Jair написа:мда, малко наизуст съм ги карал. сега проверих, че на бурже основно еърбъс са трупали поръчки, боинг са регистрирали "само" около 100-ина.
Нормална цифра е това.
Тази година на ILA2008 уж бяха сключени много договори , а накрая всичко се оказа балон.
Много вяло ще протече и започващото след 4 дни изложение в UK.
За мен е интересно , че двата гиганта се опитват да скрият отказаните поръчки. Все пак , ако намаленото търсене продължи в един момент , може да се окаже , че няма кой да купи даден самолет. Както е известно производствения процес на един самолет е дълъг и е започнал много време преди доставянето на самолета. Освен това тези компании, които имаха пари са си направили поръчките преди кризата , сега няма да искат да получат по-рано самолетите си. Надеждата им е само в Китай и Русия. Но и двете страни вече си правят сметка на доларите . Сега чета изявленията на китайците за новата им компания и започващото другия месец сглобяване на „Airbus“. Изпращането на частите за първия самолет мисля , че приключи. „Airbus“ много разчитат на тези комплекти за сглобяване да им оправят продажбите . Аз мисля , че в един момент китайците ще прекопират всичко и ще започнат да правят сами самолета.