Страница 10 от 10

Re: Sukhoi Superjet

МнениеПубликувано на: 24 Апр 2016 04:08
от Anto
Супер изглежда! Кога ще се сертифицира на LCY?

Re: Sukhoi Superjet

МнениеПубликувано на: 25 Май 2016 16:58
от EricEntrena
Да им е честит. Пининфарина си свършили добра работа.

http://rg.ru/2016/05/24/pervyj-samolet- ... tyjet.html

Re: Sukhoi Superjet

МнениеПубликувано на: 25 Май 2016 19:03
от amcho
EricEntrena написа:Да им е честит. Пининфарина си свършили добра работа.

http://rg.ru/2016/05/24/pervyj-samolet- ... tyjet.html


Много яко изглежда! Най-накрая да видим малко "екзотики" а не предимно А32S, B738 или Ембраер 170/190... :)

Re: Sukhoi Superjet

МнениеПубликувано на: 26 Май 2016 14:25
от pumana
Не знам къде точно ще го видим, Ситиджет не лети до България. Иначе по всичко изглежда че сертифицирането за LCY не върви в план и за сега машината ще лети само по чартърни полети:

http://www.aerotelegraph.com/das-ist-de ... slieferung

Re: Sukhoi Superjet

МнениеПубликувано на: 12 Юни 2016 18:40
от Делян
Реал Мадрид щели да купуват Сухой, каква грешка ще направят горките.....ако новината е вярна

Re: Sukhoi Superjet

МнениеПубликувано на: 13 Юни 2016 10:59
от skyviewer
При добра цена и добра логистика - няма да сгрешат /за фюзелажа и аеродинамиката няма да говорим,защото това е традиционно силна страна на руснаците/:
Sukhoi Superjet-100 - ближнемагистральный пассажирский самолет, рассчитанный на 98 посадочных мест. Является первым авиалайнером в своем классе, комплектующимся рядами из пяти кресел с большим межкресельным расстоянием в 32 дюйма.
В производстве SSJ100 используются новейшие методы проектирования и авиационные технологии от ведущих производителей, таких как французские Snecma (двигатели) и Thales (авионика), американские Goodrich (колеса) и Honeywell (ВСУ). Интерьер спроектирован итальянским дизайн-бюро Pininfarina. В феврале 2012 года самолет был сертифицирован Европейским агентством авиационной безопасности (EASA).

Re: Sukhoi Superjet

МнениеПубликувано на: 13 Юни 2016 17:16
от pumana
Единственото предимство на Суперджета в момента е, че могат да го получат веднага, за Ембраер, Еърбъс или Боинг трябва да се наредиш на опашката ако искаш нова машина. Иначе самолетът не е точно руски както правилно си отбелязал, само се сглабя в Русия. Руското участие и ноухау е около 60%, за това и МС-21 им е толкова важен, най-накрая да пуснат нов конкурентноспособен самолет, който да не е зависим от чужди доставки (и съответно да не могат да им блокират продажбите с търговски ембраго американците)

Re: Sukhoi Superjet

МнениеПубликувано на: 26 Дек 2016 13:50
от mashine1984
Russia Grounds Sukhoi Superjet 100 Fleet

Russian aviation authorities have grounded the country's fleet of its newest civilian airliner, the Sukhoi Superjet 100.

The ruling by Russian regulator Rosaviatsia comes after metal fatigue was discovered in the tail section of a new Sukhoi plane.

That is a problem usually associated with older airplanes.

Sukhoi said in a statement that it was inspecting the entire fleet "to support the airworthiness of the civilian Sukhoi planes."

It said the defect "of one element of the tail portion" could not cause a crash, but that "airlines must check this model of aircraft."

As a result of the ruling, Russia’s national airline Aeroflot on December 24 grounded 21 Sukhoi Superjet 100 that were scheduled to fly on Russian routes during the holiday season.

The grounding is the latest setback for Sukhoi, which has already had several problems trying to introduce the new civilian passenger plane.

