Летище София - редовни линии на чуждите авиокомпании

Re: Летище София - редовни линии на чуждите авиокомпании

Мнениеот tupolev144 » 08 Мар 2016 15:18

Делян написа:Веднага да забранят нови линии от летище София заради изтичането на този ценен мат'рял създаван векове наред като се започне с турското робство и се свърши с комунистическото такова!!! :D
Говоря за последните 7 века, преди това може да сме били нещо (по средновековни стандарти).....

До извозването и на последния гурбетчия с новите линии и затваряне на кепенците. А иначе колко ли италианеца ще се възползват от споменатите по-горе нови линии да похарчат парички тук за да разгледат състарените тухли четворки с орехова шума, май ще ни е срам да си направим труда за такъв вид статистика... Видяла жабата, че подковават вола и тя вдигнала крак. Само че "там", са впрегнали инфраструктурата си да развива икономика, а тук, основно ще използваме магистралите на изток и на юг за да ходим лятото на море, а летището-монопол на гурбет и понякога на екскурзийка като похарчим малко парички навън. Т.е. да налеем вода в мелницата на някоя чужда икономика. Говорено, говорено, говорено, но акъл и менструация, ако не дойдат на време, не ги чакай. :D
Аватар
tupolev144
супер спотър
 
Мнения: 1559
Регистриран на: 11 Юни 2011 12:35

Re: Летище София - редовни линии на чуждите авиокомпании

Мнениеот mashine1984 » 08 Мар 2016 17:03

Честно казано последните ми няколко пътувания до/от Италия мога да ти кажа, че самолета беше повече от наполовина пълен именно с италианци тръгнали на екскурзии.
mashine1984
супер спотър
 
Мнения: 1514
Регистриран на: 22 Яну 2015 19:45
Местоположение: София

Re: Летище София - редовни линии на чуждите авиокомпании

Мнениеот tupolev144 » 08 Мар 2016 19:09

mashine1984 написа:Честно казано последните ми няколко пътувания до/от Италия мога да ти кажа, че самолета беше повече от наполовина пълен именно с италианци тръгнали на екскурзии.

А аз честно да ти кажа, при връщане от Барселона с Wizz само преди броени дни, успях да видя сред пътуващите чужденци всичко на всичко една рускиня, явно женена за българин, защото си говореше на българо-руски с него. Въпросът на един от пътуващите към стюардесата беше, защо си правят труда да дублират българския с английски при даваната информация, като сме си само "наши". Отговорът беше, че такива са изискванията - факт. Как ги преброи тези над 50% италианци? Всеки сам може да се убеди колко са пътуващите чужденци дори и самият той да не пътува, а да постои известно време в терминала преди или след полет. В интерес на истината самолетът беше почти пълен, дали заради празниците или пък не, но тези хора определено не се връщаха от екскурзия или поне над 90% от тях. Идват все още да видят останалите си живи родители или роднини. Е, определено идванията ще стават все по-редки. За около 25 години, населението е намаляло с над 1/3, което е с около половината от работоспособното население и това е прецидент. Голяма част от тези хора искат да се върнат, но няма как да стане, поради известните на всички причини, но пък се възползваме да ги возим и да преливаме от пусто в празно. И в името на това, да ги возим от едно и също място, правим какви ли не еквилибристики, което пък води след себе си невъзможността да се случва това, което се случва дори вече и в Румъния, с даваните многократни примери за развитието на летищата им (респективно регионите) и целия авиационен пазар.. А що се отнася до репликата, на живеещият в чужбина съфорумец, че у нас няма какво да се види, явно нещо се е объркал. Само че това за да се види, трябва да има начин този, който иска да го види да може да стигне до там бързо, евтино и удобно, иначе няма как да стане, защото не сме ние тези, които сме открили топлата вода.
Аватар
tupolev144
супер спотър
 
Мнения: 1559
Регистриран на: 11 Юни 2011 12:35

Re: Летище София - редовни линии на чуждите авиокомпании

Мнениеот b73999 » 08 Мар 2016 21:23

tupolev144 написа:
mashine1984 написа:Честно казано последните ми няколко пътувания до/от Италия мога да ти кажа, че самолета беше повече от наполовина пълен именно с италианци тръгнали на екскурзии.

А аз честно да ти кажа, при връщане от Барселона с Wizz само преди броени дни, успях да видя сред пътуващите чужденци всичко на всичко една рускиня, явно женена за българин, защото си говореше на българо-руски с него. Въпросът на един от пътуващите към стюардесата беше, защо си правят труда да дублират българския с английски при даваната информация, като сме си само "наши". Отговорът беше, че такива са изискванията - факт. Как ги преброи тези над 50% италианци? Всеки сам може да се убеди колко са пътуващите чужденци дори и самият той да не пътува, а да постои известно време в терминала преди или след полет. В интерес на истината самолетът беше почти пълен, дали заради празниците или пък не, но тези хора определено не се връщаха от екскурзия или поне над 90% от тях. Идват все още да видят останалите си живи родители или роднини. Е, определено идванията ще стават все по-редки. За около 25 години, населението е намаляло с над 1/3, което е с около половината от работоспособното население и това е прецидент. Голяма част от тези хора искат да се върнат, но няма как да стане, поради известните на всички причини, но пък се възползваме да ги возим и да преливаме от пусто в празно. И в името на това, да ги возим от едно и също място, правим какви ли не еквилибристики, което пък води след себе си невъзможността да се случва това, което се случва дори вече и в Румъния, с даваните многократни примери за развитието на летищата им (респективно регионите) и целия авиационен пазар.. А що се отнася до репликата, на живеещият в чужбина съфорумец, че у нас няма какво да се види, явно нещо се е объркал. Само че това за да се види, трябва да има начин този, който иска да го види да може да стигне до там бързо, евтино и удобно, иначе няма как да стане, защото не сме ние тези, които сме открили топлата вода.


Аз пътувам почти всяка седмица с Оустриън и определено мога да кажа, че поне 50% са чужденци, особено обедните полети са основно чужденци.
b73999
по-спотър
 
Мнения: 123
Регистриран на: 11 Дек 2014 16:59

Re: Летище София - редовни линии на чуждите авиокомпании

Мнениеот Делян » 08 Мар 2016 21:56

Мрънкане, мрънкане, какво постигаш с мрънкане освен да насаждаш негативизъм в млади хора например които не са живяли през мракобесните соц. времена и ти четат писанията колко сме зле сега! Да, зле сме защото сме избрали или са ни го избрали източният лагер. Разбери че твойто поколение няма да види нормален по евро стандарти живот, надявай се поне следващото поколение да има нормален стандарт на живот. И сериозно ли си мислиш че знаеш какво става в България макар и да живееш там? Да живее интернет, че може да мрънкаш онлайн защото едва ли има човек на този свят дори и близък роднина който да може да издържи на това мрънкане!
Последна промяна Делян на 09 Мар 2016 04:11, променена общо 1 път
Аватар
Делян
супер спотър
 
Мнения: 4711
Регистриран на: 07 Яну 2004 21:27
Местоположение: KBDR, Igor I Sikorsky Memorial Airport, Bridgeport, Connecticut, USA

Re: Летище София - редовни линии на чуждите авиокомпании

Мнениеот mashine1984 » 08 Мар 2016 22:14

Делян написа:Мрънкане, мрънкане, какво постигаш с мрънкане освен да насаждаш негативизъм в млади хора например които не са живяли през мракобесните соц. времена и ти четат писанията колко сме зле сега! Да, зле сме защото сме избрали или са ни го избрали източният лагер. Разбери че твойто поколение няма да види нормален по евро стандарти живот, надявай се поне следващото поколение да има нормален стандарт на живот. И сериозно ли си мислиш че знаеш какво става в България макар и да живееш там? Да живее интернет, че може да мрънкаш онлайн защото едва ли има човек на този свят дори и близък роднина който да може да издържи на това мрънка!

