През седмица вече преправям тая таблица. Разписание август 2017, актуализация 14 февруари 2017.
Хан и Кьолн ги няма. Няма място за тях. 3хА321 +3хА320 + виртуалния екипаж на спящата 320 в Лутън.
mashine1984 написа:гледам, че и Кутаиси са махнали...
epetkov написа:mashine1984 написа:гледам, че и Кутаиси са махнали...
Не са го махнали, ако гледаш таблицата. Кутаиси се извършва с грузинската машина.
mashine1984 написа:epetkov написа:mashine1984 написа:гледам, че и Кутаиси са махнали...
Не са го махнали, ако гледаш таблицата. Кутаиси се извършва с грузинската машина.
гледам сайта на Wizz
amcho написа:epetkov написа:mashine1984 написа:гледам, че и Кутаиси са махнали...
Не са го махнали, ако гледаш таблицата. Кутаиси се извършва с грузинската машина.
Така е, ама ако потърсиш полети от Кутаиси до останалите дестинации, ще видиш, че все не са заложени. Както спомена Петков, машината е грузинска а не българска.
amcho написа:WIZZ AIR ADDS FRANKFURT AIRPORT TO ITS LOW-FARE NETWORK
TWO NEW DAILY SERVICES TO BUDAPEST AND SOFIA
Wizz Air, the largest low-cost airline in Central and Eastern Europe, today announced that it will start operating low-fare flights from Frankfurt Airport launching two new routes to Sofia and Budapest, the capitals of Bulgaria and Hungary. The newest WIZZ services will commence on 22 May and 15 December, respectively and will be operated daily.
Честно казано, нищо не разбирам. Чак пък ежедневни полети и то с А321!
Явно Франкфурт е бил доста подценен като дестинация! Реално погледнато ще има 30 полета седмично от/до FRA & HHN!
Topfly написа:pirdop написа:не казвам, че ще фалират! Поне не още, но за тази година нещата не изглеждат никак розови за ЕУ базираните авиолинии и първите които ще бъдат ударени са именно лоу-коста.
European airline earnings have been pressured by a glut of seats for sale that has depressed ticket prices. Central European rival Wizz Air Holdings PLC last week lowered its full-year net profit figure and easyJet PLC, the No. 2 discounter after Ryanair, last month signaled its profit would be lower due to fuel costs and currency headwinds. And carrier SAS recently said it would move some operations out of its Scandinavian home markets to cut costs and better compete with rivals.
The sharp fall in the British currency after the country's vote to leave the European Union has also hurt carriers exposed to the pound. Ryanair, which generates about a quarter of its sales in the U.K., said the pound's weakness contributed to the profit drop.
A shift in popular tourism hot spots due to political instability in Turkey, Egypt and North Africa has also weighed on fares.
Какво означава, че нещата не изглеждат никак розово? При лоу кост максимум временно ще се намалят печалбите, но Wizz air и Ryanair със сигурност ще продължат да работят на дебела печалба. Този който може да бъде ударен са традиционните авиокомпании, които и до сега не успяваха да работят на печалба, а сега могат да преминат на дебела загуба!
Wizz air и Ryanair работят по модела на Southwest Airlines. Това е авиокомпания със супер стабилен бизнес модел, който им позволява независимо от пазарната ситуация вече 43 години абсолютно всяка година да са на печалба!
Southwest posts record net income, extends profit streak to 43 years
http://atwonline.com/finance-data/southwest-posts-record-net-income-extends-profit-streak-43-years
pirdop написа:vuprosa e kolko shte e tova vremenno? dokato petrola ne se vdigne shte sa dosta do stenata I ryan sa v sushtiq kup, no sa po-golemi! osven v edin moment ryan da pridobiqt wiz, obratnoto e malko veroqtno... puk I ryan I vdumpinga gi biva wiz prosto nqmat dostatuchno cash za taq rabota
europeandj написа:И аз смятам, че Раян са захапали розовите и няма да ги пуснат. Това е така защото са им реални конкуренти в ЦИЕ. Компании като Луфтханза, Ер Франс, Бритиш работят на съвсем различен принцип и ме съмнява да откраднат голяма част от пътниците им. Ама тва вече сме го говорили де, да не се повтаряме...
Назад към Авиация + Авиационни новини
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 38 госта