Развръзката - ходих до офиса им в центъра откъде не ми казаха нищо по-различно. Имали "нареждане" да ребуукват само на техни полети, така и не искаха да ми кажат от кого е това нареждане. На въпроса за компенсация и евроразпоредби почти бяха готови да се разсмеят. Междувременно пуснах официална жалба към тях за това, че не си спазват задълженията. Интересно е обаче какво ми казаха, след като се обадих да питам за съвет в гражданско въздухоплаване - да не се занимавам с Алиталия, нищо няма да успея да променя, все ще измислят с какво да се оправдаят, така че да не си изпълнят задълженията, още повече ако билетът е от ниска тарифна класа (което лично според мене няма ама абсолютно никакво значение). Не били Луфтханса, за да ме трансферират с други компании. Оттук последва нов разговор с кол центъра, продължил 45 минути. След многократно настояване за прехвърляне към супервайзър най-накрая ме оставиха на холд и в крайна сметка ме прехвърлиха на АФ .
Направо нямам думи за начина, по който процедират - и това, при положение, че всичко е с правно основание и имам претенции що-годе да съм запознат с нещата. Не ми се ще да мисли как ги премятат обикновените клиенти. А да не говорим, че надали бяха направили нещо единствено от добра воля, ей тъй, щото сме клиенти им плащаме заплатите, aus Kulanz дето викат немците.
Изводът - инат и пак инат, докато не се научат, че по тоя начин не може.
Благодаря на отзовалите се за помощта