Bulgaria Air-обединените авиокомпании

Re: Bulgaria Air-обединените авиокомпании

Мнениеот Rosen85 » 24 Май 2019 18:12

alex_2 написа:Тази сутрин е имало някакъв полет FB5011 до Мюнхен, който от там ще излети за Киев. През март е имало точно такъв маршрут - SOF-MUC; MUC-KBP
Някой има ли идея за какво иде реч?

И на други дати е бил така полетът.
Изображение
Rosen85
най-спотър
 
Мнения: 295
Регистриран на: 09 Ное 2015 02:55

Re: Bulgaria Air-обединените авиокомпании

Мнениеот alex_2 » 25 Май 2019 14:49

Гледам, че 737 ще има доста често и до Атина
Изображение
alex_2
супер спотър
 
Мнения: 1267
Регистриран на: 15 Авг 2009 10:21

Re: Bulgaria Air-обединените авиокомпании

Мнениеот yordanov » 26 Май 2019 10:45

Днес в ротация освен LZ-BOT е и LZ-BVS.

В тази връзка в момента гледам на fr24 LZ-BVS, който трябва лети до Милано като FB455, само че на радара излиза като FB445. По същия начин в четвъртък FB978 излизаше като FB778 (LZ-BOT, ако има значение).
Има ли причина за това или просто грешно въведен номер на полет и до колко това е от значение?

P.S FlightAware хваща полета правилно.
Последна промяна yordanov на 26 Май 2019 10:57, променена общо 1 път
Аватар
yordanov
спотър
 
Мнения: 83
Регистриран на: 11 Яну 2011 20:11
Местоположение: София

Re: Bulgaria Air-обединените авиокомпании

Мнениеот alex_2 » 26 Май 2019 10:55

yordanov написа:Днес в ротация освен LZ-BOT е и LZ-BVS.


И аз точно това гледах сега. И двата самолета са собственост на Bul Air, с единия сме почти набори, от 1990 г. е, а другият направо си е нов - от 1996 г. :-D
През последните седмици LZ-BOT е летял основно до Варна, Рим, тук-там до Ларнака, Мадрид, Амстердам, Брюксел, а LZ-BVS изглежда от днес се включва с полет до Малпенса, както и ти си отбелязал (преди това пролетта е летял за Ellinair).
Изображение
alex_2
супер спотър
 
Мнения: 1267
Регистриран на: 15 Авг 2009 10:21

Re: Bulgaria Air-обединените авиокомпании

Мнениеот europeandj » 26 Май 2019 11:27

yordanov написа:Днес в ротация освен LZ-BOT е и LZ-BVS.

В тази връзка в момента гледам на fr24 LZ-BVS, който трябва лети до Милано като FB455, само че на радара излиза като FB445. По същия начин в четвъртък FB978 излизаше като FB778 (LZ-BOT, ако има значение).
Има ли причина за това или просто грешно въведен номер на полет и до колко това е от значение?

P.S FlightAware хваща полета правилно.


Тези полети със 737 класик ме отблъскват още и още повече да летя с тях. Не искам да си представя полет София-Мадрид на LZ-BOO (назовавам го конкретно, защото с него летях до Бургас веднъж, но предполагам и другите ще са същите). Освен, че ми липсва чувството за безопасност каквото например имам при един А320, ми липсва адски много и комфорта с този легруум и със седалки с много дебели облегалки от преди 30 години, които въобще не са предвиждани за такава конфигурация. Че на всичкото отгоре бяха и сбирщайн, т.е. целия самолет не беше с едни и същи седалки.
Изображение
Аватар
europeandj
супер спотър
 
Мнения: 719
Регистриран на: 04 Авг 2012 17:57
Местоположение: Пловдив (PDV/LBPD)

Re: Bulgaria Air-обединените авиокомпании

Мнениеот alex_2 » 26 Май 2019 11:30

europeandj написа: Тези полети със 737 класик ме отблъскват още и още повече да летя с тях. Не искам да си представя полет София-Мадрид на LZ-BOO (назовавам го конкретно, защото с него летях до Бургас веднъж, но предполагам и другите ще са същите). Освен, че ми липсва чувството за безопасност каквото например имам при един А320, ми липсва адски много и комфорта с този легруум и със седалки с много дебели облегалки от преди 30 години, които въобще не са предвиждани за такава конфигурация. Че на всичкото отгоре бяха и сбирщайн, т.е. целия самолет не беше с едни и същи седалки.


