Погнаха ги за картелните споразумения, ако нямаше антикартелна комисия British и AA отдавна да са станали една компания:
http://www.dnevnik.bg/evropa/novini_ot_es/2009/10/02/793614_es_obvini_british_eurueis_amerikan_eurlains_i_iberia_v/
rumen_it написа:Dreamliner написа:harrier написа:Само да добавя: LCY-SNN-JFK на отиване, а навръщане JFK-LCY директно. Планът (поне преди) бе да се лети само в делнични дни, а уикендите да ходят на Хийтроу за поддръжка.
Предполагам, спира в Шанън за refuel, защото надали може да излети от LCY с пълен резервоар, а навръщане от JFK може...
Да, там спира!
http://www.britishairways.com/travel/cl ... blic/en_gb
Стюардите на "Бритиш еъруейс" ще започнат на 22 декември стачни действия в знак на протест срещу съкращенията в редиците им и плановете на компанията за замразяване на надниците за срок от две години, съобщиха информационните агенции. Радикалната мярка, която заплашва осъществяването на полетите на британския авиопрезвач до 2 януари, бе подкрепена от над 90 % от членовете на профсъюза "Юнайт", обединяващ близо 13,500 служители.
Засега няма информация дали стачните действия ще наложат отменяне на полети на "Бритиш еъруейс".
Това ще е първата стачка в "Бритиш еъруейс" от 1997 г. насам, когато 25 хил. пасажери бяха блокирани по летищата в продължение на три дни заради спорове около заплатите и работните условия в компанията, припомня "Ню Йорк таймс".
Миналия месец "Бритиш еъруейс" обяви рекордна загуба от 292 млн. паунда за първата половина на годината, предава Би Би Си. В понеделник пък стана ясно, че дефицитът на пенсионния фонд на служителите на се е удвоил до 3,7 млрд. За да се справи с кризата компанията обяви планове за съкращаване на пет хиляди работни места до март 2010 г. По думите на изпълнителния директор Уили Уолш 2009 г. е била най-тежката в историята на британския авиопревозвач.
Стюардите на "Бритиш еъуейс" са сред най-добре платените във Великобритания, получавайки близо два пъти по-големи надници от колегите си от "Върджин Атлантик". Работещите по презокеански полети служители, например, получават в зависимост от стажа си между 35 и 56 хил. паунда годишно. Стюардите по близките дестинации пък вземат на година между 18 и 52 хил.
По данни на Международната асоциация за авиационен транспорт индустрията е изправена пред загуби от порядъка на 11 млрд. за отиващата си 2009 г. Особено намалели са постъпленията от билети за първа и бизнес-класа.
British Airways обяви брутни загуби от 75 млн. долара за периода октомври-декември 2009 г., с което компанията отбелязва малък напредък в сравнение със 191 млн. долара загуби регистрирани за същия период през предходната година.
Загубите за третото тримесечие на британската компания са много по-малки от очакваните, но брутните загуби за последните девет месеца скочиха на 536 млн. долара, отбеляза Би Би Си.
Анализатори предвиждаха брутните загуби на компанията да достигнат 237 млн. долара за третото тримесечие или общо 695 млн. долара за девет месеца.
Според изпълнителният директор на British Airways Уили Уалш финансовите резултати са постигнати благодарение на мерките за редуциране на разходите, които компанията взе през последните няколко месеца.
"Оперативните разходи намаляха с 10.5% и това показва бърза адаптация към новите бизнес реалности, създадени от рецесията, заяви Уалш. Но ние все още очакваме рекордни загуби през тази година. Предложени са постоянни структурни мерки във всички дейности на компанията, които ще ни върнат към постоянни доходи".
Уалш допълни, че компанията работи съвместно с персонала, профсъюзите и членове на управителния съвет, за да се справи с дефицита по пенсионно осигуряване на стойност 5.8 млрд. долара.
От авиокомпанията избегнаха стачки на персонала по коледните празници, след като спечелиха съдебно дело с профсъюза "Юнайт". Той представляват 12 000 пилоти и стрюардеси на компанията, за които тя е планирала или съкращение или замразяване на заплатите.
Британската авиокомпания British Airways отмени голяма част от полетите си за периода от 20 до 22 март, показва справка в сайта на превозвача. Сред засегнатите дестинации е и София. Причина за отмяната на полетите е стачка на стюардите и стюардесите организирана от синдиката "Юнайт".
От авиокомпанията уверяват, че ще осигурят успешно придвижване на пътниците си, с помощта на своите партньори, които ще поемат отменения трафик. От British Airways предлагат възможност да бъде сменена датата на полета без това да се отрази на цената, ако той е трябвало да се изпълнява от 20 до 22 март.
Според информация публикувана на електронния адрес на превозвача, незасегнати от стачката засега остават полетите между Лондон и Дъблин и Лондон и Чикаго. Промяна на разписанието няма да има и по дестинациите Ню Йорк - Лондон и Лондон - Маями, но само на 20 март. През останалите два дни от стачката, полетите до двата американски града ще бъдат намалени.
Отменени са полети до Берлин, Париж, Милано, Букурещ и Ница, частично отменени са по дестинациите - Мюнхен, Франкфурт, Мадрид и Барселона. Всички те се изпълняват от английската столица. Повече информация за промените в разписанието може да бъде открита на сайта на авиокомпанията - www.britishairways.com.
В края на миналата седмица от "Юнайт" обявиха, че ще осъществят най-накрая планираната от ноември 2009 г. стачка.
Подобни протестни действия се провалиха преди Коледа, след като британски съд определи за невалидно гласуване сред членове на профсъюза, припомнят английските медии. Синдикатът повтори гласуването сред 30 хил. свои членове, които подкрепиха с огромно мнозинство насрочването на нова стачка.
Като за начало стюардите ще прекъснат работа за три дни от 20 март, съобщиха от компанията. Още четири стачни дни са насрочени за седмица по-късно – от 27 до 30 март.Недоволството на служителите бе предизвикано от плановете за съкращения и замразяване на заплатите за срок от две години.
"Юнайт" очаква в протеста да се включат 80% от членовете му. От синдикалната организация предупреждават, че ако исканията им не бъдат одобрени, може да удължат срока на стачката, но уверяват, че тя няма да обхване периода на Великденските празници.
Първата ефективна стачка от близо 15 години в британския авиопревозвач "Бритиш еъруейз" (British Airways) не доведе до хаос по летищата във Великобритания въпреки очакванията за сериозни затруднения.В събота стюардите в авиокомпанията започнаха тридневен протест срещу плановете на мениджмънта за съкращаване на разходите и замразяване на заплатите, но според наблюдатели ефектът ще бъде минимален.
Синдикатът на летателния персонал Unite обяви, че в първия ден в стачката са се включили 10 000 служители, а близо две трети от всички полети са пропаднали. Според Би Би Си отменени са 1100 от общо 1950 полета за трите дни на протеста. От "Бритиш еъруейз" обаче посочиха, че кризисното разписание е дало резултат и щетите са ограничени. В неделя авиокомпанията дори е успяла да възстанови осем междуконтитентални полета, които първоначално са били отменени, защото стюардите за тях са се върнали на работа.
На лондонските летища "Гетуик" и "Хийтроу" обслужването в неделя е протекло нормално, а всички самолети по трансатлантически дестинации са кацнали по график в британската столица, информира "Ройтерс".
Синдикатът Unite призова членовете си на ефективен протест, след като в петък се провали поредният кръг от преговори с ръководството на "Бритиш еъруейз". Кабинният персонал протестира най-вече срещу решението на мениджмънта да се замразят заплатите за срок от две години и да се намали броят на стюардите от 15 на 14 по далечните дестинации. Авиокомпанията, която е сериозно засегната от глобалната криза, възнамерява освен това да въведе непълен работен ден за 3000 служители.
С антикризисната си програма британският авиопревозвач иска да спести по около 70 млн. евро годишно. Синдикатът на стюардите планира да спре работа за още 4 дни от 27 март (малко преди великденските празници), ако исканията им не бъдат изпълнени.
"Бритиш Еъруейз" закрива линията си от Варна до Лондон
От Спас Спасов Всички статии на автора
Последна промяна в 13:22 на 19 окт 2010, 0 прочитания, 0 коментара
"Бритиш Еъруейз" (British Airways) спира полетите си от Варна до Лондон (Хийтроу). Това съобщи за "Дневник" Емил Делибашев, търговски мениджър на превозвача за Балканите. Компанията летеше през последните години два пъти седмично в летния период.
"Причините са чисто търговски. Линията се оказа нерентабилна", заяви Делибашев. Той допълни обаче, че компанията ще продължи да предлага потели до там на същата цена, но чрез унгарския си партньор "Малев", като той ще вози до Будапеща, а от там до Лондон ще е британската авиокомпания.
За пътниците, които са закупили билети има три варианта - по друг маршрут с "Бритиш", линия с "Малев" или връщане на пари. "Бритиш Еъруейз" започна да лети целогодишно четири пъти седмично от Варна до Лондон от 2006 г. От 2008 г. полетите се извършваха само за летния сезон, а през последния бяха намалени на два.
Делибашев заяви, че компанията преосмисля цялата си политика на регионални полети. Ще бъдат спрени и полетите от Анталия и Измир до Лондон.
Kx написа:Закриват линията си до Варна.
Информация от Дневник"Бритиш Еъруейз" закрива линията си от Варна до Лондон
От Спас Спасов Всички статии на автора
Последна промяна в 13:22 на 19 окт 2010, 0 прочитания, 0 коментара
"Бритиш Еъруейз" (British Airways) спира полетите си от Варна до Лондон (Хийтроу). Това съобщи за "Дневник" Емил Делибашев, търговски мениджър на превозвача за Балканите. Компанията летеше през последните години два пъти седмично в летния период.
"Причините са чисто търговски. Линията се оказа нерентабилна", заяви Делибашев. Той допълни обаче, че компанията ще продължи да предлага потели до там на същата цена, но чрез унгарския си партньор "Малев", като той ще вози до Будапеща, а от там до Лондон ще е британската авиокомпания.
За пътниците, които са закупили билети има три варианта - по друг маршрут с "Бритиш", линия с "Малев" или връщане на пари. "Бритиш Еъруейз" започна да лети целогодишно четири пъти седмично от Варна до Лондон от 2006 г. От 2008 г. полетите се извършваха само за летния сезон, а през последния бяха намалени на два.
Делибашев заяви, че компанията преосмисля цялата си политика на регионални полети. Ще бъдат спрени и полетите от Анталия и Измир до Лондон.
rumen_it написа:Ужас, това е лоша новина! Сега трябва да висим по летищата (Будапеща или Виена). Гледах алтернативи ЛОН-ВАР, бг ер предлагат през СОФ с 19!!! часа престой, със ОС цените са безбожни, а Малев/БА предлата през БУД по-скъпо от директния с БА, като престоя на единия от вариантите е 14 часа. Не знам как я мислят тия хора.
Относно БА, много пъти съм летял ЛГВ-ВАР и винаги е имало добра затовареност. Жалко, много жалко...
Назад към Авиация + Авиационни новини
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 19 госта