Той, tupolev144, къде се намира?
mashine1984
супер спотър
 
Мнения: 1514
Регистриран на: 22 Яну 2015 19:45
Местоположение: София

Re: Летище София - редовни линии на чуждите авиокомпании

Мнениеот Делян » 09 Мар 2016 04:08

Намира се там където са останали под турско робство след Освобождението и затова използването на турцизми е много популярно!
Аватар
Делян
супер спотър
 
Мнения: 4711
Регистриран на: 07 Яну 2004 21:27
Местоположение: KBDR, Igor I Sikorsky Memorial Airport, Bridgeport, Connecticut, USA

Re: Летище София - редовни линии на чуждите авиокомпании

Мнениеот skyviewer » 09 Мар 2016 09:37

Делян написа:Намира се там където са останали под турско робство след Освобождението и затова използването на турцизми е много популярно!


...моля да се употребява официалното държавно определение за: "Османско владичество с мирно съжителствo"

http://www.blitz.bg/news/article/389761
Аватар
skyviewer
супер спотър
 
Мнения: 1461
Регистриран на: 23 Юли 2009 18:11

Re: Летище София - редовни линии на чуждите авиокомпании

Мнениеот tupolev144 » 09 Мар 2016 10:19

b73999 написа:
tupolev144 написа:
mashine1984 написа:Честно казано последните ми няколко пътувания до/от Италия мога да ти кажа, че самолета беше повече от наполовина пълен именно с италианци тръгнали на екскурзии.

А аз честно да ти кажа, при връщане от Барселона с Wizz само преди броени дни, успях да видя сред пътуващите чужденци всичко на всичко една рускиня, явно женена за българин, защото си говореше на българо-руски с него. Въпросът на един от пътуващите към стюардесата беше, защо си правят труда да дублират българския с английски при даваната информация, като сме си само "наши". Отговорът беше, че такива са изискванията - факт. Как ги преброи тези над 50% италианци? Всеки сам може да се убеди колко са пътуващите чужденци дори и самият той да не пътува, а да постои известно време в терминала преди или след полет. В интерес на истината самолетът беше почти пълен, дали заради празниците или пък не, но тези хора определено не се връщаха от екскурзия или поне над 90% от тях. Идват все още да видят останалите си живи родители или роднини. Е, определено идванията ще стават все по-редки. За около 25 години, населението е намаляло с над 1/3, което е с около половината от работоспособното население и това е прецидент. Голяма част от тези хора искат да се върнат, но няма как да стане, поради известните на всички причини, но пък се възползваме да ги возим и да преливаме от пусто в празно. И в името на това, да ги возим от едно и също място, правим какви ли не еквилибристики, което пък води след себе си невъзможността да се случва това, което се случва дори вече и в Румъния, с даваните многократни примери за развитието на летищата им (респективно регионите) и целия авиационен пазар.. А що се отнася до репликата, на живеещият в чужбина съфорумец, че у нас няма какво да се види, явно нещо се е объркал. Само че това за да се види, трябва да има начин този, който иска да го види да може да стигне до там бързо, евтино и удобно, иначе няма как да стане, защото не сме ние тези, които сме открили топлата вода.


Аз пътувам почти всяка седмица с Оустриън и определено мога да кажа, че поне 50% са чужденци, особено обедните полети са основно чужденци.

