Страница 290 от 305

Re: Wizz Air

МнениеПубликувано на: 02 Ное 2017 11:18
от mashine1984
Yohanez написа:
amcho написа:
Yohanez написа:Привет!
Предстои ми полет с Уиз, но при web check-in явно браузърът не е приел Travel document type избора ми (National ID) и съответно в бордната карта излиза Travel document type: OtherDocument.. и съответно отдолу си е номера на личната карта.

Според вас има ли причина за притеснение или трябва да се правят промени? :roll:

Благодаря предварително!


Пробвай през мобилната апликация - за мен лично е доста добра.


Здравей,

За съжаление вече съм направил online check-in и не виждам опция за промяна.
Основното ми притеснение е дали видът документ е от основно значение или по-скоро номерът (и самото представяне на личната карта).
Намерих тема в друг форум, в който става ясно, че това се случва и на други пътуващи.. Самата страница не приема промените и оставя полето попълнено по default :/


Вариантите са 2:
1. да се обадиш на кол центъра им и да им кажеш, че е станла грешка
2. да не правиш нищо. Шансът някой да се заяде затова е нищожен. На мен ми се е случвала такава грешка, но никога не съм имал проблем.

Re: Wizz Air

МнениеПубликувано на: 06 Ное 2017 11:08
от mitkobiker
Никой не ги гледа тия неща...
Единствените важни моменти са:
1. да имаш валиден документ за самоличност- ЛК или паспорт,
2. бордна карта с име, отговарящо на съответния документ за самоличност, който носиш.
Ако ужасно много държиш всичко да е точно до буква и до цифра- звънкай на колцетъра, те могат да поправят нещата. ;-)

Re: Wizz Air

МнениеПубликувано на: 08 Ное 2017 22:55
от Yohanez
mitkobiker написа:Никой не ги гледа тия неща...
Единствените важни моменти са:
1. да имаш валиден документ за самоличност- ЛК или паспорт,
2. бордна карта с име, отговарящо на съответния документ за самоличност, който носиш.
Ако ужасно много държиш всичко да е точно до буква и до цифра- звънкай на колцетъра, те могат да поправят нещата. ;-)


В крайна сметка никой дори не погледна какво пише на хартията, а само сканираха кода и ми погледнаха личната карта.
"Фалшива тревога", но благодаря ви за отговорите и напътствията :)

Поздрави

Re: Wizz Air

МнениеПубликувано на: 09 Ное 2017 12:12
от mashine1984
Wizz Air отчете рекорден ръст на бизнеса си - с 25%
Нискотарифната компания планира експанзия - да удвои флотилията до 2024 г.


Нискотарифната авиокомпания Wizz Air обяви рекорден ръст на приходите си за първата половин година на 2017 г. (до 30 септември 2017 г.) Дружеството отчита ръст от 25% на печалбата, приходите и пътниците си в сравнение със същия период за миналата година. Увеличението идва от доброто представяне по цялата мрежа на компанията, казва Оуен Джонс, корпоративен директор на Wizz Air.

За първите шест месеца на годината пътниците на Wizz Air са били 15.62 милиона, а приходите 1.149 млрд. евро. Компанията отвори две нови бази – в Лондон на летище Luton и във Варна. Новите открити линии са 57, като общата им бройка е 550, свързващи 43 държави и 28 бази. Печалбата също е рекордна – 288.6 млн. евро.

Планове за експанзия

Като основни рискове компанията определя последствията от Brexit и по-специално как преговорите около Brexit ще се отразят върху достъпа до либерализирания въздушен пазар между Великобритания и Европейския съюз. "Ако не се стигне до споразумение, касаещо достъпа до авиационния пазар, между Великобритания и Европейския съюз, има сериозен риск полетите между тях да претърпят сериозно сътресение", казват от компанията.

Въпреки това унгарската авиокомпания планира още растеж. В края на септември Wizz Air обяви най-голямата си кампания за набиране на летателен състав, и по специално почти 1300 работни места, които да обслужват новите 21 самолета Airbus A320 и А321, които трябва да пристигнат в края на 2018 г. Плановете за експанзия не спират дотук, като намеренията на компанията са да удвои флотилията си до над 160 самолета до края на 2024 година, като в момента превозвачът разполага с 86 самолета.



