Разни

Re: Разни

Мнениеот Делян » 04 Май 2019 17:51

Без снимка не върви:

Изображение
Аватар
Делян
супер спотър
 
Мнения: 4711
Регистриран на: 07 Яну 2004 21:27
Местоположение: KBDR, Igor I Sikorsky Memorial Airport, Bridgeport, Connecticut, USA

Re: Разни

Мнениеот skyviewer » 09 Май 2019 23:10

Интересно

The Most Valuable Airspace in the World

https://www.youtube.com/watch?v=jdNDYBt9e_U
Аватар
skyviewer
супер спотър
 
Мнения: 1461
Регистриран на: 23 Юли 2009 18:11

Re: Разни

Мнениеот bratanov » 10 Май 2019 17:06

Компанията за компенсации при пътуване с въздушен транспорт Airhelp представи традиционната си класация на най-добрите и най-лошите авиокомпании в света.

Тя класира 72 превозвача по няколко различни критерия - време на изпълнение (колко полета излитат и кацат в рамките на до 15 минути от планираното време); качество на услугите (отбелязано от повече от 40 000 потребители по целия свят); и обработка на искове (доколко авиокомпаниите реагират, когато нещата се объркат и пътниците предявят обезщетение).

EasyJet и Thomas Cook са обявени за най-лошите авиокомпании в света в подреждането за 2019 година. Двата британски превозвача са събрали само 5.29 и 5.26 точки от 10 възможни, съответно.
Ryanair също е в дъното на класацията, като петата най-лоша авиокомпания - на 68-о място с общ резултат 5.6.

Участващите авиокомпании и авиационната индустрия на Обединеното кралство оспорват констатациите.

Говорител на easyJet каза пред The Independent: „През 2018 г. повече от 91% от полетите на easyJet са пристигнали в рамките на час от планираното време и ние непрекъснато се фокусираме върху точността и грижата за клиентите, които са важни за нашите пътници".

Говорителката на Thomas Cook Airlines добави: „Този доклад не е реален измерител и идва от компания, която печели от компенсациите на клиентите си. Когато клиентите идват при нас с искания за закъснение на полета, ние плащаме своевременно, директно и изцяло".

Най-добрите

Qatar Airways е коронована за най-добрата авиокомпания в света според доклада; Катарският национален превозвач има 8,23 от 10 възможни точки, поставяйки я твърдо начело пред American Airlines и Aeromexico, които се нареждат на второ и трето място.

Emirates се класират на 10-о място, но имат най-висок резултат за качество на услугите (8.9).

Друга популярна нискотарифна авиокомпания, която лети до България - Wizz Air, е класирана на 22-ро място с резултат 7.65 точки.

Цялото подреждане може да намерите на сайта на Airhelp.
Изображение
Аватар
bratanov
спотър
 
Мнения: 52
Регистриран на: 21 Авг 2013 01:37
Местоположение: Toronto. ON

Re: Разни

Мнениеот skyviewer » 14 Май 2019 10:12

Коментар на Кеворк Кеворкян за покупката на F16 - blok 70 за България :

Нищо, че от месеци ви пълнят главите с всевъзможни глупости – и главно, кой е най-мазният тукашен американофил.
В това мазнотене колхозникът Ненчев се оказа по-голям специалист по авиационните дела от пилота Радев, сетне го замести фатмака Цветанов, а пък опасният глезльо Соломон и в този случай е на разположение.
Той става все по-истеричен. Никой не му обръща внимание, но той може да докара големи бели.
Пуснаха покрай ушите си искането му за ядрени бази в България – това няма да мине метър, все ще ни го напомнят един ден.
Дайте му на тоя една ядрена бомба да си я държи у дома.
Обаче от Тагарев научихме, че Ф-16/70 си е чист фантом засега, има го само на хартия и ще стане реалност, ако го платим – и то предварително, това било елемент от процедура, която американското правителство неизменно спазва.
И трябва да си пълен недорасляк, за да кажеш, че ще преговаряме да плащаме разсрочено.
Ами, ако този недорасляк е министър – тогава какво?
Схемата била следната: плащаш предварително и тогава започват работа по поръчката ти, американците могат да отпуснат заем на държавата ни – толкова, никакви други пазарлъци.
Добре бе, хубавци ненагледни, тогава всички приказки, които бяха изприказвани досега, не са ли чисто и просто фалшиви новини?
Да, разбира се. И кой ги произвежда – калпаци от Властта, разбира се.
Сега нейна делегация щяла да „преговаря“ за самолетите – така ли се нарича вече напъна да мигаш послушно на парцали?
И в случая американците нямат никаква вина, условията им са ясни предварително, но нали нашите аркашки трябва да симулират някаква активност.
В тази история обаче има поне една новина, която не е фалшива.
И тя е, че покрай поръчката ни ще бъдат осигурени 4 хиляди работни места за американските работници.
Джон Болтън, съветник на президента Тръмп, вече изразил в Туитър благодарността си. Сигурно е искрена.
И ние ще сме на кяр: ще предложим сигурна /с Божията помощ/ работа на петдесетина български пилоти, все е нещо.
Пък и парадите на Гергьовден ще изглеждат по-внушителни.
Покрай сделката ще остане и един наистина уникален, безпрецедентен факт.
Два централни вестника поместиха реклама на Ф-16/70, платена от Локхийд Мартин.
Американците вероятно ни смятат за завършени тъпунгери, за да рекламират по този начин самолета – или може би са разбрали, че нашите Властници нищо не могат сносно да обяснят на тукашните „аборигени“, и затова са предприели този абсолютно налуден ход.
Пак хубаво, че не купуваме ядрени ракети – текстът на рекламата сигурно щеше да е още по-прочувствен, и онагледен с фотоси от Хирошима.
В дните, когато вървеше фамозната реклама на Ф-16/70, излезе и друга реклама, далеч по-реалистична – на нещо, което го има в живота, а не само на хартия.
Според данни на Световната банка, през 2018 година българите от чужбина са изпратили на своите близки тук 2 милиарда и 130 милиона евро – без да се вземат предвид парите, дадени в брой, които със сигурност са внушителна цифра. Браво, Българи юнаци!
И сега следва най-важното: кървавите пари на нашите клетници, прокудени в чужбина, са с 40% повече от преките инвестиции в страната за 2018 година, които са 1 милиард и 532 милиона евро.
Всичко е правилно: натирвайте българите в чужбина, купувайте самолети и не си губете времето да говорите за икономика.
Следващият път рекламата на Ф-16/70 може да бъде гарнирана и с две подробности от нашия Рай, така ще стане още по-убедителна.
Според Националния статистически институт 27% от българското население няма достатъчно средства, за да покрие основните си нужди.
А 22% процента пак от същото евроатлантическо население – един милион и петстотин хиляди клетници – има доходи под 351 лева/под линията на бедността.
Гледайте нагоре към небето и бодро си свиркайте.

https://www.facebook.com/kevorkkevorkianVN/

http://afera.bg/властта-и-фалшивите-новини.html
Аватар
skyviewer
супер спотър
 
Мнения: 1461
Регистриран на: 23 Юли 2009 18:11

Re: Разни

Мнениеот skyviewer » 18 Май 2019 20:15

Слънчев бряг 2019

https://blitz.bg/obshtestvo/dzheymi-plu ... 74216.html

ОБЯВА на хотелиер от Слънчев бряг!

Tвърда заплата от 600 лева,поне три езика, висше образование и пълна отдаденост към фирмата.

https://blitz.bg/obshtestvo/regioni/mre ... 72055.html
Аватар
skyviewer
супер спотър
 
Мнения: 1461
Регистриран на: 23 Юли 2009 18:11

Re: Разни

Мнениеот Пароль » 31 Май 2019 20:55

Публикувано във факти.бг:

FАСС – водеща компания за производство на чacти зa aвиaциoннaтa индycтpия, ще вложи 33 млн. EUR в нова производствена база в близост до Загреб. В нея ще работят 600 души. Земята, която вече е купена, се намира в една от бизнес зоните на хърватската столица. В процес на изготвяне са последните разрешителни, след което ще започне строителството.

Плановете са новата сграда да бъде открита в края на 2020 г., а производството да започне през 2021 г.

Koмпaниятa FАСС e китайска собственост, но е бaзиpaнa в Aвcтpия и paзpaбoтвa ĸoмпoнeнти и cиcтeми зa лидepитe в aвиoиндycтpиятa Аіrbuѕ, Воеіng и Воmbаrdіеr. В нея работят 3400 служители в 13 града по света.
https://fakti.bg/imoti/384257-stroat-baza-za-33-mln-eur-na-balkanite
Пароль
супер спотър
 
Мнения: 1954
Регистриран на: 04 Апр 2010 20:20

Re: Разни

Мнениеот Делян » 04 Юни 2019 20:31

На Skyviewer-a и на още няколко от вас ще им дойде прекалено много днес - цената на F-16 достига 2.925 млрд. лв. ($1.673 млрд).
Аватар
Делян
супер спотър
 
Мнения: 4711
Регистриран на: 07 Яну 2004 21:27
Местоположение: KBDR, Igor I Sikorsky Memorial Airport, Bridgeport, Connecticut, USA

Re: Разни

Мнениеот Пароль » 08 Юни 2019 22:10

Пароль
супер спотър
 
Мнения: 1954
Регистриран на: 04 Апр 2010 20:20

Re: Разни

Мнениеот concorde » 16 Юни 2019 18:33

Турция представя първия си суперизтребител 5-о поколение
https://www.marica.bg/turciq-predstavq- ... 15230.html
Аватар
concorde
супер спотър
 
Мнения: 1047
Регистриран на: 07 Май 2013 16:13
Местоположение: Пловдив

Re: Разни

Мнениеот skyviewer » 16 Юни 2019 19:11

Mock-up of Turkey's first national fighter jet to be unveiled at Paris Air Show

The mock-up version of Turkey's first national fighter jet will be showcased for the first time at this year's Paris Air Show, Turkish Aerospace Industries (TAI) General Manager Temel Kotil announced at the 14th International Defense Fair (IDEF).

Kotil indicated that they have progressed by establishing all infrastructure facilities in the National Fighter Jet Project.

"This is our biggest project. When we finish this, Turkey can say technologically it is no different from the U.S., Russia, and China," he stressed.

TAI continues its preliminary design works for the production of modern aircraft designed with domestic capabilities and that can replace the F-16 aircraft, which are in the inventory of the Turkish Air Forces Command and are considered to be gradually deactivated as of the 2030s.

For the development of the first national fighter jet, Turkey and the U.K. signed a memorandum of understanding during President Recep Tayyip Erdoğan's visit to the U.K. on May 13-15, 2018.

The fifth-generation fighter jet will be realized within a project-based incentive system. Preliminary design activities received a TL 4.8 billion incentive certificate under the incentive program. The project will employ 3,200 people, with an indirect employment contribution estimated to be around 11,200. Turkey will, after the U.S., Russia and China, take its place among the countries in the world that have the infrastructure and technology to produce the fifth-generation fighter jet. Pointing to five ongoing helicopter projects, Kotil suggested that five years later, they would become the fourth or fifth largest helicopter manufacturer in the world.

"We have about 400 helicopter engineers. We are expanding our scope in this regard," Kotil said, underlining that they would also not abandon the production of aircraft parts which made the TAI what it is now.

"We will not stop making the small bolts for Boeing and Airbus, no matter how original products we manufacture," he continued. "We have learned a lot from these processes. The aircraft building will always continue. We will raise half a billion we make in exports to $2 billion." Kotil further commented on the developments regarding the F-35 program, saying, "We are a part of the F-35 program. Turkey's orders rank second in quantity." Kotil informed that they used their own resources to make Aksungur, a domestic unmanned aerial vehicle (UAV) with a high-use load carrying capacity. "Aksungur made its first flight in 18 months. We will deliver it to the security forces at the end of the year," he added. Noting that the Atak-2 helicopter will have a total engine capacity of 6,000 horsepower, Kotil said that the engine needed will be domestic, but the project has not started yet.

https://www.dailysabah.com/defense/2019 ... s-air-show

P.S. ..както се казва ,системата е Миш-Маш и желанието е да се асемблира в Турция към 2030 година.А ,като чета,Ердоган се е кандидатирал и за друг самолет ,ако го резнат американците :D

Russia to Procure 76 Su-57 Stealth Fighter Jets by 2028
Russia is set to procure 76 Su-57s by 2028, according to the Russian President Vladimir Putin.

By Franz-Stefan Gady
May 16, 2019

Russia is slated to purchase 76 Sukhoi Su-57 fighter aircraft, the country’s first purported indigenously designed and built fifth-generation stealth fighter jet, by 2028, Russian President Vladimir Putin announced on May 15.
“The 2028 arms program stipulated the purchase of 16 such jets,” Putin said during a defense meeting, according to TASS news agency. “We have agreed to purchase 76 such fighters without the increase in prices in the same period of time.”
During the same meeting, Russian Minister of Defense Sergei Shoigu noted that the per-unit cost per aircraft and associated equipment went down by 20 percent.
Enjoying this article? Click here to subscribe for full access. Just $5 a month.
According to the Russian president, no contract for the 76 Su-57 fighter jets has been signed.
“In the nearest future we will sign a package contract to supply 76 such jets equipped with modern weapons of destruction and provided with the necessary land infrastructure,” the president said yesterday.
Three aviation regiments of the Russian Air Force are expected to receive the Su-57. The service is slated to officially take delivery of the first Su-57 this year.
During a recent flight to the 929th Chkalov State Flight-Test Center in Russia’s southwestern Astrakhan region, Putin’s IL-96-300PU presidential plane was escorted by six Su-57.
There are currently 10 Su-57 prototypes undergoing various stages of testing and evaluation with the Russian Air Force. Two Su-57 aircraft are expected to be delivered to the service in 2019 and 2020 respectively.
Notably, the aircraft will not enter serial production until 2020, as I reported previously. This has principally to do with delays surrounding the Su-57s engine. The Saturn izdeliye 30 will not be ready for serial production until at least 2020.
The new engine features increased thrust and fuel efficiency and is reportedly fitted with 3D thrust vectoring nozzles. All of the 10 Su-57 prototypes have been fitted with a derivative of the Russian-made Saturn AL-41F1S engine, the AL-41F1, an older aircraft engine also installed on the Sukhoi Su-35S Flanker-E.
The Su-57 lacks high-end low-observable design features and the aircraft’s sensor suite and other mission systems continue to suffer from developmental issues. The aircraft also reportedly cannot carry some of Russia’s most advanced air-launched weapons systems, including the BrahMos-A and KH-35UE, in its internal weapons bay, turning the missiles into radar cross section hotspots.
Overall, the Su-57 should not be be compared with fifth-generation aircraft such as Lockheed Martin’s F-22 Raptor in terms of stealth capabilities. Notably, the Su-57s primary mission will also likely not consist of penetrating sophisticated integrated air defense networks, but rather to defend Russian airspace with standoff weaponry in the event of conflict.
Russia is looking to export the fighter jet abroad. The Russian government is expected to offer the Su-57 to the Chinese People’s Liberation Army Air Force (PLAAF), the Indian Air Force, and the Turkish Air Force (TAF), following approval of the export variant of the Su-57, designated Su-57E, by the Russian president.

https://thediplomat.com/2019/05/russia- ... s-by-2028/
Аватар
skyviewer
супер спотър
 
Мнения: 1461
Регистриран на: 23 Юли 2009 18:11

Re: Разни

Мнениеот mashine1984 » 17 Юни 2019 10:14

concorde написа:Турция представя първия си суперизтребител 5-о поколение
https://www.marica.bg/turciq-predstavq- ... 15230.html

Те кога направиха от 4-то та почнаха да правят 5-то :lol: :lol: :lol: :lol:
mashine1984
супер спотър
 
Мнения: 1514
Регистриран на: 22 Яну 2015 19:45
Местоположение: София

Re: Разни

Мнениеот skyviewer » 19 Юни 2019 13:37

Cлeд ĸaтacтpoфитe: Аіrbuѕ пpoдaвa 123 caмoлeтa, a Воeіng нитo eдин нa aвиoшoyтo в Πapиж

Oт дeн пъpви нa aвиoшoyтo в Πapиж, ĸoeтo e нaй-гoлямoтo cъбитиe зa индycтpиятa вcяĸa гoдинa, aмepиĸaнcĸият пpoизвoдитeл Воеіng нe e oбявил нитo eднa нoвa cдeлĸa.
Oт дpyгa cтpaнa нeгoвият ĸoнĸypeнт - eвpoпeйcĸaтa Аіrbuѕ, e ycпял дa пoдпишe пopъчĸи и oпции зa 123 caмoлeтa, пoĸaзвaт дaннитe нa ĸoнcyлтaнтcĸaтa фиpмa ІВА.іQ.

Πpeд СNВС глaвният изпълнитeлeн диpeĸтop нa Воеіng Дeниc Mюлeнбypг e ĸoмeнтиpaл, чe тoзи път aвиoшoyтo вepoятнo нямa дa дoнece пopъчĸи зa пpoизвoдитeля.
Πo нeгoвитe дyми oбaчe тo щe пoмoгнe зa вpъщaнeтo нa дoвepиeтo нa ĸлиeнтитe и дocтaвчицитe нa aмepиĸaнcĸaтa ĸoмпaния cлeд зaбpaнитe зa пoлeти c ĸaтacтpoфиpaлия мoдeл 737 Мах.
"Hиe щe гo въpнeм oбpaтнo във въздyxa, ĸoгaтo cмe yбeдeни, чe e cигypeн - тoвa e нaй-вaжнoтo нeщo, ĸoeтo тpябвa дa oбяcним тyĸ", пocoчвa Mюлeнбypг.
Meждyвpeмeннo Аіrbuѕ ce oпитвa дa ce възпoлзвa мaĸcимaлнo oт cитyaциятa, в ĸoятo ce нaмиpa aмepиĸaнcĸия ѝ ĸoнĸypeнт. Koмпaниятa пpeдcтaви нoв гoлям caмoлeт А321ХLR.
Oщe в пoнeдeлниĸ тя cĸлючи cдeлĸa c Аіr Lеаѕе Соrроrаtіоn зa 100 caмoлeтa, вĸлючитeлнo и зa нoвия мoдeл, нa oбщa cтoйнocт oт 11 милиapдa дoлapa. Ocвeн тяx пpoизвoдитeлят e cпeчeлил oщe няĸoлĸo тaĸивa зa нaд 20 caмoлeтa.

https://money.bg/deals/sled-katastrofit ... arizh.html
Аватар
skyviewer
супер спотър
 
Мнения: 1461
Регистриран на: 23 Юли 2009 18:11

Re: Разни

Мнениеот Делян » 19 Юни 2019 13:42

Стара ти е новината, Boeing току-що продадоха 200 737 MAX.
Аватар
Делян
супер спотър
 
Мнения: 4711
Регистриран на: 07 Яну 2004 21:27
Местоположение: KBDR, Igor I Sikorsky Memorial Airport, Bridgeport, Connecticut, USA

Re: Разни

Мнениеот skyviewer » 19 Юни 2019 13:51

Аз новини не създавам , а това ,какво е продал Boeing не ме интерисува и засяга ,нито пряко ,нито косвено :D
Аватар
skyviewer
супер спотър
 
Мнения: 1461
Регистриран на: 23 Юли 2009 18:11

Re: Разни

Мнениеот Пароль » 19 Юни 2019 13:56

Делян написа:Стара ти е новината, Boeing току-що продадоха 200 737 MAX.

Сигурно на Венецуела!? Авиоинженерите по "белите " страни много, ама много недолюбват този модел!
Пароль
супер спотър
 
Мнения: 1954
Регистриран на: 04 Апр 2010 20:20

ПредишнаСледваща

Назад към Авиация + Авиационни новини

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 26 госта