Напълно те разбирам, до Бургас пак може да се изтърпи, но до Испания и аз съм летял с техен 737 (до Малага) и ми се стори като полет до Ню Йорк поне
Изображение
alex_2
супер спотър
 
Мнения: 1267
Регистриран на: 15 Авг 2009 10:21

Re: Bulgaria Air-обединените авиокомпании

Мнениеот kokok66 » 10 Юни 2019 08:05

Забелязах, че два от Ембраерите (LZ-PLO и LZ-BUR) летят само от Милано (Малпенса) до Неапол, Рим и др. в Италия, като полетите им са с код ISS, т.е. явно летят за AIR ITALY. Та затова тук ги "заместват" В733-ките и МД82.
kokok66
спотър
 
Мнения: 18
Регистриран на: 16 Мар 2014 18:51

Re: Bulgaria Air-обединените авиокомпании

Мнениеот VS11 » 18 Юни 2019 01:00

С оглед на новия А321XLR, който ще може да лети София-Ню Йорк и София-Чикаго, дали Националите няма да решат да се пробват? И без това оперират Аirbus-и. А и продават доста билети до там с трансфери, така че познават пазара - би трябвало да могат да направят сметките.
Аватар
VS11
супер спотър
 
Мнения: 688
Регистриран на: 02 Юли 2004 06:27
Местоположение: Varna, BG/Boston, MA, USA

Re: Bulgaria Air-обединените авиокомпании

Мнениеот europeandj » 18 Юни 2019 07:14

VS11 написа:С оглед на новия А321XLR, който ще може да лети София-Ню Йорк и София-Чикаго, дали Националите няма да решат да се пробват? И без това оперират Аirbus-и. А и продават доста билети до там с трансфери, така че познават пазара - би трябвало да могат да направят сметките.


Това сега е шега нали? :lol: :lol: :lol:
Как тези ще се класират въобще за тази машина, като само от първия ден на шоуто имат над 100 поръчки, които ще бъдат доставени след сигурно 5 години. Дори да успеят да го вземат на лизинг те няма как да го захранват този самолет, тъй като с трафик point to point няма да е достатъчно, а с прекачванията са доста зле и очевидно не ги насърчават. Ако искаш да летиш с прекачване през София, поне през техния сайт единствените опции са VAR-SOF-xxx; BOJ-SOF-xxx, като второто е 2 месеца в годината и то много съмнително. Освен това те от години не могат една нова дестинация да пуснат (с изключение на Одеса, която мина на веднъж седмично). По старите такива намаляват честоти и си пращат "новите" самолети да работят за какви ли не авиокомпании по света, а те джъткат със 737 класик.
Изображение
Аватар
europeandj
супер спотър
 
Мнения: 719
Регистриран на: 04 Авг 2012 17:57
Местоположение: Пловдив (PDV/LBPD)

Re: Bulgaria Air-обединените авиокомпании

Мнениеот VS11 » 18 Юни 2019 07:29

europeandj написа:
VS11 написа:С оглед на новия А321XLR, който ще може да лети София-Ню Йорк и София-Чикаго, дали Националите няма да решат да се пробват? И без това оперират Аirbus-и. А и продават доста билети до там с трансфери, така че познават пазара - би трябвало да могат да направят сметките.


Това сега е шега нали? :lol: :lol: :lol:
Как тези ще се класират въобще за тази машина, като само от първия ден на шоуто имат над 100 поръчки, които ще бъдат доставени след сигурно 5 години. Дори да успеят да го вземат на лизинг те няма как да го захранват този самолет, тъй като с трафик point to point няма да е достатъчно, а с прекачванията са доста зле и очевидно не ги насърчават. Ако искаш да летиш с прекачване през София, поне през техния сайт единствените опции са VAR-SOF-xxx; BOJ-SOF-xxx, като второто е 2 месеца в годината и то много съмнително. Освен това те от години не могат една нова дестинация да пуснат (с изключение на Одеса, която мина на веднъж седмично). По старите такива намаляват честоти и си пращат "новите" самолети да работят за какви ли не авиокомпании по света, а те джъткат със 737 класик.


Бях сигурен, че така ще отговориш :D . Но е полу-шега. Знам, че те си живеят в собствена матрица, но те продават билети до САЩ много отдавна и имат информация от първа ръка какъв е пазара. Според мен, с този по-малък и по-икономичен самолет, може да се получи. Знам, че има много хора, които биха предпочели нон-стоп полет, без трансфер.
Аватар
VS11
супер спотър
 
Мнения: 688
Регистриран на: 02 Юли 2004 06:27
Местоположение: Varna, BG/Boston, MA, USA

