mitkobiker написа:Беше очевидно, че тази тема ще "пламне" след мнението на ilian
....сега на Уиз и НТА.
Спрете да гледате на Румъния като база за сравнение с нашата страна. Мащаба е различен! Мангали или мамалиги, със или без Чаушеску те вървят по своя път на развитие и явно той има сериозни разлики от нашия... мащаб!
Ако искате база за сравнение вземете Сърбия или Словакия
Не може да се сравняваме с Румъния и Словакия. Неуместно е, защото:
1. Сърбия не е част от ЕС и най-вероятно (не съм 100% сигурен) не е част и от свободното въздушно пространство. Освен това на сърбите са им нужни визи за ЕС, поради което те не могат да пътуват толкова много.
2. Словакия е малка държава и по територия и по население. Населението на Братислава е около 500 000 души. Стандартът на живот в Словакия е два пъти по-висок от българския, поради което хората там могат да пътуват много по-често. Инвестициите от запада са огромни, следователно има много бизнес пътувания.
Още нещо, местоположението и е в центъра на Европа, поради което всяка дестинация до останалите европейски държави е кратка , т.е. не по-дълга от два часа. А България е в края на европейския съ'з и разстоянията са двойни в сравнение с разстоянията от Словакия.
И не на последно място, както по-горе се изказах, хората от другите държави имат интерес към света и пътуват, за да го опознаят. А интересите на българина се изчерпват с ракията, футбола, киселото зеле, чалгата, автомобила, gsm-a, черното море, Боровец и прасето от село. Да ни видят на коя кръчма сме и с какви парцалки от мола сме се издокарали, а на запад тези евтини номера не минават и там сме едно голямо НИЩО!
Един от мениджърите на ryanair нали си спомняте какво беше казал по въпроса на българския въздушен трафик и обясни конкретно защо няма да дойдат в България. Какво има повече да дискутираме и да се самозалъгваме, че някой друг ни пречи и спъва навлизането на НТА в България. Хората се интересуват от печалба, а такава в България няма да има.
ТОВА Е!