Ако се има в предвид, че в Австрия има голяма диаспора българи, създадена особено през последните 25-30 год., а и също, че голяма част от тях са вече с австрийско гражданство, сигурно си прав, че процента на "чужденците" е доста голям по това направление. Ако пълним самолетите си с 50% чужденци, то тогава посетилите столицата ще са доста над официално обявените. Тук може да се ориентираш в ситуацията по чуждите туристи, които не са пристигнали само по въздух:
http://www.dnevnik.bg/biznes/turizam/20 ... lugodieto/
А разликата в картината с пътуващите през нашето основно летище и европейските такива, е ясна за всеки, така че да си помпаме излищно самочувствие, няма смисъл.
А на емигриралия зад океана за да си търси препитанието пожелавам, ако не децата му, то поне внуците му да се почустват изцяло интегрирани в обществото им и да се чувстват добре там и да не се тревожи за другите хора, защото преминава в прекалено лични коментари, клонящи към изпростяване.
Аватар
tupolev144
супер спотър
 
Мнения: 1559
Регистриран на: 11 Юни 2011 12:35

Re: Летище София - редовни линии на чуждите авиокомпании

Мнениеот mitkobiker » 09 Мар 2016 10:40

А сега пак обратно към темата...
Зад полетите на Mistral седят програмите на няколко от най-големите туроператори на нашия пазар. За щастие тези програми излизат доста успешни и очевидно честотата и дестинациите се увеличават. Явно хората са си направили сметките щом дублират линии на Уиз.
Таргетът са организирани/пакетни групи (предимно от България към Италия) с някакви минимални количества за свободна продажба.
AB6 313 318/9/20/21/Q/N 332/3/8/9 343/5/6 359 388 717 733-9/M8/9 74E/4/8 752/3 763 772/3 788/9/1 AN4 AT4/7 AWH AR1/8 141/2/3 C207/8 CNJ CR2/7/9/K CS1/3 DHT/2/3/4 D28/38 ER3/4 E70/5/90/5 290 FRJ F50/70/100 IL8/9 J32/41 L4T M82/3 TU3/5 SF3 S20 SU9 NDE
Изображение
Аватар
mitkobiker
супер спотър
 
Мнения: 2544
Регистриран на: 09 Ное 2004 12:51
Местоположение: София

Re: Летище София - редовни линии на чуждите авиокомпании

Мнениеот amcho » 09 Мар 2016 11:10

Би било твърде банално ако се говори само за емигриралите българи. Нека не забравим, и останалите:
- българи, които пътуват поне веднъж годишно, и откриват нови и достъпни дестинации благодарение на а/к като Уиз както и чуждени, които никога не са били в София, която за тях е нар. city-break дестинация (просто стига да се види за един уикенд - 1/2 нощи макс).
- бизнес пътници особено дестинации като Варна, Букурещ, Лондон, Атина, Брюксел и (на есен Дъблин)
- англичани (доста) с имоти в България и много българи живеещи и учащи на Острова (6 целогодишни дестинации до Великобритания): LHR/LGW/LTN/STN/BHX/BRS
- чартърни ски полети през зимата (входящи)
- чартърни полети през лятото (изходящи)
- разбира се и пътниците с трансфер до големите летища: FRA/CDG/AMS и т.н.

Хубавото е, че през последните години ръстът на летището е бил сравнително умерен и положителен, и не сме видяли а/к да спират да летят до летището както например Белград а точно обратното: нови дестинации, нови а/к.
Разбира се, появата на ирландеца през есента най-вероятно ще накара доста а/к да реагират. W6 веднага заложиха полети, ТК вече заложиха третия следобен полет през зимата, Ер Берлин също (макар и с по-малко честоти), останалите вероятно ще постъпят по същия начин.
There's always a reason to fly...

Изображение
Аватар
amcho
супер спотър
 
Мнения: 1829
Регистриран на: 31 Дек 2007 18:03
Местоположение: По света у и нас

Re: Летище София - редовни линии на чуждите авиокомпании

Мнениеот makler » 09 Мар 2016 11:57

amcho написа:- англичани (доста) с имоти в България и много българи живеещи и учащи на Острова (6 целогодишни дестинации до Великобритания): LHR/LGW/LTN/STN/BHX/BRS
.


Малка корекция - 7 с MAN!
Изображение
Аватар
makler
супер спотър
 
Мнения: 1134
Регистриран на: 20 Фев 2006 00:01

Re: Летище София - редовни линии на чуждите авиокомпании

Мнениеот tupolev144 » 09 Мар 2016 14:08

amcho написа:Би било твърде банално ако се говори само за емигриралите българи. Нека не забравим, и останалите:
- българи, които пътуват поне веднъж годишно, и откриват нови и достъпни дестинации благодарение на а/к като Уиз както и чуждени, които никога не са били в София, която за тях е нар. city-break дестинация (просто стига да се види за един уикенд - 1/2 нощи макс).
- бизнес пътници особено дестинации като Варна, Букурещ, Лондон, Атина, Брюксел и (на есен Дъблин)
- англичани (доста) с имоти в България и много българи живеещи и учащи на Острова (6 целогодишни дестинации до Великобритания): LHR/LGW/LTN/STN/BHX/BRS
- чартърни ски полети през зимата (входящи)
- чартърни полети през лятото (изходящи)
- разбира се и пътниците с трансфер до големите летища: FRA/CDG/AMS и т.н.

Хубавото е, че през последните години ръстът на летището е бил сравнително умерен и положителен, и не сме видяли а/к да спират да летят до летището както например Белград а точно обратното: нови дестинации, нови а/к.
Разбира се, появата на ирландеца през есента най-вероятно ще накара доста а/к да реагират. W6 веднага заложиха полети, ТК вече заложиха третия следобен полет през зимата, Ер Берлин също (макар и с по-малко честоти), останалите вероятно ще постъпят по същия начин.

Kоментарите по въпроса започнаха от факта, че инфрастуктура, особено като летище от основната мрежа, трябва да допринася за развитие на икономика, а това става с чужди туристи преминали през него, които ще похарчат средства тук, а не с износ на такива, които ще харчат парите си другaде. В изброените от теб сегменти, такива са основно споменатите като "city-break" за уикенда, англичаните с имотите и чартърните за ски. Първите явно са определящите в посочените данни от статията по-горе, а те на фона на общообявения пътникопоток за летището са доста малък процент. Англичаните с имоти не са кой знае колко много и те определено напоследък масово си ги разпродарат. За чартърните ски туристи с пакетните цени, също не са с толкова голям икономически принос. След като другарите определиха чартърната политика кой къде ще каца и няма да каца за ски курортите ни и много от тези туристи вече се извозват до София, доведе до това, че немските туристи масово прекратиха посещение в нашите зимни курорти и тяхното място се зае от туристи от съседните ни страни използващи наземен транспорт (за справка до преди стартирането на този процес, в Пловдив кацаха чартъри от няколко немски летища). Ако ти дам сравнения със сходни летища и сегментите на пътникопотока там в съотношение на чужди и местни, ще останеш доста разочарован. Ако ще използваме летището с политиката на автогарите, за да ни е удобно основно на нашенците (откъдето тръгна и полемиката) и междувременно някой от сегмента "city-break" или чиновник от "Брюксел" да го посети, то тогава няма за какво да спорим. Но дали сме впрегнали тази общонационална инфраструктура да работи ефективно за икономиката, тогава доста може да се спори. И в тази връзка, този т.н. "city-break" турист, към който се стремят вече и страните от Източна Европа, който е решил да посети регионите на В.Търново или Пловдив например, но трябва да отдели още ден и половина за път, той просто няма да дойде и държавата го губи като такъв. А точно той ще остави паричките си за през уикенда в икономиката ни. Точно за това, вече и в тези държави регионалните летища се развиват с бързи темпове.
Аватар
tupolev144
супер спотър
 
Мнения: 1559
Регистриран на: 11 Юни 2011 12:35

Re: Летище София - редовни линии на чуждите авиокомпании

Мнениеот BG900205 » 10 Мар 2016 13:47

tupolev144 написа:
mashine1984 написа:Честно казано последните ми няколко пътувания до/от Италия мога да ти кажа, че самолета беше повече от наполовина пълен именно с италианци тръгнали на екскурзии.

А аз честно да ти кажа, при връщане от Барселона с Wizz само преди броени дни, успях да видя сред пътуващите чужденци всичко на всичко една рускиня, явно женена за българин, защото си говореше на българо-руски с него. Въпросът на един от пътуващите към стюардесата беше, защо си правят труда да дублират българския с английски при даваната информация, като сме си само "наши". Отговорът беше, че такива са изискванията - факт. Как ги преброи тези над 50% италианци? Всеки сам може да се убеди колко са пътуващите чужденци дори и самият той да не пътува, а да постои известно време в терминала преди или след полет. В интерес на истината самолетът беше почти пълен, дали заради празниците или пък не, но тези хора определено не се връщаха от екскурзия или поне над 90% от тях. Идват все още да видят останалите си живи родители или роднини. Е, определено идванията ще стават все по-редки. За около 25 години, населението е намаляло с над 1/3, което е с около половината от работоспособното население и това е прецидент. Голяма част от тези хора искат да се върнат, но няма как да стане, поради известните на всички причини, но пък се възползваме да ги возим и да преливаме от пусто в празно. И в името на това, да ги возим от едно и също място, правим какви ли не еквилибристики, което пък води след себе си невъзможността да се случва това, което се случва дори вече и в Румъния, с даваните многократни примери за развитието на летищата им (респективно регионите) и целия авиационен пазар.. А що се отнася до репликата, на живеещият в чужбина съфорумец, че у нас няма какво да се види, явно нещо се е объркал. Само че това за да се види, трябва да има начин този, който иска да го види да може да стигне до там бързо, евтино и удобно, иначе няма как да стане, защото не сме ние тези, които сме открили топлата вода.


Уиз от Барселона хаха, какви чужденци очакваш. Пробвай Луфти или Суис или Бритиш, там се намират. Или много малък бизнес трафик или алкохолен туризъм. За друг не сме се потрудили. Не мисля, че летището е първото което ще донесе туристи. Да не би до Мачу Пикчу да ги водят със самолет?
BG900205
спотър
 
Мнения: 62
Регистриран на: 07 Фев 2014 14:20

Re: Летище София - редовни линии на чуждите авиокомпании

Мнениеот tupolev144 » 10 Мар 2016 16:53

BG900205 написа:
tupolev144 написа:
mashine1984 написа:Честно казано последните ми няколко пътувания до/от Италия мога да ти кажа, че самолета беше повече от наполовина пълен именно с италианци тръгнали на екскурзии.

А аз честно да ти кажа, при връщане от Барселона с Wizz само преди броени дни, успях да видя сред пътуващите чужденци всичко на всичко една рускиня, явно женена за българин, защото си говореше на българо-руски с него. Въпросът на един от пътуващите към стюардесата беше, защо си правят труда да дублират българския с английски при даваната информация, като сме си само "наши". Отговорът беше, че такива са изискванията - факт. Как ги преброи тези над 50% италианци? Всеки сам може да се убеди колко са пътуващите чужденци дори и самият той да не пътува, а да постои известно време в терминала преди или след полет. В интерес на истината самолетът беше почти пълен, дали заради празниците или пък не, но тези хора определено не се връщаха от екскурзия или поне над 90% от тях. Идват все още да видят останалите си живи родители или роднини. Е, определено идванията ще стават все по-редки. За около 25 години, населението е намаляло с над 1/3, което е с около половината от работоспособното население и това е прецидент. Голяма част от тези хора искат да се върнат, но няма как да стане, поради известните на всички причини, но пък се възползваме да ги возим и да преливаме от пусто в празно. И в името на това, да ги возим от едно и също място, правим какви ли не еквилибристики, което пък води след себе си невъзможността да се случва това, което се случва дори вече и в Румъния, с даваните многократни примери за развитието на летищата им (респективно регионите) и целия авиационен пазар.. А що се отнася до репликата, на живеещият в чужбина съфорумец, че у нас няма какво да се види, явно нещо се е объркал. Само че това за да се види, трябва да има начин този, който иска да го види да може да стигне до там бързо, евтино и удобно, иначе няма как да стане, защото не сме ние тези, които сме открили топлата вода.


