Страница 1 от 3

Air Sofia FTO

МнениеПубликувано на: 07 Авг 2008 18:06
от vorkosigan

Сертифицирането

МнениеПубликувано на: 07 Авг 2008 20:21
от vorkosigan

МнениеПубликувано на: 08 Авг 2008 08:43
от slice

..

МнениеПубликувано на: 08 Авг 2008 10:48
от vorkosigan

Re: ..

МнениеПубликувано на: 08 Авг 2008 13:15
от Stoyan

МнениеПубликувано на: 08 Авг 2008 14:28
от slice

изглежда

МнениеПубликувано на: 08 Авг 2008 15:20
от vorkosigan

МнениеПубликувано на: 08 Авг 2008 17:11
от slice

на..

МнениеПубликувано на: 08 Авг 2008 17:35
от vorkosigan
Няма причини ГВА да не валидира лиценз, издаден от пълноправен член на JAA..

Ползата на тези които получат такъв лиценз /СРЪБСКИ / е че могат практически да кандидатстват веднага във всяка компания , която иска JAR лиценз. Няма нужда да се конвертира...

Вярвай ми, приятелю, че има доста кандидати, които да летят в Европа. А на тях не им е проблем, дали ще летят в България.

"Рекламата" на този етап е част от живота на хората... Приемам, че си малко по-чувствителен на тази тема, тъй като работиш за списание, а не че си предубеден към това , че някой все пак прави нещо по Евро стандарт/ защото той е такъв в CAD /..

По отношение на EASA FCL - Моли се да не го въведат веднага, защото тогава много ядове ще бере българската гражданска авиация..
Много.. :lol: :lol:

А ЕР СОФИЯ ....... - вече има опит :)... и покрити норми... :)

МнениеПубликувано на: 08 Авг 2008 22:45
от slice

..

МнениеПубликувано на: 08 Авг 2008 23:46
от vorkosigan

МнениеПубликувано на: 09 Авг 2008 16:48
от Stoyan

къде

МнениеПубликувано на: 12 Авг 2008 16:11
от vorkosigan

Re: къде

МнениеПубликувано на: 12 Авг 2008 16:40
от Stoyan

стъпало

МнениеПубликувано на: 13 Авг 2008 20:17
от vorkosigan