flyNIKI

Re: flyNIKI

Мнениеот stenk » 20 Ное 2012 23:26

Е да не бъдем груби.
Проверих в сайта на logitravel.de и евтините билети вече ги няма. Явно се усетиха.
Изображение
stenk
супер спотър
 
Мнения: 2391
Регистриран на: 21 Юни 2007 23:06

Re: flyNIKI

Мнениеот so » 20 Ное 2012 23:52

Заключение: / сега виждам хубавите ценни вече ги няма/.
1. Поздравявам всички които успяха да се възползват от тази грешка на системата.
2. Стискам здраво палци всичко да е наред и в уговореното време всеки да изпита удоволствието да лети със самолет за "жълти стотинки" ... това ми напомня времето на скай юръп когато си купихме 50 еднопосочни билета за 50 евро... ех времена.
Дано с нашите билети не се окажат капката, която съсвсем да изостри лошото финансово положение на превозвача. / няма страшно етихад ще налее малко петро долари :drinkers: да дигнем наздравица!/.
3. По неофицялна информация не сме нанесли големи щети, фрапиращи букваници няма /макс 6 човека на полет/!
4. Всеки който има букинг номер на ер берлин може да си погледне резервацията на страницата на превозвача. От там всеки по негово желание може да си добави различни услуги, кой място, кой ядене. Всички резервации са издадени в класа "М", което ще рече " FLY CLASIC" - тоест с право на 1 багаж / до 23кг! :-).
/ току что си добавих усуга.../
какво стана: след добавяне на услугата, системата на ер берлин генерира AMADEUS PNR!!!
и след няколко минути може да си погледнете вече резервацията в Амадеус / класик.чекмайтрип.(май беше ком) :-)
там ще видите и вече издадения Е-ТКТ (амадеуски) 745-2319357996 !!!
след още няколко минути ще ви дойде и ел.фактура...на мейла...
моята е много странна, дори след добавката на "услуга" пише : че дължа 0.00 евро. ?!?
сега вече съм подкован отвсякъде!
остава да чакаме първия полет.
5. Само да спомена днес на geruxx (с препратка от небесния скенер), се букваше и без агентско фии, демек за 2.00 евро еднопосочен и 14.00 euro RT.

Сега с нетърпение чакаме април месец /
както и други системни гршки!

п.с.
ще се радвам да споделите какво успяхте да направите
Аватар
so
супер спотър
 
Мнения: 1063
Регистриран на: 08 Апр 2005 23:49

Re: flyNIKI

Мнениеот ilkosem » 21 Ное 2012 00:44

Направих една регистрация днес и ето какво ми пратиха:
Guten Tag Semerdzhiev
wir bedauern Ihnen mitteilen zu müssen, dass Ihre Buchung aufgrund eines nicht vorhersehbaren Fehlers nicht bestätigt werden konnte und wir bereits die Rückerstattung der entstandenen Gebühren veranlasst haben.

Möglicherweise ist der Tarif den Sie ursprünglich angefragt haben nicht mehr vorhanden und das Angebot durch den Anbieter noch nicht aktualisiert.

Wir entschuldigen uns für die Ihnen entstandenen Unannehmlichkeiten und informieren Sie, dass Sie bei Bedarf gerne nach einer anderen Alternative auf http://www.logitravel.de suchen können.


и

Wir haben folgende Rückerstattung getätigt, entsprechend Ihrer Buchung mit Logitravel.de.

Buchungscode 172591387
Betrag -20,96€


Die Gutschrift wird auf die Kreditkarte oder das Konto gutgeschrieben, mit dem Sie die Zahlung getätigt haben. .
Mit freundlichen Grüßen



