Днес 20.11.2009 се проведе работна закуска между представители на туристическите агенции в България и FlyNiki, на която бяха представени основните параметри на новият полет (започващ на 01.02.2010) между София и Виена.
Ето накратко основните акценти:
- Полетите ще са всеки ден без събота. Като от понеделник до петък ще е обеден полет с Еърбус 319 със 150 места, а в Неделя вечерен с А320/180 места
- Нищо няма да бъде low-fare по отношение на обслужването. Единствено формирането на цената от сбор от две еднопосочни отсечки ги прави сравними с другите представители на low-fare сегмента. И да се надяваме цените.
Ето и основните предимства според тях:
• Полетите ще са от Терминал 2, където, ще има и гише за обслужване на клиенти
• Храна (сандвич) включена в цената на билета. Може да се поръчва (срещу заплащане) и топла храна
• Багаж 20кг чекиран (6кг ръчен) включен в цената на билета.
• Ски оборудване (както и голф) безплатно
• Уеб чек ин
• Възможност за връзки през Виена, където багажът се чекира до крайната дестинация
• Пълен достъп чрез резервационните системи и договор с BSP Bulgaria. Агенциите в България само мога да избират колко service fee да начисляват на билетите (препоръчва се минимум 10 Евро)
• Всяка агенция може да резервира и да държи резервация 72часа преди издаване.
• Промяната на издаден билет струва само 30 Евро (плюс разликата, ако новият билет е по-скъп)
• Отстъпки за групи
• Договори с корпоративни клиенти
• Frequent flyer програма.
• Разписанието за лятото не е ясно още точно, но се очакват още връзки през Виена. Бяха споменати Копенхаген, Ница и Барселона
Презентацията се водеше от маркетинг мениджърката за Централна и Източна Европа Инес Хьопфнер. Като цяло говориха за Fly Niki, като част от Air Berlin. Въпреки, че още от началото казаха, че Air Berlin държи само 24% от Ники, тяхното лого присъстваше непрекъснато и се говореше за една авиокомпания, а не за алианс. Като цяло казаха, се мерят в качеството с Луфтханза и Бритиш, дори според тях са по-добри, а в ценово отношение се позиционират на едно ниво с GermanWings и EasyJet, но определено по-скъпи от Ryanair.
Като цяло доста свежо представяне на авиокомпанията (което не мога да кажа, за всички присъстващи). Дано да са по-успешни от Скай Юръп
Извинявам се ако прозвуча като реклама, не беше това целта. И без това не спечелих нищо от томболата