Страница 9 от 10

Re: Sukhoi Superjet

МнениеПубликувано на: 11 Мар 2013 15:46
от Topfly
Изображение

Re: Sukhoi Superjet

МнениеПубликувано на: 27 Мар 2013 22:54
от Пароль
Производство самолета Sukhoi Superjet 100

http://fishki.net/comment.php?id=135318

Re: Sukhoi Superjet

МнениеПубликувано на: 12 Яну 2014 22:22
от Пароль
Искусство гостеприимства по-мексикански (48 фото)

Совсем недавно на авиашоу в Ле-Бурже мексиканская авиакомпания Interjet получила свой первый самолет Сухой Суперджет.

http://fishki.net/1237439-iskusstvo-gos ... anski.html

Re: Sukhoi Superjet

МнениеПубликувано на: 29 Мар 2014 09:16
от West Germany
Пекин. Китайската частна авиокомпания O-bay Aircraft Company от провинция Хънан възнамерява да закупи от руската компания "Сухой" 100 самолета Суперджет-100 на сума 3,54 милиарда долара, предаде ИТАР-ТАСС, уточнявайки, че спогодбата е била подписана в събота.

В съобщението се посочва, че руската компания ще окаже съдействие за създаване за предприятие за монтаж в Хънан и че интерес към проекта са проявили още няколко китайски компании. Проектът трябва да бъде потвърден от Държавния съвет на КНР. По време на демонстрационен полет през май 2012 г. в Индонезия става катастрофа със авиолайнера Суперджет-100, при която загинаха всички 46 души на борда. Машината е съвместен проект с американската Boeing, италианската Finmeccanica и френските Thales и Safran.

http://www.standartnews.com/biznes/kita ... 31249.html

Обаче тези O-bay Aircraft Company (в Уикипедиа са посочени като Oberoi Aircraft) не са авиокомпания като гледам и даже интернет страница нямат (не знам може би имат само китайска страница) но все пак това е досто сериозно развитие за Sukhoj Superjet. Досега 100 машини никой не е поръчвал, най много 30.

Re: Sukhoi Superjet

МнениеПубликувано на: 19 Апр 2015 00:40
от mistoffelees
Обемиста, но интересна статия (на руски език) за това, какво още трябва на SSJ (и най-вече на неговата екосистема), за да стане истински конкурент на своя пазар: http://www.aex.ru/docs/2/2015/3/19/2204/print

Re: Sukhoi Superjet

МнениеПубликувано на: 01 Мар 2016 07:00
от Toni
VLM са се отказали от договора за доставка на до 14 SSJ.

Re: Sukhoi Superjet

МнениеПубликувано на: 01 Мар 2016 16:28
от pumana
И това на фона на това:

Самолеты Sukhoi SuperJet подешевели почти в 2 раза


http://www.vedomosti.ru/business/articl ... odesheveli

Не е ясно дали и чуждестранни авиокомпании получават такива цени, но в сравнение с един Ебраер 190 месечния лизинг на Сухой излиза наполовина, 110000 срещу над 200000 $ .

Re: Sukhoi Superjet

МнениеПубликувано на: 01 Мар 2016 18:30
от Делян
Братята руснаци имат запазена марка при лошото представяне на нови самолети. Мисля че това се получава когато бюджетът е нисък и това налага пропускането на куп норми за безопасност, визирам падналият Сухой с делегация в Индонезия ако не се лъжа.
Да не разводнявам темата, но преди година летях JFK-SVO със 777 на Аерофлот, капитанът на идващият от SVO беше по потник когато паркира на ръкава, това е културата е друга!!!

Re: Sukhoi Superjet

МнениеПубликувано на: 01 Мар 2016 18:44
от pumana
Делян написа:Братята руснаци имат запазена марка при лошото представяне на нови самолети. Мисля че това се получава когато бюджетът е нисък и това налага пропускането на куп норми за безопасност, визирам падналият Сухой с делегация в Индонезия ако не се лъжа.
Да не разводнявам темата, но преди година летях JFK-SVO със 777 на Аерофлот, капитанът на идващият от SVO беше по потник когато паркира на ръкава, това е културата е друга!!!


Падналият в Индонезия беше 100% пилотска грешка, това се и доказа. Не знам до колко са надеждни машините, имаше проблеми в стартовия период - Армавия се оплакваха, и Аерофлот също (спомням си за чупещи се хващачи при буксиране на самолета от стоянка), но сигурно тези проблеми са изчистени след толкова години. Щом в Мексико ги експлоатират по НТА модел значи сигурно може да се разчита на тях. Причината за отлива на итерес по-скоро е политическа несигурност с охладняването на отношенията запад-изток като цяло.

Re: Sukhoi Superjet

МнениеПубликувано на: 01 Мар 2016 18:59
от Toni
В конкретния случай е забавяне на сертификационния процес за LR версията и може би финансови затруднения за VLM.

Re: Sukhoi Superjet

МнениеПубликувано на: 01 Мар 2016 19:51
от mitkobiker
Все още има надежда Суперджета да влезе в ЕС... поне докато Cityjet не се откажат от него:

CityJet has agreed to take four aircraft in 2016 with the delivery of an additional 11 throughout 2017. The airline has also taken options on an additional ten aircraft.

https://www.cityjet.com/news/cityjet-to-take-delivery-of-15-superjet-ssj100.shtml

Cityjet и VLM доста си сътрудничат, но от няколко години имат различни собственици.

Re: Sukhoi Superjet

МнениеПубликувано на: 01 Мар 2016 21:45
от Делян
Да, затова казах представяне, защото при създаване на един нов модел всичко се свежда до пари и да може да го продадеш. Та братята руснаци нито едното нито другото владеят. Аз не обвинявам самолетът, но трейнинга на пилота е задължение на Сухой, да не говорим че полетите на един нов модел поне по американски стандарти се водят за експериментални и всичко е в оранжево, пилотите са тестови и т.н.

Re: Sukhoi Superjet

МнениеПубликувано на: 02 Мар 2016 00:15
от Anto
За сега остава поръчката на Cityjet. Няма достатъчно (в брой) широки стойки за паркиране в LCY за голяма флотилия на C-series.

Re: Sukhoi Superjet

МнениеПубликувано на: 02 Мар 2016 14:16
от pumana
А Supejet сертифициран ли е изобщо за кацане под 5.5° ?

Re: Sukhoi Superjet

МнениеПубликувано на: 24 Апр 2016 01:06
от EricEntrena
Първата машина за CityJet е почти боядисана. Добре му седи "премяната".
Изображение
https://pbs.twimg.com/media/Cgk4usfWMAAM5mj.jpg:large