Lufthansa

Мнениеот Lozanoff » 27 Яну 2009 01:57

merlin написа:Germanwings не ми е сред любимите нискотарифни авиокомпании, понеже е създадена от LH с цел да заеме пазара на потенциални желаещи като Изи и Райънеър да се наложат, точно както и други бивши монополисти в Европа създадоха свои нискотарифни подразделения. Само вижте цените им, вероятно едва 10% от местата им са Low Cost, а останалите покриват разликата с нормален превозвач, че дори са по-скъпи. При тях имаш възможност за полет София-Скопие през Кьолн, което като цена и време е лудост...
Но се прекланям пред немците, завзеха слотове по немските летища и с помощта на еко-огрничения и други похвати като високи такси, правят навлизането на нискотарифни превозвачи от други страни мноого трудни.

ЕърБерлин ги изключвам, те от няколко години не са дори членове на организацията на нискотарифните превозвачи, а и по литиката им не е вече такава.


Много добре казано!
Lozanoff
най-спотър
 
Мнения: 363
Регистриран на: 07 Яну 2009 22:23

Мнениеот apostol » 27 Яну 2009 07:33

ideqta na kompaniqta e da pecheli,za tova shte izpolzva vsqka nisha,koqto e perspektivna.germanwings i ryanair imat razlichna politika.
apostol
най-спотър
 
Мнения: 346
Регистриран на: 12 Мар 2008 19:48

Re: Lufthansa

Мнениеот Gentleman » 04 Фев 2009 11:20

На 4 февруари 2009 г., сряда, от 11:00 часа, в зала "Пирин" на хотел "Шератон" ще се проведе брифинг на Lufthansa, съобщиха от компанията.

На срещата генералният мениджър на Lufthansa за България и Албания Габор Хорват ще представи резултатите на Lufthansa Group за България и Югоизточна Европа за 2008 г., както и плановете на Групата за развитие през 2009 г.

На срещата ще присъства Клаус Горни, "Корпоративни комуникации", Lufthansa Европа.
Gentleman
по-спотър
 
Мнения: 170
Регистриран на: 25 Май 2008 13:50

Re: Lufthansa

Мнениеот Kathe » 04 Фев 2009 17:22

До мен достига една информация, доста противоречива с тази в постингите до тук, отностно Germanwings и моля за коментар от вас .
Един човек работещ в Germanwings като гл. инжинер механик и пилот, твърди, че прави презокеански Карго полети !
Каква е тази опция, възможно ли е и има ли връзка с нареждания и договорни отношения м/у Джърман уингс и Луфтханза ??

germanwings prenasqt cargo ot LH v ramkite na 100kg zaradi turnaround i ne do vsichki letishta
/
100кг. не са ли твърде малко, за да се извършват карго полети дори и до най-близката дестинация?... или такъв карго пренос се комбинира с пасажерски полет? И това означава ли, че от Germanwings не изършват Само Карго презокеански полети?

Поздрави и Благодарности!
Аватар
Kathe
спотър
 
Мнения: 11
Регистриран на: 22 Яну 2009 10:01

Re: Lufthansa

Мнениеот LZ-EZY » 04 Фев 2009 17:36

100 КГ Е МАКСИМУМA KАРГО НАЙ-ЧЕСТО ПОД ФОРМАТА НА "SAMEDAY" - НЕЩО КАТО DHL НА LH...
ДА КОМБИНИРАНО С РЕДОВНИТЕ ЛИНИИ НА GERMANWINGS. КАТЕГОРИЧНО НЯМАТ САМО KАРГО ПОЛЕТИ ОЩЕ ПО МАЛКО ПРЕЗОКЕАНСКИ.

CYRILLIC by ABV :rock:
Аватар
LZ-EZY
супер спотър
 
Мнения: 1092
Регистриран на: 21 Дек 2007 18:19

Re: Lufthansa

Мнениеот GWI_CGN » 04 Фев 2009 19:02

Germanwings нямат презокеански полети, но има чисто карго полети - има договор с Deutsche Post и има нощни полети между Берлин, Щутгарт и Кьолн, които се изпълняват късно вечер в определни дни от седмицата.
Доколкото ми е известно няма опция за превоз на карго поради краткото време, което самолетите прекарват на земята...
Аватар
GWI_CGN
спотър
 
Мнения: 29
Регистриран на: 17 Ное 2007 14:13
Местоположение: Bonn/Бургас

Re: Lufthansa

Мнениеот apostol » 05 Фев 2009 16:29

ima dogovor mejdu germanwings i LH cargo za vyprosnite 100 kg i se bazira imeno na malkiq turnaround
apostol
най-спотър
 