Някой да помогне и обясни за какво иде реч?
ilkosem
спотър
 
Мнения: 94
Регистриран на: 23 Сеп 2012 15:53

Re: flyNIKI

Мнениеот autom8 » 21 Ное 2012 00:47

so написа: 4. Всеки който има букинг номер на ер берлин може да си погледне резервацията на страницата на превозвача. От там всеки по негово желание може да си добави различни услуги, кой място, кой ядене. Всички резервации са издадени в класа "М", което ще рече " FLY CLASIC" - тоест с право на 1 багаж / до 23кг! :-).
/ току что си добавих усуга.../
какво стана: след добавяне на услугата, системата на ер берлин генерира AMADEUS PNR!!!
и след няколко минути може да си погледнете вече резервацията в Амадеус / класик.чекмайтрип.(май беше ком) :-)
там ще видите и вече издадения Е-ТКТ (амадеуски) 745-2319357996 !!!
след още няколко минути ще ви дойде и ел.фактура...на мейла...
моята е много странна, дори след добавката на "услуга" пише : че дължа 0.00 евро. ?!?
сега вече съм подкован отвсякъде!
остава да чакаме първия полет.
5. Само да спомена днес на geruxx (с препратка от небесния скенер), се букваше и без агентско фии, демек за 2.00 евро еднопосочен и 14.00 euro RT.

Имам букинг номер, на страницата на АВ е потвърден. Днес веднага след като резервирах, и при мен имаше възможност за добавяне на услуги, но вече не.
Сега и на мен ми излиза надписа като на stenk.

so,ти кога добави услугата, за която писа - веднага след резервирането ли, или след определен период? И плати ли допълнително? От кой сайт букна? Доколкото разбрах от снощи, ти си действал през немската експидиа. Аз през logitravel.de

so написа:п.с. ще се радвам да споделите какво успяхте да направите

Мойта стана малко сложна. Аз снощи първо букнах за м. юли RT First Class за 37 евро (петък - неделя, съботните си бяха по 2 евро, но не ме усторйваха), но ми писаха, че ще потвърдят до 24 часа. Днес ми се извиниха, че за тези условия, резервацията не може да бъде потвърдена. И ще ми възстановят сумата, изтеглена от картата.
Веднага след това букнах наново, за същата цена но вече Economy. Получих потвърждение веднага. Проверих го на сайта на АВ, всичко точно. Имах възможност да добавя услуги, но не го направих. Съответно нямам амадеуски E-ticket номер.
Сега като го проверих отново на сайта на АВ, вече и при мен се появява онова съобщение (най-вероятно в резултат на засичане на грешката в системата).
Unfortunately, there are no additional services available for your booking.

Please note: It is possible to add gourmet meals, sports equipment and pets to your booking as well as make seat reservations up to 48 hours prior to flight departure online.

Thank you for your understanding.
Your Team at airberlin.com
noVacancy

Сега ще чакам да ми върнат първите 37 евро. Дано не се получи някакво засичане с втората резервация, да решат да я "прихванат" със сумата за връщане, въпреки че вече и тя е платена :D Не ми се вярва, но винаги съществува вероятност.

ikosem и аз получих същото след първата резервация. С две думи канселират каквото си букнал, и те уведомяват че ще ти възстановят сумата в сметката, от която си резервирал (картата)
autom8
супер спотър
 
Мнения: 684
Регистриран на: 25 Май 2012 07:24

Re: flyNIKI

Мнениеот so » 21 Ное 2012 01:01

да немската експедия и geruxx.de
експедията даваше само с начало от тегел
втория сайт даваше и от софия, като днес вече и без агенско фий.

довабяне на услуга правих преди 2 часа, на първата резервация направена още вчера.
за доп услугата още не са ми свалили парите от картата /не мога да видя дали е блокирана сумата дори/

всички резервации ми се появават в ер берлин..

so,ти кога добави услугата, за която писа - веднага след резервирането ли, или след определен период? И плати ли допълнително? От кой сайт букна? Доколкото разбрах от снощи, ти си действал през немската експидиа. Аз през logitravel.de
Аватар
so
супер спотър
 
Мнения: 1063
Регистриран на: 08 Апр 2005 23:49

Re: flyNIKI

Мнениеот stenk » 21 Ное 2012 01:04

so написа:Заключение: / сега виждам хубавите ценни вече ги няма/.
Всички резервации са издадени в класа "М", което ще рече " FLY CLASIC" - тоест с право на 1 багаж / до 23кг! :-).
п.с.
ще се радвам да споделите какво успяхте да направите


Тъй като аз явно ще съм последен (12-19 Октомври 2013 ) ще проследя вашите перипетии.
На мен ми излезе 41.92 евро за два двупосочни полета. Не ми се рискуваше с gеruxx.de заради лошите отзиви , но явно съм сгрешил :-)
Последна промяна stenk на 21 Ное 2012 01:10, променена общо 1 път
Изображение
stenk
супер спотър
 
Мнения: 2391
Регистриран на: 21 Юни 2007 23:06

Re: flyNIKI

Мнениеот Toni » 21 Ное 2012 01:08

@ilkosem

горе-долу това е смисълът:

1.
Добър ден, Семерджиев!
За съжаление трябва да Ви съобщим, че Вашата резервация не може да бъде потвърдена, поради "непредвидима причината", а възстановяването на таксите/сумите вече е факт.

Възможно е тарифата, на която сте направили резервацията, вече да не е налична или да не е актуализирана от предлагащата я страна (в случай, че все още я виждаш на сайта им).

Извиняваме се за причиненото неудобство.....


2.
Следното възстановяване на суми е извършено:
Резервационен номер 172591387
Сума -20,96€

Сумата ще бъде преведена обратно на вашата ККарта или към банковата смекта, от която сте извършили превода.
С приятелски поздрав
100/143/310/319/320/321/733/735/73G/73H/762/AB6/DH8/E90/E95/F70/IL8/M82/S20/TU3/TU5/LZ-BTZ
Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6454
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)

Re: flyNIKI

Мнениеот autom8 » 21 Ное 2012 01:37

so написа:довабяне на услуга правих преди 2 часа, на първата резервация направена още вчера.
за доп услугата още не са ми свалили парите от картата /не мога да видя дали е блокирана сумата дори/

всички резервации ми се появават в ер берлин..

Ясно, мерси за отговора! Благодаря и че снощи сподели за "грешката" на тези сайтове!
Направихме, каквото направихме, сега остава да чакаме да видим резултата.

Моята резервация също се появява на сайта на АВ, но дотам. В чекмайтрип и амадеус няма как само с цифрения код на АВ.
Според мен, след като са се усетили, от АВ са решили да ни ограничат възможността за допълнителни услуги. Дано да не решат и други рестрикции да сложат.
autom8
супер спотър
 
Мнения: 684
Регистриран на: 25 Май 2012 07:24

Re: flyNIKI

Мнениеот cloud » 21 Ное 2012 13:42

Букнах 4 билета за юни 2013 през http://www.logitravel.de на цена 30 евро rt с таксите в economy. Получих мейл, скоро след това регистрацията се виждаше в сайта на AB. В момента мога да влезна и да си избирам доп.опции - място, храна и т.н, но нямам фактура или тикет от Амадеус. Как ще ме посъветвате да процедирам?
Изображение
cloud
най-спотър
 
Мнения: 207
Регистриран на: 11 Ное 2010 12:17

Re: flyNIKI

Мнениеот ghosts » 21 Ное 2012 16:11

cloud написа:Букнах 4 билета за юни 2013 през http://www.logitravel.de на цена 30 евро rt с таксите в economy. Получих мейл, скоро след това регистрацията се виждаше в сайта на AB. В момента мога да влезна и да си избирам доп.опции - място, храна и т.н, но нямам фактура или тикет от Амадеус. Как ще ме посъветвате да процедирам?


И аз съм в същата ситуация, но с билети, букнати през expedia. Току-що видях, че ЕрБерлин са си дръпнали парите, така че би трябвало всичко да е ОК. Ако все пак не пристигне фактура или тикет от Амадеус, мисля след месец-два да питам expedia как стоят нещата... :)
Аватар
ghosts
по-спотър
 
Мнения: 172
Регистриран на: 22 Юли 2006 11:31
Местоположение: STR

Re: flyNIKI

Мнениеот stenk » 21 Ное 2012 17:16

И аз нямам тикет от Амадеус , но трябва ли изобщо да имам ???

cloud , при теб вижда ли се някаква дата на раждане като проверяваш резервациите си в сайта на АБ ?
Изображение
stenk
супер спотър
 
Мнения: 2391
Регистриран на: 21 Юни 2007 23:06

Re: flyNIKI

Мнениеот cloud » 21 Ное 2012 18:46

stenk написа:cloud , при теб вижда ли се някаква дата на раждане като проверяваш резервациите си в сайта на АБ ?


Да, както и други споделиха, на всички е 20/11/82 - 30 години от датата на резервация. Предполагам, че евентуално при чекирането, това ще може да се промени.
Изображение
cloud
най-спотър
 
Мнения: 207
Регистриран на: 11 Ное 2010 12:17

Re: flyNIKI

Мнениеот ghosts » 21 Ное 2012 19:10

ghosts написа:
cloud написа:Букнах 4 билета за юни 2013 през http://www.logitravel.de на цена 30 евро rt с таксите в economy. Получих мейл, скоро след това регистрацията се виждаше в сайта на AB. В момента мога да влезна и да си избирам доп.опции - място, храна и т.н, но нямам фактура или тикет от Амадеус. Как ще ме посъветвате да процедирам?


И аз съм в същата ситуация, но с билети, букнати през expedia. Току-що видях, че ЕрБерлин са си дръпнали парите, така че би трябвало всичко да е ОК. Ако все пак не пристигне фактура или тикет от Амадеус, мисля след месец-два да питам expedia как стоят нещата... :)


Получих фактура/потвърждение от ЕрБерлин по пощата! На това му се вика обслужване :-D
Аватар
ghosts
по-спотър
 
Мнения: 172
Регистриран на: 22 Юли 2006 11:31
Местоположение: STR

Re: flyNIKI

Мнениеот rumen_s » 21 Ное 2012 19:11

Така, и моя опит по темата. Два двупосочни билета от logitravel.de за 60 евро, тръгване събота, връщане вторник.

Сутринта като влязох опцията за допълнителни услуги я нямаше. Днес следобед пробвах, беше се появила (реших, че AirBerlin са прежалили резервациите и са ни пуснали да правим каквото си искаме) и за всеки случай си поръчах едно хапване на едната отсечка. Платих (но засега не мога да видя има ли взети пари от картата или не), но получих номер на резервация за него от AirBerlin. Преди малко като влязох, опцията за допълнителни услуги отново беше изчезнала.

За всеки случай се постарах да си отпечатам / запазя екраните които се появяват. Направи ми впечатление, че като я има опцията за допълнителните услуги се пише и типа на резервацията (M, т.е. с право на 1 багаж до 23 кг.), като я няма опцията не пише класа на резервацията. Та евентуално може да се опитат да правят проблеми с багажа, резервациите едва ли ще успеят да ги канселират.
rumen_s
кандидат спотър
 
Мнения: 4
Регистриран на: 21 Ное 2012 16:33

Re: flyNIKI

Мнениеот stenk » 21 Ное 2012 20:21

ghosts написа:

Получих фактура/потвърждение от ЕрБерлин по пощата! На това му се вика обслужване :-D[/quote][/quote]

В смисъл по пощата ... не по електронната поща ?

P.S. И при мен се появиха пак опциите - къде го пише това за 23-те кг. или по подразбиране клас М включва чекиран багаж ?

Явно е точно така , защото според правилата на АБ за багажа при FlyClassic (към който е М) втори чекиран багаж се доплаща с 50 евро на бройка.
Именно 50 евро е и опцията която предлага сайта на АБ когато проверяваме резервациите си .

В противен случай щяха да предлагат да добавим чекиран багаж срещу 15 евро ( толкова е за един чекиран багаж , когато не е включен в цената)
Освен това само при FlyClassic има платена опция за избор на място.

http://www.airberlin.com/site/landingpa ... p?LANG=eng
Изображение
stenk
супер спотър
 
Мнения: 2391
Регистриран на: 21 Юни 2007 23:06

ПредишнаСледваща

Назад към Авиация + Авиационни новини

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта

cron