Растеж по време на приземяване
Това се случва на фона на големи сътресения за някои от конкурентите й. През август германската Air Berlin подаде документи за съдебна закрила от кредитори, след като основният акционер Etihad Airways отказва повече да помага на изпадналата във финансови затруднения компания.

В края на септември британският нискотарифен превозвач Monarch обяви фалит, като остави зад граница над 100 хил. души, а общо 300 хил. клиенти на компанията няма да се качат на планираните от тях полети.

Лидерът по превозени пътници на европейския пазар Ryanair отмени около 20 хил. полета за периода между септември и март 2018 г., което засегна половин милион пътници. Това Кени Джейкъбс, маркетингов директор на ирландската авиокомпанията, обясни с объркване на плановете за отпуските на пилотите. Те от своя страна настояват за увеличение на заплатите. Самоорганизиралата се група от пилоти, нарекла се European Employee Representative Council, настоява заплатите на капитани да достигнат до 150 хил. паунда на година, докато настоящото възнаграждение за тази позиция е 64 хил. паунда

Казусите насочиха вниманието към рисковите моменти в лоу-кост модела, при който разходите са сведени до минимум, а самолетите трябва да са постоянно във въздуха, като при всяка грешка при този активен режим на работа последствията са огромни и скъпи. Експанзията им води до жестока борба за намиране на екипажи, които обаче често биват "изкупени" от по-атрактивните условия в Близкия Изток, например.


Основният проблем на българския пазар е този с таксите на летище София

Оуен Джонс, корпоративен директор на Wizz Air


Срещате ли проблеми при намирането на пилоти?

Обичаме да мислим за себе си не само като най-страхотната компания, но и най-страхотната компания, за която да работиш. Имаме планове да увеличим пилотите си и това включва както възможността те да дойдат от друга авиокомпания, но също предприехме мерки и започнахме програма за кадети, за да сме сигурни, че ще имаме нужните пилоти, когато новите самолети пристигнат.

Какви са големите рискове пред нискотарифните превозвачи и модела им?

Това, което виждаме за Централна и Източна Европа, е, че лоу-кост моделът е най-добрият възможен бизнес модел. Всичко е въпрос на много стриктна дисциплина по отношение на разходите, за да поддържаме ниски цени, което пък стимулира търсенето.

Говори се, че част от проблема е ценовата война...

Цената е отражение на пазара. Има голям капацитет на самолетите. Ние сме най-силната компания на пазара и сме добре позиционирани при всяка конкурентна ситуация.

Как ви се отрази мащабното влизане на Ryanair на софийския пазар?

Ние продължихме да растем и да инвестираме. Основният проблем на българския пазар е този с таксите на летище София. Ние вярваме, че изравнението на таксите на двата терминала създава неравностойна конкуренция между превозвачите на двата терминала. Направили сме анализи и ще обжалваме решението пред съда, както и пред европейските институции. Процесът е дълъг. Продължаваме да се конкурираме и да растем, но все пак вярваме, че таксите трябва да са прозрачни и не вярваме, че са такива.


http://www.capital.bg/biznes/kompanii/2 ... si_-_s_25/

Re: Wizz Air

МнениеПубликувано на: 15 Ное 2017 12:48
от amcho
Уиз със сериозна поръчка от Ербъс по време на дубайскито авиошоу:

https://wizzair.com/en-gb/information-and-services/about-us/news/2017/11/15/wizz-air-announces-order-for-146-airbus-a320neo-family-aircraft#/

Re: Wizz Air

МнениеПубликувано на: 15 Ное 2017 17:03
от Toni
Общата поръчка заедно с Фронтиер и Воларис е за 400 самолета.

Re: Wizz Air

МнениеПубликувано на: 16 Ное 2017 17:55
от mashine1984
С 4 нови маршрута и по-чести полети по стари "Уиз ер" очаква 30% ръст на пътниците от България

Унгарският нискобюджетен превозвач "Уиз ер" (Wizz air) очаква да увеличи броя на превозените пътници от България през идната година с 30%. За последните десет месеца той е нараснал с 43%.

Нова година - нови пътници


Компанията от края на март 2018 г. пуска 4 нови маршрута (с което маршрутите от България се увеличават на 32) - всеки ден до Атина и по два пъти седмично до Ница, Лисабон и Малага. В допълнение увеличава броя на седмичните полети по осем от съществуващите вече маршрути. До Барселона, Айндховен, Рим и Тел Авив вече ще се лети по 7 пъти седмично, до Копенхаген, Брюксел и Ларнака - пет пъти, а до лондонското летище "Лутън" - 19 пъти.

