифна) конкуренция=> отлив на пътниците, пиоритизиращи цената=> намаляване на честотата на полетите=> загуба на пътниците, приоритизиращи чесотата на полетите/разписанията.
При малко повече въображение и умения на мениджмънта може изпразнените от Уиз и Раян седалки да се напълнят с пътници към Одеса, Тел Авив, Бейрут, Ереван, Тбилиси, Аман, Баку...така че да се запазят и развият честотите на полетите. В България има все повече пътници, които плащат добри пари, за да пътуват на конкретна дата и в удобен час и без ежедневни честоти България Ер губи тези клиенти.
България Ер и в момента прави относително успешен и ефективен трансфер през София от/до Варна. То оставаше и този пазар да изпуснат...
pumana написа:Какви са тия странни въртележки за Милано? Обединили са полетите с Берлин? Що за идиотщина, кой нормален човек ще си купи билет Берлин-София и ще се татрази 4:45 минути в Ембраера из цяла Европа?
Назад към Авиация + Авиационни новини
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 21 госта