mashine1984 написа:Според мен може скоро да очакваме и София, ако Ryan не ги изпревари
Всъщност колко самолета още могат да базира Раян на Т2? Нямаше ли някакво ограничение, поради което Уиз с многото самолети не се преместиха на Т2?
mashine1984 написа:Според мен може скоро да очакваме и София, ако Ryan не ги изпревари
mashine1984 написа:Те некои HTA започнаха да летят до Буенос Айрес, ти за едно Коломбо го мислиш.
Според мен Ryan и Wizz ще се опитат и те нещо такова в следващите няколко години.
Topfly написа:amcho написа:При положение, че ще се сдобият с А321-нео през 2019г., проверих в сайта на Ербъс, че този самолет ще има обхват от 6850км , каквото би могло да бъде разстоянието от SOF-CMB примерно.
http://www.aircraft.airbus.com/aircraftfamilies/passengeraircraft/a320family/a321neo/
Та в ред на този мисли, се чудя дали Уиз няма да се опитат малко по-далечни растояния от базите си в BUD, OTP, WAW/KTW, SOF.
Едни от най-дългите им полети са примерно: OTP-TFS (4186km/2260nm), KTW-DWC (4177km/2256nm).
Няма ли някакви ограничения един екипаж колко часа може да лети? Ако трябва да поддържат в Коломбо резервен екипаж, това би нарушило малко моделът на НТА.
Ако добре съм запознат до Тенерифе и Дубай летят с един екипаж, но това общо е 10-11 часа.
amcho написа:София отново е пропусната
https://travelfree.info/new-wizzair-routes-morocco-vilnius-budapest-wroclaw-katowice/
mashine1984 написа:amcho написа:София отново е пропусната
https://travelfree.info/new-wizzair-routes-morocco-vilnius-budapest-wroclaw-katowice/
Или тепърва предстои да добавят на куп няколко дестинации от София
md11 написа:Графикът на Wizz Air Варна за лятото на 2018 все още не е публикуван. Ще бъде интересно да видим какви промени се основават на първоначалните резултати от 2017 г. Надяваме се, че той оцелява.mashine1984 написа:amcho написа:София отново е пропусната
https://travelfree.info/new-wizzair-routes-morocco-vilnius-budapest-wroclaw-katowice/
Или тепърва предстои да добавят на куп няколко дестинации от София
Агадир - София не е много реалистична.
mashine1984 написа:md11 написа:Графикът на Wizz Air Варна за лятото на 2018 все още не е публикуван. Ще бъде интересно да видим какви промени се основават на първоначалните резултати от 2017 г. Надяваме се, че той оцелява.
Агадир - София не е много реалистична.
Защо? В момента се изпълнява като чартър ор BH Air. След като те успяват да си пълнят самолетите не бих се учудил ако Wizz започнат линията. Все пак вече този филм с откриването на редовни линии от тяхна страна по линии, които са били успешни чартърни преди това сме го гледали вече. За да не голословя веднага давам пример - Неапол, Бари, Катания - всички тези бяха линии по които имаше много успешни чартъри на Mistral преди това
md11 написа:Много българи живеят в Сицилия. Не съм запознат с някакво значително българско население в Мароко.
Topfly написа:Чувал ли си за значително унгарско, полско или литовско население в Мароко? Мароко е евтина туристическа дестинация подобно на Тунис и Египет, но за сега без сериозни проблеми с тероризма.
md11 написа:Topfly написа:Чувал ли си за значително унгарско, полско или литовско население в Мароко? Мароко е евтина туристическа дестинация подобно на Тунис и Египет, но за сега без сериозни проблеми с тероризма.
Абсолютно не, но броят на полските, унгарските и литовците, които могат да си позволят да пътуват в чужбина, все още е далеч по-висок.
Ryanair и Wizz Air разполагат с цялата си българска маршрутна мрежа, изградена около етнически / посещаващи приятели и семейни пътници. Не виждам нито един маршрут без този компонент.
mashine1984 написа:md11 написа:Topfly написа:Чувал ли си за значително унгарско, полско или литовско население в Мароко? Мароко е евтина туристическа дестинация подобно на Тунис и Египет, но за сега без сериозни проблеми с тероризма.
Абсолютно не, но броят на полските, унгарските и литовците, които могат да си позволят да пътуват в чужбина, все още е далеч по-висок.
Ryanair и Wizz Air разполагат с цялата си българска маршрутна мрежа, изградена около етнически / посещаващи приятели и семейни пътници. Не виждам нито един маршрут без този компонент.
Имаш ли представа какво е населението на Литва? Знаеш ли, че литовците са с най-ниския стандарт от трите прибалтийски републики?
Назад към Авиация + Авиационни новини
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 38 госта