Засега компанията не планира да започне полети между София и Бургас, след като неотдавна възстанови тези до Варна след прекъсване от няколко години.

В допълнение вчера от превозвача обявиха, че са поръчали 146 самолета на "Ербъс" по време на авиоизложението в Дубай. Самолетите ще бъдат доставени до 2025 г. поетапно и са на обща стойност 17 млрд. долара. В момента в България са базирани седем самолета на компанията, като четири от тях са съвсем нови.

"Когато флотилията бъде доставена, България също може да очаква още добри новини", обяви пред журналисти Габор Васархели, мениджър "Корпоративни комуникации".

По данни на самата авиокомпания в момента тя има дял от 32.3% от пазара в България, следвана от прекия си конкурент "Райънер" с 18.2%. "Това означава, че всеки трети българин, който напуска България със самолет, ползва услугите на "Уиз ер", посочи Васархели.

Той обяви, че британският пазар е най-важният за компанията, това е и причината Лондон да е първата западноевропейска база на превозвача. В същото време компанията закри полетите по три дестинации от София до няколко британски града заради слабия интерес.

В очакване на съдебно решение


"Уиз ер" очаква решението на административния съд, пред който обжалва позиция на Главната въздухоплавателна администрация (ГВА). Тя одобри решението на столичното летище от началото на 2017 г. да се изравнят таксите за обслужване на самолети от двата терминала. Факт е обаче, че Терминал 1 е малък и без модерно оборудване, а Терминал 2 предоставя по-модерни услуги. При взимането на това решение "Уиз ер" реши, че ще остане на стария терминал, защото не можеше да премести всички свои полети на новия. От компанията обаче възразиха пред ГВА, че така се нарушават принципите на конкуренцията - различни по качество услуги да се предлагат на една и съща цена. На новия терминал полетите си премести прекият конкурент "Райънер".

По оценки на унгарския превозвач от това летището губи по 8-10 млн. лв. годишно.

Сега се чака решението на административния съд, каза Васархели. Той обаче обяви, че ако резултатът е същият, компанията обмисля да сезира и европейските институции.


http://www.dnevnik.bg/biznes/2017/11/16 ... ri_uiz_er/

Re: Wizz Air

МнениеПубликувано на: 20 Ное 2017 12:50
от amcho
Разширява се базата им в Лутън с добавянето на 4 допълнителни самолета от следващото лято:

https://wizzair.com/en-gb/information-and-services/about-us/news/2017/11/20/wizz-air-announces-major-expansion-at-london-luton#/

Re: Wizz Air

МнениеПубликувано на: 22 Ное 2017 18:37
от so
so написа:Прекрасно, скритата новина тук е 8-та машина базирана в София.


е не няма да има 8-ма, смениха времената на Малага, Нюрнберг, Бари и Дубай. Малага ще мине на 321. Както колегата по-рано спомена добавят още един Мадрид и става 5. Сега картинката е пълна за 4 321 и 3 320, тоест 7. Една от машините ще прави 4 ротации на ден // SOF-DTM-SOF-ATH-OTP-ATH-SOF-NUE-SOF //

Изображение

Re: Wizz Air

МнениеПубликувано на: 23 Ное 2017 01:07
от amcho
so написа:
so написа:Прекрасно, скритата новина тук е 8-та машина базирана в София.


е не няма да има 8-ма, смениха времената на Малага, Нюрнберг, Бари и Дубай. Малага ще мине на 321. Както колегата по-рано спомена добавят още един Мадрид и става 5. Сега картинката е пълна за 4 321 и 3 320, тоест 7. Една от машините ще прави 4 ротации на ден // SOF-DTM-SOF-ATH-OTP-ATH-SOF-NUE-SOF //

Изображение


Благодаря както винаги :smt023 мисля, че добре са подбрали дестинациите. Относно дестинациите, които ще бъдат оперирани с по-малкия А320 (лично мнение):

