авиацията на ТИМ превзема Русия ?!

Мнениеот LZ-EZY » 26 Ное 2008 19:00

Потенцијалните газди на Поштенска банка се шират и во авиобизнисот

Холдингот „Химимпорт“ АД од Софија, доминантен акционер во Централна кооперативна банка од Софија, која е потенцијален купувач на Поштенска банка - Скопје, најавува проширување на своите инвестиции во авиобизнисот. „Химимпорт“ е мнозински сопственик на авиокомпанијата „Булгаријан авиејшн груп“, која од 1 декември најави воспоставување редовна авиолинија од Скопје до Софија.
„Булгаријан авиејшн груп“ објави дека влегува во партнерство со „Луфтханза техник“, водечки обезбедувач на поддршка, поправка и основен ремонт на авиони и технички компоненти, со кој ќе гради ново претпријатие за поддршка во Софија, која ќе биде петта база на групата „Луфтханза техник“ за основна поддршка во Европа.

„Луфтханза техник“ ќе понуди дејности за поддршка за групата авиони „ербас А-320“, како и за авионите „боинг 737“, „737 класик“ и „737 НГ“ (Next Generation). Претпријатието ќе опслужува клиенти од Европа, Блискиот Исток и Северна Африка. „Луфтханза техник“ заедно со „Булгаријан авиејшн груп“ ќе инвестира повеќе од 20 милиони евра.

Булгаријан авиејшн груп“ од регионално претпријатие денес прерасна во меѓународен оперативен доставувач кој ги опфаќа трите бугарски воздухопловни претпријатија – „Bulgaria Air“, „Hemus Air“ и „Viaggio Air“, се вели во соопштението до медиумите.
Аватар
LZ-EZY
супер спотър
 
Мнения: 1092
Регистриран на: 21 Дек 2007 18:19

Мнениеот EricEntrena » 28 Ное 2008 01:29

някой знае ли дали след като предадат самолета на Татарстан, лепенката Армеец седи или ги махат ???
Аватар
EricEntrena
супер спотър
 
Мнения: 1320
Регистриран на: 16 Юли 2008 16:14
Местоположение: BOJ

Мнениеот harrier » 28 Ное 2008 01:40

Аватар
harrier
член на екипажа
 
Мнения: 5258
Регистриран на: 16 Дек 2003 17:16

Мнениеот A330-200 » 28 Ное 2008 01:48

Потенцијалните газди на Поштенска банка се шират и во авиобизнисот

Холдингот „Химимпорт“ АД од Софија, доминантен акционер во Централна кооперативна банка од Софија, која е потенцијален купувач на Поштенска банка - Скопје, најавува проширување на своите инвестиции во авиобизнисот. „Химимпорт“ е мнозински сопственик на авиокомпанијата „Булгаријан авиејшн груп“, која од 1 декември најави воспоставување редовна авиолинија од Скопје до Софија.
„Булгаријан авиејшн груп“ објави дека влегува во партнерство со „Луфтханза техник“, водечки обезбедувач на поддршка, поправка и основен ремонт на авиони и технички компоненти, со кој ќе гради ново претпријатие за поддршка во Софија, која ќе биде петта база на групата „Луфтханза техник“ за основна поддршка во Европа.

„Луфтханза техник“ ќе понуди дејности за поддршка за групата авиони „ербас А-320“, како и за авионите „боинг 737“, „737 класик“ и „737 НГ“ (Next Generation). Претпријатието ќе опслужува клиенти од Европа, Блискиот Исток и Северна Африка. „Луфтханза техник“ заедно со „Булгаријан авиејшн груп“ ќе инвестира повеќе од 20 милиони евра.

„Булгаријан авиејшн груп“ од регионално претпријатие денес прерасна во меѓународен оперативен доставувач кој ги опфаќа трите бугарски воздухопловни претпријатија – „Bulgaria Air“, „Hemus Air“ и „Viaggio Air“, се вели во соопштението до медиумите.


Съжалявам че този път ще съм аз този, който ще рабуни духовете ама вече сто пъти се си говорихме затова че в този форум се пише на БЪЛГАРСКИ ЕЗИК или ако се пуска новина на чужд език, то поне основният й смисъл се превежда на български от човека публикуващ мнението....айде да имаме еднакви стандарти за всички,а?
A landing is simply a controlled collision with the ground!
The 3 most useless things in aviation are the sky above, the fuel on the ground and the runway behind you.
Аватар
A330-200
супер спотър
 
Мнения: 599
Регистриран на: 08 Фев 2005 11:50
Местоположение: SOF/LBSF

Мнениеот LZ-EZY » 28 Ное 2008 09:44

A330-200 написа:
Потенцијалните газди на Поштенска банка се шират и во авиобизнисот

Холдингот „Химимпорт“ АД од Софија, доминантен акционер во Централна кооперативна банка од Софија, која е потенцијален купувач на Поштенска банка - Скопје, најавува проширување на своите инвестиции во авиобизнисот. „Химимпорт“ е мнозински сопственик на авиокомпанијата „Булгаријан авиејшн груп“, која од 1 декември најави воспоставување редовна авиолинија од Скопје до Софија.
„Булгаријан авиејшн груп“ објави дека влегува во партнерство со „Луфтханза техник“, водечки обезбедувач на поддршка, поправка и основен ремонт на авиони и технички компоненти, со кој ќе гради ново претпријатие за поддршка во Софија, која ќе биде петта база на групата „Луфтханза техник“ за основна поддршка во Европа.

„Луфтханза техник“ ќе понуди дејности за поддршка за групата авиони „ербас А-320“, како и за авионите „боинг 737“, „737 класик“ и „737 НГ“ (Next Generation). Претпријатието ќе опслужува клиенти од Европа, Блискиот Исток и Северна Африка. „Луфтханза техник“ заедно со „Булгаријан авиејшн груп“ ќе инвестира повеќе од 20 милиони евра.

„Булгаријан авиејшн груп“ од регионално претпријатие денес прерасна во меѓународен оперативен доставувач кој ги опфаќа трите бугарски воздухопловни претпријатија – „Bulgaria Air“, „Hemus Air“ и „Viaggio Air“, се вели во соопштението до медиумите.


Съжалявам че този път ще съм аз този, който ще рабуни духовете ама вече сто пъти се си говорихме затова че в този форум се пише на БЪЛГАРСКИ ЕЗИК или ако се пуска новина на чужд език, то поне основният й смисъл се превежда на български от човека публикуващ мнението....айде да имаме еднакви стандарти за всички,а?


Ако нещо не си разбрал, пиши ми лично съобщение ще ти го преведа... :lol: :wink:
Пуснах го понеже това е единственото нещо написано за Бг еър в Македония. Затова АТР-то си лети както каза някой "аз, пилота и стюардесата..." Съжалявам ако съм нарушил правилата на форума...
Аватар
LZ-EZY
супер спотър
 
Мнения: 1092
Регистриран на: 21 Дек 2007 18:19

Мнениеот Георги Николов » 30 Ное 2008 13:44

Toni написа:Да вземат да наблегнат на подготовката на екипажите, вместо да забраняват 737. Да ги питам какво ще правят, след като в близките 2 години сами са си решили да спрат Як-40, Ан-24, Ту-134 и Ту-154Б....просто ще останат без самолети.


Излезе твърде амбициозна програма на правителството. Разписани са броя самолети за следващите 5 години след 2009 година , които трябва да произведе Русия. Плановете са малко фантастични според мен и за това не сметнах за нужно да ги сложа във форума.
Аватар
Георги Николов
супер спотър
 
Мнения: 1644
Регистриран на: 12 Яну 2008 15:50

Мнениеот Георги Николов » 03 Дек 2008 21:03

Федералната агенция за въздушен транспорт "Росавиация" е получила от правителството на Русия нареждане да засили контрола върху всички превозвачи на територията на Руската федерация. Това става във връзка с надвисналата опасност от фалити на много от руските превозвачи. Питам се как ли ще се отрази положението на „Татарската инвазия“ на ТИМ и дали няма да има някакви последствия за българския пазар ?
Аватар
Георги Николов
супер спотър
 
Мнения: 1644
Регистриран на: 12 Яну 2008 15:50

Мнениеот LZ-EZY » 03 Дек 2008 21:34

Eто нещо интересно по въпроса :

Реконструкцията на Летище Казан ще струва 200 млн. паунда и ще се извърши на два етапа. Първия до 2010, втория до 2012.

4 Боинга ще заминат за Татарстан до края на годината.

Ето и целия текст от този британски инвестиционен доклад за руската авиация, който ми попадна...


Kazan Airport Reconstruction to cost £200 million (RUB9 billion)
The Airports reconstruction is planned in two stages, according to the Ministry of Transport and Roads of the Republic of Tatarstan. The first stage to complete in 2010, will allow to increase the airport capacity up to 2 million passengers per annum. The passenger turnover should reach 5 million passengers, after the second stage completion in 2012. Mr Plamen Anastasov, a consultant from the Bulgarian Aviation Group tasked with the project design, advised they plan expansion of Terminal 1, reconstruction of runway 1, upgrading it to 60x3400m, construction of parking and avia-catering facilities. The second stage envisages construction of Terminal 3, apron, hotel, cargo terminal.

By 2015 Tatarstan Avia aircompany plans to upgrade its fleet, acquiring 15 liners of foreign make, including Boeing. 4 Boeing-737 aircraft will be put into operation before the end of 2008, one is already serving a route.

Mr Pavel Chernov, the 1st Deputy minister for Transport and Roads said, that there is a need for a reserve airport. The international airport Begishevo in the city of Nizhnekamsk was appointed the reserve field for Kazan Airport, reconstruction works to start at Begishevo soon.

Both airports will receive new customs facilities, special attention to be paid to enforcement of anti-terrorism and improved safety and security of passengers, aero-navigation equipment to be modernised.

£34 million (RUB1.57) will be required for Begishevo reconstruction .

The international Kazan Airport was biult in 1979, since 1998 100% of the Airports shares are owned by the Tatarstan Republic government. It is the base airport for the airline “Tatarstan”, with a fleet of 3 Il-86, 5 TU-154, 6 Yak-42, 5 TU-134, and 2 An-24 aircraft.

In 2007 the airport handled 616.4 thousand passengers, a 38.3% increase from 2006.
Аватар
LZ-EZY
супер спотър
 
Мнения: 1092
Регистриран на: 21 Дек 2007 18:19

Мнениеот merlin » 03 Дек 2008 22:02

Я сега някой да изброи кои са четерите боинга, които са за там, кой от тях е вече там и кой се подготвя.

ПП:2012 е Универсиадата в Казан и затова там сега е една голяма строителна площадка, просто без летище, което да отговаря на някакви стандарти, трудно ще направят добри игри.
Аватар
merlin
супер спотър
 
Мнения: 1310
Регистриран на: 07 Фев 2008 13:28
Местоположение: LOWW

Мнениеот LZ-EZY » 03 Дек 2008 22:15

merlin написа:Я сега някой да изброи кои са четерите боинга, които са за там, кой от тях е вече там и кой се подготвя.

ПП:2012 е Универсиадата в Казан и затова там сега е една голяма строителна площадка, просто без летище, което да отговаря на някакви стандарти, трудно ще направят добри игри.


LZ-BOT e вече там, LZ-BOY е вече пребоядисан и скоро ще замине. Следващия май е LZ-BOR...
Аватар
LZ-EZY
супер спотър
 
Мнения: 1092
Регистриран на: 21 Дек 2007 18:19

Мнениеот Георги Николов » 03 Дек 2008 22:30

Моите предположения са за :
1.VQ-BBN бивш LZ-BOY http://img261.imageshack.us/img261/3342/p1000670ms5.jpg
2.VQ-BAP бивш LZ-BOT http://www.airliners.net/photo/Tatarsta ... 1417012/M/
3.VQ-B__ бивш LZ-BOO
4.VQ-B__ бивш LZ-BOR
Последна промяна Георги Николов на 04 Дек 2008 09:04, променена общо 2 пъти
Аватар
Георги Николов
супер спотър
 
Мнения: 1644
Регистриран на: 12 Яну 2008 15:50

Мнениеот Dreamliner » 03 Дек 2008 23:20

Aз подкрепям първо да разкарат тези със старата окраска, които са много грозни, а после тези, които са с новата (сегашната) :-)
Аватар
Dreamliner
супер спотър
 
Мнения: 1130
Регистриран на: 13 Авг 2007 11:59
Местоположение: SOF/LBSF Летище София

Мнениеот LZB123 » 03 Дек 2008 23:24

Ми то като гледам за сега само тези с новата ги махат.Въпреки това чакаме новото лого и да се надяваме ВСИЧКИ да бъдат окрасени с него! :D
Изображение

AN24/AT43/A319/A320/A321/A332/B462/B463/B712/B733/B734/B735/B738/B744/E190/RJ85/SU95/T134/T154

Снимките ми в BGspotters, Airliners, JetPhotos
Аватар
LZB123
супер спотър
 
Мнения: 901
Регистриран на: 21 Май 2008 19:55
Местоположение: Toulouse - Blagnac (TLS / LFBO), France

Мнениеот makler » 03 Дек 2008 23:34

LZB123 написа:Ми то като гледам за сега само тези с новата ги махат.Въпреки това чакаме новото лого и да се надяваме ВСИЧКИ да бъдат окрасени с него! :D


"окрасени" налепени все тая :-D
Изображение
Аватар
makler
супер спотър
 
Мнения: 1134
Регистриран на: 20 Фев 2006 00:01

Мнениеот EricEntrena » 03 Дек 2008 23:53

аз съм с 2 ръце да изпратят там BOV , за предпочитене е пред ВОО
Аватар
EricEntrena
супер спотър
 
Мнения: 1320
Регистриран на: 16 Юли 2008 16:14
Местоположение: BOJ

ПредишнаСледваща

Назад към Авиация + Авиационни новини

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 21 госта

cron