so написа:so написа:Прекрасно, скритата новина тук е 8-та машина базирана в София.
е не няма да има 8-ма, смениха времената на Малага, Нюрнберг, Бари и Дубай. Малага ще мине на 321. Както колегата по-рано спомена добавят още един Мадрид и става 5. Сега картинката е пълна за 4 321 и 3 320, тоест 7. Една от машините ще прави 4 ротации на ден // SOF-DTM-SOF-ATH-OTP-ATH-SOF-NUE-SOF //
Благодаря както винаги
мисля, че добре са подбрали дестинациите. Относно дестинациите, които ще бъдат оперирани с по-малкия А320 (лично мнение):
ATH: Нова дестинация - все още е рано за по-голям самолет - има голяма конкуреция по линията: FB, FR, A3.
BUD: Миналото лято оперираха BUD с А321, което беше излишно, имайки предвид, че имаше полети и от Будапеща до Бургас.
CPH: Сравнително нова дестинация без конкуренция с по-висока цена на билет т.е. дори да има по-ниска затовареност пак ще са на печалба.
DTM: Прекалено много предлагане заедно с FR до CGN, които дори ги намалиха от 7 на 4 седмично.
DWC: FZ увеличиха значително полетите от DXB и намалиха цените - дори се наложи да променят разписанието и сега ще леят във вторник, когато FZ нямат полет.
GVA: Никога не е имало сериозен интерес към Швейцария - полетите до ZRH винаги са били със слабо изпълнение - BSL мина на А321 заради спирането на полетите на LX.
LCA: Сериозна директна конкуренция с FB и от пролетта с FR до PFO.
LIS/NCE: Нови дестинации - още е рано да рискуват с по-голям самолет, макар и цените до LIS са сравнително високи в двете посоки, нищо чудно през зима 2018г. да минат на А321.
LTN: Обедните часове (12:00-15:00ч.) са с прекалана висока конкуренция - U2, FB, BA, FR а вечерните с FR.
NUE: Поради сериозното предстоящо увеличение на полетите (и капацитет) до FRA, MUC/FMM - NUE остава малко на заден план.
VAR: Беше неочаквано да пуснат А320 през лятото но се предполага, че цените на билетите ще са по-високи т.е. по-добре е да се запълни по-малък самолет с по-високи цени отколкото по-голям с по-ниски както е в момента през зимата.
VLC: Броят на българите във Валенсия намалява с всяка изминала година поради липса на работа - също така FR летят до съседното летище CDT.