Уиз от Барселона хаха, какви чужденци очакваш. Пробвай Луфти или Суис или Бритиш, там се намират. Или много малък бизнес трафик или алкохолен туризъм. За друг не сме се потрудили. Не мисля, че летището е първото което ще донесе туристи. Да не би до Мачу Пикчу да ги водят със самолет?

Проблемът не е нито в името, нито във вида на авиокомпанията, а в това, че дестинацията не е туристическа и не виждам как ще стане. Явно според теб чужденец не стъпва по другите дестинации до които Wizz лети, само защото е нискотарифна? Сигурно е много трудно да се схване, че за съществуването на авиотранспорта са необходими най-вече две основни групи пътници. Едната са бизнес, а другите са туристи, като втората група, са значително по-голямата и когато тя липсва по определена дестинация, не може да се очаква развитие. За справка, интервюто с маркетинговия директор на ЕasyJet в bgonair за профила на пътникопотока през основното ни летище. Е, ориентирали сме се за извозване основно на емигрантите ("бизнес" пътници, но не чужди, а наши) и на техните роднини и приятели, които са около 2-3 милиона души, но те нямат нищо общо с чуждия турист, който да захранва икономика с посещение на забележителности, хотели, расторанти и т.н., което води и до откриване на нови работни места в тези сфери. А там където имаше възможност местни регионални летища да се използват за туризъм и за бизнес, което щеше да допринесе и за развитие на регионите (респективно икономиката ни), ние им съкратихме персонала, работното време и т.н.. И да не сме голословни един пример:

http://www.plovdiv.bg/%D0%BF%D0%BB%D0%B ... %B8%D1%82/

http://bnr.bg/plovdiv/post/100657843/pl ... -ta-godina

Ще кажеш, да кацат където има възможност. Да, ама няма да стане, както и не става, защото надълго и нашироко е обяснявано, че всяко летище си има "catchment area", което е максимум до 100 km и ако разстоянието е повече, то желаещият да пътува обикновено се отказва и не сме открили ние топлата вода. Е затова и до Мачу Пикчу, което си дал като пример, си има международно летище което е на 45 мили от него.

http://www.tripadvisor.com/Flights-g294 ... fares.html

"Flight stats for Machu Picchu - did you know?
Machu Picchu is 45 mi from Velazco Astete Airport (Cusco, Peru).
Velazco Astete Airport (Cusco, Peru)
Right now, 10 airlines operate out of Velazco Astete Airport.
Velazco Astete Airport offers nonstop flights to 5 cities.
Every week, at least 357 domestic flights and 14 international flights depart from Velazco Astete Airport."

И затова съседите с които доскоро ни сравняваха (но вече не), имат 3 държавни летища, 16 общински и 1 частно т.е. общо 20 - и всичките те за обществено ползване (международни) и се развиват. А те си бяха толкова и в тоталитарно време. А нашите тогава бяха 11, сега са 5, като танденцията очевидно е за редуциране (да си извозваме на спокойствие емигрантите). Явно румънците са наясно за какво служат летищата и ти посочвам един от многото възможни примери:

http://www.therouteshop.com/profiles/si ... l-airport/
Аватар
tupolev144
супер спотър
 
Мнения: 1559
Регистриран на: 11 Юни 2011 12:35

ПредишнаСледваща

Назад към Авиация + Авиационни новини

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта