„Airbus“ vs „Boeing“

Re: „Airbus“ vs „Boeing“

Мнениеот epetkov » 11 Апр 2016 21:57

Airbus и Boeing се отчетоха за продажбите си през първото тримесечие на 2016 година : http://www.avianews.com/world/2016/04/11_boeing_airbus_deliveries_1quarter.shtml
epetkov
супер спотър
 
Мнения: 662
Регистриран на: 15 Апр 2010 21:33
Местоположение: Варна

Re: „Airbus“ vs „Boeing“

Мнениеот Делян » 20 Апр 2016 21:04

На 16 юли Бойнг ще навърши 100 години. Започнат от германски имигрант създал световен гигант, така се развива компания в условията на американски капитализъм.
ЧРД!!!

P.S. И да продължава да плаща високи заплати на служителите си :wink:

Изображение

http://100.boeing.com
Аватар
Делян
супер спотър
 
Мнения: 4263
Регистриран на: 07 Яну 2004 21:27
Местоположение: KBDR, Igor I Sikorsky Memorial Airport, Bridgeport, Connecticut, USA

Re: „Airbus“ vs „Boeing“

Мнениеот Toni » 03 Май 2016 15:02

За много интересно развитие на програмата 737MAX се говори в специализираните медии. Боинг, под силен конкурентен натиск от страна на CS300 и А321neo, са решили да се откажат от MAX 7 и да го заменят с MAX 7X, който ще е нещо като скъсен вариант на MAX 8, и също така търсят вариант за удължаване на MAX 9 за да предложат реален конкурент на А321neo.
Това действие показва, че наистина търсенето на МАХ 7 (А319 също) е клонящо към 0, а МАХ 9 няма никакъв шанс срещу А321neo. Числата показват, че съотношението на продажбите при МАХ 9 и 321neo е 1:7, което заедно с почти нулевите продажби на MAX 7 показва, че програмата 737 е останала само с един модел - МАХ 8.
Предполагам, че катализатор за това решение са били официално обявените сделки от миналата седмица на Делта с Бомбардие за 125 бр. CS100/300 и с Еърбъс за 37 бр. А321neo.

Ще бъде интересно да видим какво ще измислят от Боинг. Дължините на самолетите са както следва:
МАХ 7 : 33.7m
MAX 8 : 39.5m (предлага се и във вариант МАХ 200 с 200 места)
MAX 9 : 42.2m

A319N : 33.8m
A320N : 37.6m
A321N : 44.5m

Разликата в дължината между -7 и -8 e около 6m. Според мен ще търсят скъсяване на -8 с около 2 - 3m за новия вариант, който е обозначен за сега като -7Х. Това означава, че -7Х ще е дълъг около 35.5-36.5m, което съвпада с размера на 737-400 (36.5m) и се доближава на метър (метър и малко) от А320N (37.6).
Явно преди 30 години анализаторите а Боинг са уцелили верния размер и днес пак се връщат към него :)

Видях много коментари относно доработката на -9 и повечето са скептични. Удължаването на тялото щяло да доведе след себе си необходимост от нов по-дълъг колесник, това води до промяна на централната секция на крилото и съответно неговата преработка и всички свързани с това усложнения. Дали това упражнение ще има икономически смисъл, ще се разбере скоро. Ясно е, че Боинг нямат ресурс в момента да започнат изцяло нова разработка за самолет с размерите на 321-757, или както те го наричат МоМ (middle of the market).
100/143/310/319/320/321/733/735/73G/73H/762/AB6/DH8/E90/F70/IL8/M82/TU3/TU5/LZ-BTZ
Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6325
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)

Re: „Airbus“ vs „Boeing“

Мнениеот Vladimorka » 03 Май 2016 15:55

... на което Airbus ще отговорят с A322, който ще бъде окончателния пирон в ковчега на 737MAX, и тогава вече ще бъдат принудени да започнат на чисто с MoM, ама след още няколко млрд. $ профукани по безсмислени каузи (конкретно 9MAX). И това заедно с почти 30-те млрд. отложени разходи по 787 поставя Боинг в доста сложно положение. Допълнително от IAE (а и Delta) имат интерес към разработката на CS500, който допълнително би подпрял 737 отдолу (и фамилията 320 де). Изобщо предстои да бъде доста интересно в следващите години в икономическо отношение.
Vladimorka
супер спотър
 
Мнения: 706
Регистриран на: 02 Фев 2010 17:24

Re: „Airbus“ vs „Boeing“

Мнениеот Toni » 09 Май 2016 22:18

Малко смях на тема 737-7.5
http://youtu.be/ul7KVapsJO4
100/143/310/319/320/321/733/735/73G/73H/762/AB6/DH8/E90/F70/IL8/M82/TU3/TU5/LZ-BTZ
Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6325
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)

Re: „Airbus“ vs „Boeing“

Мнениеот mashine1984 » 23 Май 2016 18:46

Vietnamese aviation history has been made by a 100 737 MAX 200s order placed with US aerospace/defence firm Boeing.

http://www.copybook.com/airport/news/hi ... ners-order
mashine1984
супер спотър
 
Мнения: 898
Регистриран на: 22 Яну 2015 19:45
Местоположение: София

Re: „Airbus“ vs „Boeing“

Мнениеот mashine1984 » 19 Юни 2016 11:40

Иран е финализирал сделката за покупката на 100 Boeing-a

http://www.reuters.com/article/us-iran- ... e=facebook
mashine1984
супер спотър
 
Мнения: 898
Регистриран на: 22 Яну 2015 19:45
Местоположение: София

Re: „Airbus“ vs „Boeing“

Мнениеот mashine1984 » 20 Юни 2016 20:45

Воеіng e нaпът дa cĸлючи cдeлĸa зa 4 милиapдa дoлapa c нaй-гoлeмия тoвapeн aвиoпpeвoзвaч в Pycия. Πo тoзи нaчин ĸoмпaниятa щe ce oпитa дa yдължи живoтa cи нa eмблeмaтичния мoдeл 747-8

https://money.bg/deals/nay-golemiyat-ru ... gn=sidebar
mashine1984
супер спотър
 
Мнения: 898
Регистриран на: 22 Яну 2015 19:45
Местоположение: София

Re: „Airbus“ vs „Boeing“

Мнениеот epetkov » 10 Юли 2016 00:03

Вижте как излита Boeing 787-9 Dreamliner http://fakti.bg/world/193424-vijte-kak-izlita-boeing-787-9-dreamliner
epetkov
супер спотър
 
Мнения: 662
Регистриран на: 15 Апр 2010 21:33
Местоположение: Варна

Re: „Airbus“ vs „Boeing“

Мнениеот Topfly » 12 Юли 2016 21:34

Topfly
супер спотър
 
Мнения: 2159
Регистриран на: 27 Окт 2010 13:02

Re: „Airbus“ vs „Boeing“

Мнениеот tupolev144 » 12 Юли 2016 21:56


Абе тия за монопол и до какво води той, не са ли чували? :lol:
Аватар
tupolev144
супер спотър
 
Мнения: 1559
Регистриран на: 11 Юни 2011 12:35

Re: „Airbus“ vs „Boeing“

Мнениеот Toni » 13 Юли 2016 12:48

737-7 е мъртъв, да живее 737-7 :)

Мах 7, на базата на 737-700 отпада като вариант. В последствие обявеният 737 Макс 7Х (или 7.5) ще заеме мястото на 7.

Вчера беше официално обявен новият 737-7, който ще е скъсен -8. От 33,7м, малкият Боинг ще порастне до 35,6 (с 0,9м по-къс от 737-400).

Изображение
100/143/310/319/320/321/733/735/73G/73H/762/AB6/DH8/E90/F70/IL8/M82/TU3/TU5/LZ-BTZ
Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6325
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)

Re: „Airbus“ vs „Boeing“

Мнениеот tupolev144 » 14 Юли 2016 10:29

http://247wallst.com/aerospace-defense/ ... yptr=yahoo
Boeing, Airbus Air Show Orders Still Shy of 400
After two days of multiple announcements of orders for new airplanes at the Farnborough Airshow in Britain, Wednesday morning seemed a bit calmer. Boeing Co. (NYSE: BA) issued four press releases touting orders totaling 45 new airplanes, and Airbus issued one press release finalizing an order for 62 new planes.The bulk of the orders at both companies have been written for the single-aisle, narrow-body workhorses: Boeing’s 737 family and Airbus’s A320 family. And as we noted in our earlier stories, all “orders” are not created equal. There are firm orders, commitments, memoranda of understanding, letters of intent and various adverbial phrases like “finalized an order” that carry various shades of meaning that only industry insiders understand.
Аватар
tupolev144
супер спотър
 
Мнения: 1559
Регистриран на: 11 Юни 2011 12:35

Re: „Airbus“ vs „Boeing“

Мнениеот epetkov » 14 Юли 2016 22:38

Airbus пусна любопитен сайт, позволяващ на пасажирите да се избират полет с Airbus A380 https://www.iflya380.com
epetkov
супер спотър
 
Мнения: 662
Регистриран на: 15 Апр 2010 21:33
Местоположение: Варна

Re: „Airbus“ vs „Boeing“

Мнениеот epetkov » 01 Авг 2016 20:20

Boeing пусна в интернет ново видео с полет на модел 737 МАХ https://youtu.be/1XEsSRqnOwc
epetkov
супер спотър
 
Мнения: 662
Регистриран на: 15 Апр 2010 21:33
Местоположение: Варна

ПредишнаСледваща

Назад към Авиация + Авиационни новини

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта