Страница 74 от 83

Re: Летище Варна

МнениеПубликувано на: 13 Окт 2017 09:57
от mashine1984
Числата за септември

септември 2017 (2016)
пътници 284.522 (249.868) +13,9%

януари-септември 2017 (2016)
пътници 1.746.916 (1.555.545) +12,3%

http://www.fraport.com/content/fraport/ ... glisch.pdf

Re: Летище Варна

МнениеПубликувано на: 10 Ное 2017 11:00
от mashine1984
Числата за октромври

октомври 2017 (2016)
пътници 94.953 (64.526) +47,1%

януари-октомври 2017 (2016)
пътници 1.841.869 (1.620.071) +13,7%

http://www.fraport.com/content/fraport/ ... glisch.pdf

Re: Летище Варна

МнениеПубликувано на: 21 Ное 2017 02:42
от amcho
SOF-VAR минава на А321 с W6 всеки вторник, четвъртък и събота :shock: :shock:, FB пък редовно летят с A319 в същите дни, понякога и с A320 :shock: Нима има толкова сериозен трафик?? Всеки понеделник, сряда и петък има 4 полета дневно! Не е истина просто, как Варна се превърна в една от най-затоварените линии на л-ще София през зимата.
Ако Уиз базират втори самолет във Варна догодина, биха могли да пуснат втори полет до София с варненска машина.

Re: Летище Варна

МнениеПубликувано на: 21 Ное 2017 11:03
от mashine1984
amcho написа:SOF-VAR минава на А321 с W6 всеки вторник, четвъртък и събота :shock: :shock:, FB пък редовно летят с A319 в същите дни, понякога и с A320 :shock: Нима има толкова сериозен трафик?? Всеки понеделник, сряда и петък има 4 полета дневно! Не е истина просто, как Варна се превърна в една от най-затоварените линии на л-ще София през зимата.
Ако Уиз базират втори самолет във Варна догодина, биха могли да пуснат втори полет до София с варненска машина.

Според мен и Бургас би била доста успешна дестинация ако розовите или Ryan я пуснат.

Re: Летище Варна

МнениеПубликувано на: 21 Ное 2017 12:39
от Венелин
amcho написа:SOF-VAR минава на А321 с W6 всеки вторник, четвъртък и събота :shock: :shock:, FB пък редовно летят с A319 в същите дни, понякога и с A320 :shock: Нима има толкова сериозен трафик?? Всеки понеделник, сряда и петък има 4 полета дневно! Не е истина просто, как Варна се превърна в една от най-затоварените линии на л-ще София през зимата.


Аз лично именно зимата бих държал на пътуването до Варна със самолет. В къси, студени, заледени или мъгливи дни самолетът е голямо благо. Може би и други хора мислят така.

Re: Летище Варна

МнениеПубликувано на: 21 Ное 2017 13:25
от kazata
Венелин написа:... мъгливи дни ...


Ако сложат CAT II на летище Варна от догодина, както дочух, тогава твърдението ти ще е вярно наистина :D

Re: Летище Варна

МнениеПубликувано на: 21 Ное 2017 21:20
от Венелин
kazata написа:
Венелин написа:... мъгливи дни ...


Ако сложат CAT II на летище Варна от догодина, както дочух, тогава твърдението ти ще е вярно наистина :D


Имах предвид условията по шосетата София-Варна. Все пак алтернативният транспорт на по-заможните хора в България обикновено е колата.

Re: Летище Варна

МнениеПубликувано на: 21 Ное 2017 23:53
от Fly-zOne
Ако сложат CAT II на летище Варна от догодина, както дочух,

По едно време се чуваше нещо за ILS на 27 ама нещо не стана.
Някои пилоти хич не им е хубаво като чуят VOR APPR ....захват на радиал 091 , ръчно снижаване ...
Немалко Руски екипажи се затрудняват при комуникация за подход по VOR.
Какво всъщност представлява : Подход по VOR е процедура за подход по прибори за определени летища и ПИК, на които финалните пътни линии са определени от VOR радиали. Някои VOR продецури може да включват маркери или DME за осигуряване на информация за отдалечение. ВС също така могат да бъдат и векторирани към финалната пътна линия, определена от VOR.
От година и нещо вече има RNAV на 09 и 27 ,което пак е нещо ама само за по нови самолети....
Процедурите за долитане и подход по прибори с използване на RNAV (Area Navigation), са възможни за изпълнение само от подходящо оборудвани ВС, на специално оборудвани за такъв вид подход летища.
Всъщност RNAV appr е процедура за подход по зонална навигация.

Re: Летище Варна

МнениеПубликувано на: 22 Ное 2017 09:53
от Пароль
И коктейл "БиКарнобат " ! Голям "мармалад"!

Re: Летище Варна

МнениеПубликувано на: 22 Ное 2017 11:05
от skyviewer
Тук и на български /ама пак не е пълно/.В определянето на категорията участва и светлинната и МТО системите и охранителните мероприятия в добавка на ILS+маркери или ILS+DME.У нас за това се набутва Bulatsa/без светлинната система/маркировка/,ама докога?! В повечето страни цялото оборудване се осигурява от летищния оператор с предварителен разчет,дали може да си го изплати от таксите:
http://www.bulatsa.com/%D0%B4%D0%B5%D0% ... 0%B8%D1%8F

Re: Летище Варна

МнениеПубликувано на: 02 Дек 2017 23:01
от asd
Fly-zOne написа:
Ако сложат CAT II на летище Варна от догодина, както дочух,


От година и нещо вече има RNAV на 09 и 27 ,което пак е нещо ама само за по нови самолети....
Процедурите за долитане и подход по прибори с използване на RNAV (Area Navigation), са възможни за изпълнение само от подходящо оборудвани ВС, на специално оборудвани за такъв вид подход летища.
Всъщност RNAV appr е процедура за подход по зонална навигация.


Всъщност RNAV не е за "нови" самолети, а за оборудвани, които като процент от полетите хич не са малко. Вероятно са доста повече от половината ;)

Но дори и всички да са оборудвани за RNAV финален подход, ILS Cat II е съвсем друга бира - 5-10 пъти по-нисък минимум за кацане от сегашните RNAV процедури за подход по прибори.

Re: Летище Варна

МнениеПубликувано на: 03 Дек 2017 01:57
от md11
натоварен ден

Изображение

Re: Летище Варна

МнениеПубликувано на: 03 Дек 2017 12:32
от alex_2
Хубаво е , че при Варна има раздвижване и вече доста целогодишни полети, дано и при Бургас се получи така скоро , най-малкото поне да възстановят полетите до София и през зимата..

Re: Летище Варна

МнениеПубликувано на: 13 Дек 2017 11:26
от mashine1984
НОЕМВРИ 2017 (2016)
пътници 63.127 (33.280) +89,7%

ЯНУАРИ - НОЕМВРИ 2017 (2016)
пътници 1.904.993 (1.653.351) +15,2%

http://www.fraport.com/content/fraport/ ... ber_en.pdf

Re: Летище Варна

МнениеПубликувано на: 09 Яну 2018 23:55
от Fly-zOne
Изображение

ЧЕСТИТО НА ПЪТУВАЩИТЕ ДО ВИЕНА.ВЕЧЕ ИМАТ ИЗБОР...0))