CFMI CFM56 vs. IAE V-series

Наистина рядко се случва, говорейки с техници да чувам фразата: "Този двигател прави самолета добър". Също така рядко се случва даден продукт на инж. мисъл да остане на пазара, в условия на реална пазарна икономика, повече от 24 години. Макар САЩ да е родината на много "газотурбинни шедьоври" като GE CF6, P.W. JT8-series и мн. др., звукът на един двигател, родил се около 3-4 години преди мен, до ден днешен е може би най-често срещаният на много летища по света.
Защо CFM56 е толкова добър? Нека хората, които знаят повече за него или са работили с него, да споделят своите впечатления от тази машина...
Има ли CFM56 реален конкурент? Защо алтернативата му IAE V2500 проходи толкова трудно и до къде е стигнало неговото развитие в днешния ден?
Би било огромно удоволствие за мен, да анализираме триумфалния път на американско-френската турбина, да обърнем внимание на основния му конкурент или просто казано - да сравним двата продукта
Защо CFM56 е толкова добър? Нека хората, които знаят повече за него или са работили с него, да споделят своите впечатления от тази машина...
Има ли CFM56 реален конкурент? Защо алтернативата му IAE V2500 проходи толкова трудно и до къде е стигнало неговото развитие в днешния ден?
Би било огромно удоволствие за мен, да анализираме триумфалния път на американско-френската турбина, да обърнем внимание на основния му конкурент или просто казано - да сравним двата продукта