Мнения: 346
Регистриран на: 12 Мар 2008 19:48

Re: Lufthansa

Мнениеот apostol » 05 Фев 2009 16:30

Kathe написа:До мен достига една информация, доста противоречива с тази в постингите до тук, отностно Germanwings и моля за коментар от вас .
Един човек работещ в Germanwings като гл. инжинер механик и пилот, твърди, че прави презокеански Карго полети !
Каква е тази опция, възможно ли е и има ли връзка с нареждания и договорни отношения м/у Джърман уингс и Луфтханза ??

germanwings prenasqt cargo ot LH v ramkite na 100kg zaradi turnaround i ne do vsichki letishta
/
100кг. не са ли твърде малко, за да се извършват карго полети дори и до най-близката дестинация?... или такъв карго пренос се комбинира с пасажерски полет? И това означава ли, че от Germanwings не изършват Само Карго презокеански полети?

Поздрави и Благодарности!


kombinaciqta pilot mehanik mi stana interesna
apostol
най-спотър
 
Мнения: 346
Регистриран на: 12 Мар 2008 19:48

Re: Lufthansa

Мнениеот Kathe » 06 Фев 2009 10:59

Инересни са ми много въпроси и на мен.. Затова, може би извадих ненужни (за повечето форумци тук) коментари, за което се извинявам. Навярно темата е "жива" и си е струвало да се отдели специялен раздел за Грманските криле..
Аватар
Kathe
спотър
 
Мнения: 11
Регистриран на: 22 Яну 2009 10:01

Re: Lufthansa

Мнениеот LZ-EZY » 06 Фев 2009 11:13

apostol написа:ima dogovor mejdu germanwings i LH cargo za vyprosnite 100 kg i se bazira imeno na malkiq turnaround


I az tai znam. Za noshnite poleti za Deutsche post ne znaex...
Аватар
LZ-EZY
супер спотър
 
Мнения: 1092
Регистриран на: 21 Дек 2007 18:19

Re: Lufthansa

Мнениеот Kathe » 17 Фев 2009 12:10

kombinaciqta pilot mehanik mi stana interesna


Какво означават три ивици в униформата на летците?
Аватар
Kathe
спотър
 
Мнения: 11
Регистриран на: 22 Яну 2009 10:01

Re: Lufthansa

Мнениеот Stoyan » 17 Фев 2009 13:28

Че са втори пилоти (поне в повечето случаи).
Изображение
Аватар
Stoyan
супер спотър
 
Мнения: 2304
Регистриран на: 01 Юни 2004 16:42
Местоположение: София

Re: Lufthansa

Мнениеот harrier » 17 Фев 2009 14:00

Означават, че са първи офицери. В някои компании SFO (second flight officer) носи две ивици.
Аватар
harrier
член на екипажа
 
Мнения: 5258
Регистриран на: 16 Дек 2003 17:16

Re: Lufthansa

Мнениеот Kathe » 17 Фев 2009 14:36

Което означава ли също така и 'chef engineer pilot' - за 3 ивици и е следващя по ранг и значимост след командира?
След като се нарича second flight officer 2 ивици при някой компании има ли primary flight officer
Бихте ли пояснили йерархията от командир в низходящ ред и отличителните ивици (белези) в униформата?

Благодаря!
Аватар
Kathe
спотър
 
Мнения: 11
Регистриран на: 22 Яну 2009 10:01

Re: Lufthansa

Мнениеот harrier » 17 Фев 2009 22:51

4 ивици - командир или капитан, както ти е по-удобно
3 ивици - First Flight Officer
2 ивици - Second Flight Officer
1 ивица - обикновено ги слагат на стюардите, но това е само по наблюдения, може да имат и друг смисъл.

Капитанът заема лявата седалка, вторият пилот (FFO или SFO) - дясната. При продължителни полети (над 8 часа) много от компаниите пращат усилен екипаж - трима пилоти, за да може докато един си почива отпред винаги да има двама. При някои от тези компании SFO има право само да заема мястото на капитана или FFO по време на полет и няма право да е на едно от двете места когато самолетът е под 10 000 фута - т.е. малко след излитане или непосредствено преди захода за кацане. В отрядите за по-близки разстояния не винаги има такова нещо като SFO, т.е. пилотите след като си приключат обучението и вземат type rating за съответния тип самолет автоматично стават FFO.
Аватар
harrier
член на екипажа
 
Мнения: 5258
Регистриран на: 16 Дек 2003 17:16

ПредишнаСледваща

Назад към Авиация + Авиационни новини

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 29 госта