The plane is made in a joint venture with European aerospace suppliers like the French firm Thales and the French engine maker Safran.


http://www.rferl.org/a/russia-sukhoi-su ... 95647.html

Re: Sukhoi Superjet

МнениеПубликувано на: 13 Яну 2017 11:14
от mashine1984
Leonardo излезе от проекта Суперджет 100

Италианската компания Leonardo (до скоро Finmeccanicа) окончателно е напуснала предприятието „Гражданские самолеты Сухого” (ГСС), което произвежда регионалния джет Сухой Суперджет 100.

Според документи, публикувани на сайта на компанията и цитирани от руския авиационен портал ato.ru, към 9 януари 2017 г. холдингът „Сухой” е вече едноличен собственик на 100% от капитала на ГСС. Leonardo до последно държеше 5,53% от компанията.

Излизането на италианската компания от ГСС не е изненада, тъй като тя не веднъж изразяваше недоволство от финансовите резултати на ГСС и бавното развитие на проекта.

Когато ГСС бе създадена през 2009 г. Finmeccanicа получи 25% + 1 акция срещу инвестиция от $183 млн. През 2014 г. руското правителство инвестира допълнителни 36 млрд. рубли, което намали дяла на италианците до 5,53%

Leonardo остава собственик на 51% от акциите на SuperJet International – компания, която се занимава с костюмизция, техническа поддръжка и обучение за самолетите Суперджет 100 продавани на западния пазар. Италианците планират да намалят и там своя дял.

До момента са произведени 118 серийни Суперджет 100, но повечето от тях се експлоатират в авиокомпании от бившия СССР.


http://aeropress-bg.com/news/civil-avia ... %D1%82-100

Re: Sukhoi Superjet

МнениеПубликувано на: 05 Мар 2017 15:42
от amcho
Най-сетне й се "дава възможност" на руската машина. Ще бъде базирана на летище Завентем, Брюксел:

http://www.routesonline.com/news/38/airlineroute/271684/brussels-airlines-outlines-cityjet-superjet-operation-in-s17/

Re: Sukhoi Superjet

МнениеПубликувано на: 02 Ное 2018 22:42
от mistoffelees
Експериментът изглежда неуспешен. Белгийците са недоволни от престоя на машините поради откази, от качеството на обслужването и документацията. На тяхно място идва добрият стар CRJ.

https://www.lecho.be/entreprises/aviati ... s/10065435

Re: Sukhoi Superjet

МнениеПубликувано на: 04 Ное 2018 15:48
от mitkobiker
Искрено се надявам CityJet да намерят друга употреба на техните Суперджетове, след като Brussels Airlines им ги върнат.
Но вече е очевидно, че (и) този (руски) самолет няма да има търговски успех и ще остане на експлоатация само из родината си.
Бърз преглед на активните в момента Суперджетове показва, освен тези в Русия, няколко бройки в Казахстан, Мексико-Interjet, Тайландски ВВС и два на CityJet, които сега са наети от Brussels Airlines.

Re: Sukhoi Superjet

МнениеПубликувано на: 10 Ное 2018 15:20
от Toni
InterJet също искат да се отърват от техните SSJ.

Дори и да приемем, че машината е читава (което също е под въпрос), всичко останало е руска работа. Без подръжка и адекватна логистика, при най-малък отказ SSJ се превръща с купчина метал. На кое летище по света има обучени и сертифицирани техници, бази за подръжка или склад с части? За колко време може да дойде помощ?
А къде можете да намерите техници, инструменти и части за 320 или 737...на всякъде ;)

Re: Sukhoi Superjet

МнениеПубликувано на: 10 Ное 2018 15:39
от Toni
skyviewer написа:При добра цена и добра логистика - няма да сгрешат /за фюзелажа и аеродинамиката няма да говорим,защото това е традиционно силна страна на руснаците/:

Традиционно силни?!? Кой го твърди това и на базата на какви данни?


Sukhoi Superjet-100 - ... Является первым авиалайнером в своем классе, комплектующимся рядами из пяти кресел с большим межкресельным расстоянием в 32 дюйма.

Що за глупост е това или братушките пак пренаписаха историята?? Винаги много са искали да са първи във всичко...
DC-9/717, Fokker 70/100, BAe-146..май са преди тях или те са в друг клас?