Re: Bulgaria Air-обединените авиокомпании

Мнениеот julminchev » 27 Юни 2019 12:04

България еър много се е сдухала. Летят с много стари самолети, визирам LZ-BOT. 29 годишен самолет. Незнам колко летателни часа има но със сигурност са много. На полет от Майорка до София не му работеше APU-то. Поради това след отлепване от ръкав 40 минути без вентилация и климатик. Вътре стана ад. Хората се развикаха. Това за мен не е нормално. Самолета се е наложило да чака отлепен от ръкава. Освен това излита с почти три часа закъснение. В другата посока беше 5 часа закъснението. Един път да има проблем и да закъснене добре, но два пъти не е нормално. Пък и закъснението е доста голямо, при което дължат обезщетение по-голямо от цената на билета.
julminchev
спотър
 
Мнения: 61
Регистриран на: 30 Ное 2012 22:41

Re: Bulgaria Air-обединените авиокомпании

Мнениеот atzah » 28 Юни 2019 13:15

VS11 написа:С оглед на новия А321XLR, който ще може да лети София-Ню Йорк и София-Чикаго, дали Националите няма да решат да се пробват? И без това оперират Аirbus-и. А и продават доста билети до там с трансфери, така че познават пазара - би трябвало да могат да направят сметките.


И кой по-някакъв начин е намекнал, че А321XLR ще може да лети София-Ню Йорк и София-Чикаго? Луфтханза тия дни казаха, че не го разглеждат като опция за трансантлантически полети. В смисъл той от Германия не може да докара до САЩ, камо ли от България.


А това, да си мислим, че Българска авиокомпания може да лети до САЩ, може да докара само иронична усмивка в някой, който се е докоснал до авиоиндустрията.
142/143/319/320/321/332/333/343/380/733/734/735/736/73G/738/739/744/762/763/772/773/AN4/CR9/DH4/ERJ/E75/E90/E95/F70/100/M81/M82/M83/M87/T20/TU3/TU5
atzah
супер спотър
 
Мнения: 750
Регистриран на: 08 Дек 2004 00:57
Местоположение: София

Re: Bulgaria Air-обединените авиокомпании

Мнениеот VS11 » 28 Юни 2019 15:22

atzah написа:
VS11 написа:С оглед на новия А321XLR, който ще може да лети София-Ню Йорк и София-Чикаго, дали Националите няма да решат да се пробват? И без това оперират Аirbus-и. А и продават доста билети до там с трансфери, така че познават пазара - би трябвало да могат да направят сметките.


И кой по-някакъв начин е намекнал, че А321XLR ще може да лети София-Ню Йорк и София-Чикаго? Луфтханза тия дни казаха, че не го разглеждат като опция за трансантлантически полети. В смисъл той от Германия не може да докара до САЩ, камо ли от България.


А това, да си мислим, че Българска авиокомпания може да лети до САЩ, може да докара само иронична усмивка в някой, който се е докоснал до авиоиндустрията.


SOF-JFK -4103 nm
SOF-ORD - 4529 nm

Airbus рекламира 4700 nm обхват на XLR. Чикаго вярно е малко надалеч, но Ню Йорк е напълно постижим дори с резерви за 1 час.
Луфтханза може и да е голяма в Европа и България, но е твърде посредствена компания и далеч не е някакъв златен стандарт. Имат поредица от глупави решения, включително относно флотата си - 748, например, а сега решили да продават 380.

А това какво е възможно и невъзможно е въпрос на отношение. Радвам се за ироничната ти усмивка, но много хора са се докоснали до авиоиндустрията, и не само до нея.
Аватар
VS11
супер спотър
 
Мнения: 688
Регистриран на: 02 Юли 2004 06:27
Местоположение: Varna, BG/Boston, MA, USA

Re: Bulgaria Air-обединените авиокомпании

Мнениеот mistoffelees » 29 Юни 2019 02:14

Всеки, който поне веднъж е летял през Атлантика в посока запад и поне веднъж е чувал съкращението NAT-OTS ще знае и без да му се обяснява защо XLR не може да изпълни SOF-JFK дори в най-мокрите сънища на колегата по форум.
mistoffelees
най-спотър
 
Мнения: 239
Регистриран на: 18 Яну 2015 19:10

Re: Bulgaria Air-обединените авиокомпании

Мнениеот VS11 » 29 Юни 2019 02:46

mistoffelees написа:Всеки, който поне веднъж е летял през Атлантика в посока запад и поне веднъж е чувал съкращението NAT-OTS ще знае и без да му се обяснява защо XLR не може да изпълни SOF-JFK дори в най-мокрите сънища на колегата по форум.


Защо не споделиш или е някаква тайна?
Аватар
VS11
супер спотър
 
Мнения: 688
Регистриран на: 02 Юли 2004 06:27
Местоположение: Varna, BG/Boston, MA, USA

ПредишнаСледваща

Назад към Авиация + Авиационни новини

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта