Adria минава от 3 на 5 полета седмично тази зима. Не съм очавкал въобще, че ще потръгне тази линия.
JP324 12:00 14:40 x26 (CR9 + S2000)
JP325 15:35 16:15 x26 (CR9 + S2000)
amcho написа:Adria минава от 3 на 5 полета седмично тази зима. Не съм очавкал въобще, че ще потръгне тази линия.
JP324 12:00 14:40 x26 (CR9 + S2000)
JP325 15:35 16:15 x26 (CR9 + S2000)
amcho написа:Adria минава от 3 на 5 полета седмично тази зима. Не съм очавкал въобще, че ще потръгне тази линия.
JP324 12:00 14:40 x26 (CR9 + S2000)
JP325 15:35 16:15 x26 (CR9 + S2000)
mitkobiker написа:CRJ900 на Adria беше редовен по полети OS805/806 на Austrian от Виена.
През изминалата седмица са пращали А320 и DH4, но полета не е отменян.
amcho написа:RO възстановяват следобедните полети от Букурещ от март месец. В някой дни ще има по 3 полета на ден.
Wizz Air, Lufthansa to start Orly ops on ex-Aigle Azur slots
French airport slot coordinator COHOR has reallocated slots at Paris Orly vacated by bankrupt Aigle Azur (ZI, Paris Orly), granting rights to, among others, Wizz Air (W6, Budapest) and Lufthansa (LH, Frankfurt Int'l).
Lufthansa will use the slots for 2x daily flights from Munich, while Wizz Air (W6, Budapest) will operate daily from each Budapest and Sofia. Neither of the carriers currently operates from Orly - Lufthansa serves the French capital via Paris CDG and Wizz Air via Paris Beauvais.
COHOR also allocated "new entrant" slots to easyJet (U2, London Luton) for daily services from Glasgow Int'l and to HOP! (A5, Paris Orly) for 2x daily flights to Frankfurt Int'l. easyJet currently operates 189 weekly flights to Orly but all of them are operated by either easyJet Europe (169 weekly flights) or easyJet Switzerland (20). HOP! operates services to Orly on behalf of Air France but does not market any flights under its own code.
Slots were also allocated to:
Air Caraibes Atlantique (CAJ, Paris Orly) (2x daily),
Corsair International (SS, Paris Orly) (2x daily),
Transavia France (TO, Paris Orly) (2x daily),
La Compagnie (B0, Paris Orly) (3x daily),
TAP Air Portugal (TP, Lisbon) (66 slots in total for summer seasons only).
The new allocations will become effective with the start of the Summer 2020 season.
According to COHOR's statement, 12,335 annual slots were left unused after the demise of Aigle Azur. The French authorities decided to reserve 20% of these for Public Service Obligation (PSO) routes, leaving 9,868 slots for reallocation.
Other carriers which submitted applications for slots but failed to receive any were, among others, Ryanair, Vueling Airlines, Ukraine International Airlines, Tassili Airlines, and Volotea.
alex_2 написа:Тоест вместо до Бове, Уиз ще лети от София до Орли? Това май е добре, защото е по-близо от CDG , както и значително по-близо от Бове
amcho написа:alex_2 написа:Тоест вместо до Бове, Уиз ще лети от София до Орли? Това май е добре, защото е по-близо от CDG , както и значително по-близо от Бове
О, да! Наистина добра новина както за бизнеса, така и за туризма. Този ход на Уиз малко напомня на Франкфурт, когато София и Будапеща бяха първите обслужени дестинации.
В ред на тези мисли, АФ минават на вечерни полети от София от следващото лято и се ъпгрейдват с А320 вместо А319.
amcho написа:alex_2 написа:В ред на тези мисли, АФ минават на вечерни полети от София от следващото лято и се ъпгрейдват с А320 вместо А319.
Назад към Авиация + Авиационни новини
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта