В 8 дни става ясно дали се приземява Алиталия има ли нещо вярно??
http://aviacionaldia.com/2017/04/a-8-di ... talia.html
julian999 написа:В 8 дни става ясно дали се приземява Алиталия има ли нещо вярно??
http://aviacionaldia.com/2017/04/a-8-di ... talia.html
Rosen85 написа:"Алиталия" се размина с фалита. Засега
Италианският национален превозвач "Алиталия" (Alitalia) изглежда се размина на косъм с фалита днес
благодарение на споразумение между ръководството и синдикатите, което бе постигнато в последната минута.
"Алиталия" не е била на печалба от 2002 година. Сегашният епизод бележи третият случай от 2007 година, при който компанията е достигала ръба на фалита. Според оценка на "Медиобанка" (Mediobanka) подкрепата за оцеляването на въздушния превозвач от 1974 до 2014 година струва на данъкоплатците 7.4 милиарда евро.
Rosen85 написа:Преди малко прочетох нещо, което не знаех.
Етихад са собственици на 49% от Алиталия.
Интересно ми е, те дали няма да "помогнат"
на закъсалата авиокомпания?
amcho написа:И така, положението май бая се влошава:
https://au.finance.yahoo.com/news/alitalias-future-doubt-staff-grounds-005636758.html
Добре де, нормално ли е да има12 500
служителя?
Topfly написа:amcho написа:И така, положението май бая се влошава:
https://au.finance.yahoo.com/news/alitalias-future-doubt-staff-grounds-005636758.html
Добре де, нормално ли е да има12 500
служителя?
Wizz air има годишно 23 милиона пътници и 3000 служители, а Al Italia има годишно 14 милиона пътници и 12 500 служители и след това се чудят защо имат проблеми...
mistoffelees написа:СД е насрочил Общо събрание на акционерите за четвъртък, 27 април. Дотогава явно ще има голям натиск към държавата да национализира компанията. Засега министърт на икономическото развитие категорично отказва - с думите, че държавата "вече е наляла 7 .4 милиарда евро спасителни пари и на гражданите им е писнало". Но да, как персоналът сам си отряза клона, не е истина; добър пример, че демокрацията не винаги е най-работещото нещо. Иначе "Алиталия" мина вече веднъж през такъв синдик през 2008-а; тогава Берлускони "нави" (чети: накара) едни хора да инвестират (през Air One)... но този път ще е бая по-трудно. Така или иначе, търговците на пуканки са на далавера - сериалът продължава
Italy's economic development minister says that failing airline Alitalia will receive a government bridge loan to keep it operational while a new owner is sought.
Carlo Calenda told Radio 24 on Wednesday that a loan of 300 million to 400 million euros ($326 million-$435 million) would keep the airline flying for six months under receivership.
Asked if German airline Lufthansa was interested in buying the company, Calenda gave a quick "I hope," then added more cautiously, "It would be interesting to explore."
Italy's flagship airline is on the verge of bankruptcy after workers rejected a government-brokered deal that would have unlocked 2 billion euros in investments from its managing shareholder, Etihad, and a consortium of Italian businesses, led by Italian banks UniCredit and Intesa SanPaolo, that holds a 51-percent share.
epetkov написа:Главният изпълнителен директор на Malaysia Airlines Peter Bellew е заявил, че компанията му иска да наеме от Alitalia до 8 широкофюзелажни самолета A330-200 и 777-200ER. http://aeronews.ro/malaysia-airlines-vrea-8-widebody-uri-de-la-alitalia/
Назад към Авиация + Авиационни новини
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта