Страница 8 от 10

Re: Sukhoi Superjet

МнениеПубликувано на: 08 Авг 2012 15:48
от Topfly
Все по голям провал започва дасе получава от Sukhoi Superjet :(

Armavia Superjets dormant as delivery dispute escalates
http://www.flightglobal.com/news/articles/armavia-superjets-dormant-as-delivery-dispute-escalates-375179/

Re: Sukhoi Superjet

МнениеПубликувано на: 08 Авг 2012 19:29
от VS11
Изглежда проблема не е толкова със самолета, колкото със финансовото състояние на Армавиа.

Re: Sukhoi Superjet

МнениеПубликувано на: 08 Авг 2012 19:46
от Stoyan
VS11 написа:Изглежда проблема не е толкова със самолета, колкото със финансовото състояние на Армавиа.


Не мисля, че е само финансов проблема. Самолетът наистина има много проблеми, които има да се изглаждат и които е трябвало да бъдат изгладени още с излизането от завода.

Re: Sukhoi Superjet

МнениеПубликувано на: 08 Авг 2012 23:37
от akair
Проблеми се случват и на най-големите в бранша - забавяния, проблеми с крилото, проблеми с двигателите и т.н. Вероятно при SSJ недостатък е качеството на изработка. Но то сякаш не е изненада - обединение - нов субект,който трябва да извърви път, за да достигне ниво на качество. Интересно е, че Армавия са се навили да бъдат първи клиент. :D Ако са очаквали невероятно ниво на изпълнение, може би трябва да се насочат към моделите на Сухой с 1 и 2 места :D

Re: Sukhoi Superjet

МнениеПубликувано на: 11 Авг 2012 14:14
от Stoyan
Aeroflot SU9 AOG (aircraft on ground) @ SOF. DL41.

Отивам да го видя какво му е, че колегите имат нужда от мен. Инфо по-късно.

Re: Sukhoi Superjet

МнениеПубликувано на: 11 Авг 2012 17:08
от Stoyan
Канселираха полета. Счупена е частта на самолета, на която се закача водилото... А това е самолет, който е собственост на Аерофлот от 2 месеца.

Ще лети утре в 15:00 празен.

Re: Sukhoi Superjet

МнениеПубликувано на: 11 Авг 2012 17:38
от Toni
Stoyan написа:Канселираха полета. Счупена е частта на самолета, на която се закача водилото... А това е самолет, който е собственост на Аерофлот от 2 месеца.

Ще лети утре в 15:00 празен.


На ръкав ли е?

Re: Sukhoi Superjet

МнениеПубликувано на: 11 Авг 2012 23:15
от Stoyan
2-и.

Re: Sukhoi Superjet

МнениеПубликувано на: 12 Авг 2012 00:33
от Toni
Счупен самолет на счупен ръкав :)

Той за там ли беше планиран или някак си сте го избутали на 2-ра?

Re: Sukhoi Superjet

МнениеПубликувано на: 12 Авг 2012 10:40
от Stoyan
Toni написа:Счупен самолет на счупен ръкав :)

Той за там ли беше планиран или някак си сте го избутали на 2-ра?


Принципно самолети с пътници не се паркират на втори ръкав. Су-то беше на десети и за малко да влезе в тревата, но добре, че самолета си е спрял сам. После са запуснсли и на собствен ход до втори ръкав.

Re: Sukhoi Superjet

МнениеПубликувано на: 12 Авг 2012 13:23
от Toni
Счупил се е по време на буксиране....??? Леле какво мазало е могло да стане.

Re: Sukhoi Superjet

МнениеПубликувано на: 12 Авг 2012 15:28
от Vladimorka
А излетя ли вече?

Re: Sukhoi Superjet

МнениеПубликувано на: 17 Окт 2012 23:21
от Topfly
Първият Якутия суперджет
Изображение

Re: Sukhoi Superjet

МнениеПубликувано на: 03 Яну 2013 22:32
от Big G
Россия передаст Индонезии первый Sukhoi Superjet 100
http://www.infox.ru/business/company/20 ... st_I.phtml

Re: Sukhoi Superjet

МнениеПубликувано на: 07 Фев 2013 10:58
от skyviewer
40% от инцидентите в Аэрофлот се дължат на Суперджет 100

Написано от Списание АЕРО
Сряда, 06 Февруари

40% от всички инциденти по технически причини в руския национален превозвач Аэрофлот се дължат на руските регионални самолети Сухой Суперджет 100. Те самите пък представляват едва 8% от целия флот на компанията. Това съобщава руския бизнес ежедневник КомерсантЪ.
Информацията е била изнесена на презентация за безопасността на полетите в компанията за 2012 г. За тази година са регистрирани общо 24 инцидента по технически причини със самолета Суперджет 100.
През 2012 г. основните инциденти са свързани с откази по системата за кондециониране (девет случая) и системата за управление (седем случая). Други шест инцидента са свързани с откази в колесника, един с отказ на противопожарното оборудване и един отказ е отбелязан във връзка с двигателя.
В момента Аэрофлот експлоатира 10 машини от този тип, от общия си парк от 125 самолета.