ATH: Нова дестинация - все още е рано за по-голям самолет - има голяма конкуреция по линията: FB, FR, A3.
BUD: Миналото лято оперираха BUD с А321, което беше излишно, имайки предвид, че имаше полети и от Будапеща до Бургас.
CPH: Сравнително нова дестинация без конкуренция с по-висока цена на билет т.е. дори да има по-ниска затовареност пак ще са на печалба.
DTM: Прекалено много предлагане заедно с FR до CGN, които дори ги намалиха от 7 на 4 седмично.
DWC: FZ увеличиха значително полетите от DXB и намалиха цените - дори се наложи да променят разписанието и сега ще леят във вторник, когато FZ нямат полет.
GVA: Никога не е имало сериозен интерес към Швейцария - полетите до ZRH винаги са били със слабо изпълнение - BSL мина на А321 заради спирането на полетите на LX.
LCA: Сериозна директна конкуренция с FB и от пролетта с FR до PFO.
LIS/NCE: Нови дестинации - още е рано да рискуват с по-голям самолет, макар и цените до LIS са сравнително високи в двете посоки, нищо чудно през зима 2018г. да минат на А321.
LTN: Обедните часове (12:00-15:00ч.) са с прекалана висока конкуренция - U2, FB, BA, FR а вечерните с FR.
NUE: Поради сериозното предстоящо увеличение на полетите (и капацитет) до FRA, MUC/FMM - NUE остава малко на заден план.
VAR: Беше неочаквано да пуснат А320 през лятото но се предполага, че цените на билетите ще са по-високи т.е. по-добре е да се запълни по-малък самолет с по-високи цени отколкото по-голям с по-ниски както е в момента през зимата.
VLC: Броят на българите във Валенсия намалява с всяка изминала година поради липса на работа - също така FR летят до съседното летище CDT.

Re: Wizz Air

МнениеПубликувано на: 23 Ное 2017 11:58
от mitkobiker
so, таблица шедьовър! :-D
Много ме впечатлиха 2 rotations a day...две дестинации, дето държат един самолет във въздуха от 6 сутринта до 3 през нощта на следващия ден :rolleyes:

Re: Wizz Air

МнениеПубликувано на: 23 Ное 2017 12:29
от pumana
Наистина ми е странно защо само за Wizz се прави изключение и им се разрешават толкова късни кацания. Правилото за намаляване на шумовите емисии от 00:00 до 6:00 явно само на хартия седи у нас.

Re: Wizz Air

МнениеПубликувано на: 23 Ное 2017 12:38
от mashine1984
pumana написа:Наистина ми е странно защо само за Wizz се прави изключение и им се разрешават толкова късни кацания. Правилото за намаляване на шумовите емисии от 00:00 до 6:00 явно само на хартия седи у нас.

Тая простотия от 00:00 до 06:00 требва въобще да се премахне! За Бога това е основното летище на тая страна. Като не искат шум да се преместят да живеят на друго място...

Re: Wizz Air

МнениеПубликувано на: 23 Ное 2017 13:12
от Pilot737
mashine1984 написа:
pumana написа:Наистина ми е странно защо само за Wizz се прави изключение и им се разрешават толкова късни кацания. Правилото за намаляване на шумовите емисии от 00:00 до 6:00 явно само на хартия седи у нас.

Тая простотия от 00:00 до 06:00 требва въобще да се премахне! За Бога това е основното летище на тая страна. Като не искат шум да се преместят да живеят на друго място...

Тоест половин София да се изсели? По твоята логика и на Хийтроу, Франкфурт и т.н. трЕбва да я махнат тая простотия.

Re: Wizz Air

МнениеПубликувано на: 23 Ное 2017 13:17
от mashine1984
Pilot737 написа:
mashine1984 написа:
pumana написа:Наистина ми е странно защо само за Wizz се прави изключение и им се разрешават толкова късни кацания. Правилото за намаляване на шумовите емисии от 00:00 до 6:00 явно само на хартия седи у нас.

Тая простотия от 00:00 до 06:00 требва въобще да се премахне! За Бога това е основното летище на тая страна. Като не искат шум да се преместят да живеят на друго място...

Тоест половин София да се изсели? По твоята логика и на Хийтроу, Франкфурт и т.н. трЕбва да я махнат тая простотия.

Живея доста близо до летището и мога да кажа, че нито на мен нито на някой от съседите ми му пречат кацанията 2 часа. Половината от тях вероятно дори не знаят за тЕх.