Страница 1 от 2

COMAC

МнениеПубликувано на: 15 Май 2008 14:15
от Георги Николов
В неделя преди земетресението беше създадена китайска компания за производство на големи пътнически самолети . 31,5 % от капитала е собственост на държавата , а целия капитал е 2,7 милиарда долара . Проекта е създаден за ликвидиране на зависимостта на Китай от чужди производители . Сега 50 % от пазара се държи от Boeing . Нуждите на Китай през следващите 20 години се оценяват на 2600 самолета на стойност над 200 милиарда долара .
Земетресението поречи новината да получи широк отзвук.

МнениеПубликувано на: 04 Ное 2008 13:41
от Георги Николов

МнениеПубликувано на: 29 Ное 2008 15:06
от Георги Николов

МнениеПубликувано на: 29 Ное 2008 17:02
от SVG

МнениеПубликувано на: 29 Ное 2008 17:03
от SVG

МнениеПубликувано на: 11 Дек 2008 10:26
от Георги Николов

Re:

МнениеПубликувано на: 06 Мар 2009 00:29
от LZB123

Re: Нова китайска компания за производство на големи пътниче

МнениеПубликувано на: 03 Ное 2015 13:41
от pumana

Re: Нова китайска компания за производство на големи пътниче

МнениеПубликувано на: 05 Май 2017 13:50
от Rosen85

Пътническият самолет C919, построен от китайската държавна компания "Комак" (Comac),
чието производство цели да наруши двуполюсното господство "Еърбъс" (Airbus) - "Боинг" (Boeing),
днес успешно се приземи на летище "Пундун" в Шанхай и така приключи първия си изпитателен полет,
след като близо час и половина бе във въздуха на височина 3 хил. метра, предадоха световните агенции.
Ето има и самия полет от FR24.

Re: Нова китайска компания за производство на големи пътниче

МнениеПубликувано на: 05 Май 2017 20:43
от Topfly
Изображение

Re: Нова китайска компания за производство на големи пътниче

МнениеПубликувано на: 05 Май 2017 21:38
от Rosen85
Хммм, излиза, че Еърбъс е по-малко международен.
Интересно ми е как стоят нещата при Боинг?

Re: Нова китайска компания за производство на големи пътниче

МнениеПубликувано на: 06 Май 2017 04:42
от Делян
Специално 787 програмата е можело да не види бял ден, ако няколко големи японски компании като Mitsubishi и Kawasaki не бяха инвестирали в проекта.
На времето 747 програмата едва не е фалирала Бойнг.
Всичко е до риск печели, риск губи.
Отвън всичко изглежда гладко докато отвътре всичко е хаос.

Re: Нова китайска компания за производство на големи пътниче

МнениеПубликувано на: 06 Май 2017 10:24
от Topfly
Сухой суперджет изглежда малко повече руски от колкото китайският самолет е китайски. Китайците явно играят по сигурна игра и не искат да рискуват с неизпробвани системи.

Изображение

Re: COMAC

МнениеПубликувано на: 07 Май 2017 00:43
от Делян
Самолета принадлежи на този на който му е направил дизайна и е започнал цялата програма.
От коя държава се купуват системи е въпрос на коя компания предлага по-изгодна сделка.
Никой не гледа държавата от където се купуват системите особено в днешният глобален свят.
Естествено, че компании с опит са предимно от "запада" просто защото хората са били свободни да създават.
:drinkers:

Re: COMAC

МнениеПубликувано на: 07 Май 2017 12:32
от Пароль