Страница 1 от 25

Lufthansa

МнениеПубликувано на: 17 Яну 2009 21:40
от alx_sf
Искам да ви попитам , какво Ви е мнението за Луфтханза .Дали е наистина най-добрата авиокомпания в света от към комерсиален смисъл . Дали найстина има най-добрия брандинг и реклама ? Какво знаете за бъдещото и развитие и дали ще пуснат още полети до София ...а и още нещо...защо почнаха пак да летят до София с противните 737-500 вместо А 320 ? Ако има подобна тема за ЛХ се извинявам

МнениеПубликувано на: 17 Яну 2009 23:08
от Anto
Ne e nai-dobrata kompania sveta, nito ima nai-dobria branding :?

Re: Lufthansa

МнениеПубликувано на: 18 Яну 2009 00:12
от E30
alx_sf написа:...защо почнаха пак да летят до София с противните 737-500 вместо А 320 ?


Искат да им се насладим като за последно... :lol:

Тази година би трябвало да ги сменят с Е190

МнениеПубликувано на: 18 Яну 2009 01:28
от apostol
Za bydeshteto i razvitie moje mnogo da se govori ,za lqtnoto razpisanie do momenta of fra ima otnovo 3 poleta.84 e s 733 zalojen,a 86 i 88 s 735.ot muc sa si 3 zalojeni s 319.dus si ostava s 1,cr7.ako ima promqna shte pisha.iznenadi ima estestveno,vsichko e do zakupeni sedalki.letim vse oshte s 320:
LH 3434/18 LH 320 DAIPE MUC SOF 18/0830
LH 3438/18 LH 320 DAIPL MUC SOF 18/1825
LH 3434/19 LH 320 DAIPP MUC SOF 19/0830
LX 1860/19 LX 320 HBIJP ZRH SOF 19/1205
LH 3438/19 LH 320 DAIPD MUC SOF 19/1825
ima podopbna tema i se izvinqvam ako samo trupam mneniq na greshno mqsto

МнениеПубликувано на: 18 Яну 2009 14:40
от mitkobiker
Луфтханза е продукт без алтернатива в България и много голяма част от пътниците оценяват качеството и удобствата, които тази авиокомпания и партньорите й предоставят.
След месец Луфтханза пак ще има по 7 !!! ежедневни полета + 4 на Австрийците + 1 на ЛОТ + 1 на Суис това са 12-13 полета всеки ден до София, които могат без проблем да се комбинират!
Присъствието им е смазващо, продукта им е качествен, ценовата им полеитика е сравнително гъвкава... мога само да пожелая на конкуренцията им да докарат поне половината от тези показатели :!:

МнениеПубликувано на: 18 Яну 2009 15:38
от apostol
makar sluhovete koito periodichno se puskat mediite za zakupuvaneto na LOT,te ne sa chast ot lufthansa,az bih dobavil kym gorespomenatuq pul germanwings i condor s tqhnite chartyrni programi.

МнениеПубликувано на: 19 Яну 2009 00:10
от alx_sf
в какъв смисъл ще имат пак по 7 полета на ден след месец ? те и сега имат по толкова ?

МнениеПубликувано на: 20 Яну 2009 00:20
от mitkobiker
@ apostol Не броя ЛОТ като част от Луфтханза, а като част от Star Alliance и възможността за комбиниране на пътувания между LX, LH, OS и LO.
За Germanwings забравих, защото малко или много те са си съвсем отделна категория превозвач.
@alx_sf Единия от трите полета до Франкфурт е спрян за месец-два. През януари и февруари Австрийците и Суис cъщо "режат" някои от полетите.

МнениеПубликувано на: 20 Яну 2009 00:52
от Емо
надявам се в скоро време София да се пусне от Луфтханза като 99-Евро-дестинация с origin Мюнхен например... 8) Все пак Анкара, Истанбул и Хелзинки са такива вече! :wink:

МнениеПубликувано на: 20 Яну 2009 01:56
от merlin
Аз се надявах 4 години, но само веднъж съм купувал такъв за 110 евро и спрях да се надявам.

А мнението ми за Луфтханза минава от осанна до разпни го, но ще съм им вечно благодарен как държаха самолет 30мин. заради мен на MUC, бяхме се отплеснали с един приятел (смеехме се на едни американци) и за boarding time не бяхме минали скенера дори, а изходът ни беше 83, ако познавате летището, то това е на около 500м от скенера, е избягахме го разстоянието с подскачащи чанти и лаптопи, но жеравът ни чакаше!
А като компания, понякога имат добри, но понякога и ужасни цени по монополните си дестинации, попадал съм на много мръсни самолети и ужасна храна, но пък обслужването е било на ниво. Но пък вижте, изкупиха половин Европа, значи продуктът им е печеливш.
То по тази тема десертация може да се напише.

МнениеПубликувано на: 20 Яну 2009 11:35
от BHAir2
merlin написа:Аз се надявах 4 години, но само веднъж съм купувал такъв за 110 евро и спрях да се надявам.

А мнението ми за Луфтханза минава от осанна до разпни го, но ще съм им вечно благодарен как държаха самолет 30мин. заради мен на MUC, бяхме се отплеснали с един приятел (смеехме се на едни американци) и за boarding time не бяхме минали скенера дори, а изходът ни беше 83, ако познавате летището, то това е на около 500м от скенера, е избягахме го разстоянието с подскачащи чанти и лаптопи, но жеравът ни чакаше!
А като компания, понякога имат добри, но понякога и ужасни цени по монополните си дестинации, попадал съм на много мръсни самолети и ужасна храна, но пък обслужването е било на ниво. Но пък вижте, изкупиха половин Европа, значи продуктът им е печеливш.
То по тази тема десертация може да се напише.

Ако си минал check-in им е по-лесно и отнема по-малко време, от колкото да свалят целия багаж за да намерят вашия. Не се допуска да излети самолет с багаж без пътника да е на борда (от съображения за сигурност) :wink: :lol:

МнениеПубликувано на: 20 Яну 2009 11:42
от Емо
BHAir2 написа:Не се допуска да излети самолет с багаж без пътника да е на борда (от съображения за сигурност) :wink: :lol:


... освен ако не е rush. :-D

А иначе Луфтханза отдавна го е дала на Sparflamme (е, както и други авиокомпании, де): Намалиха храната значително, няма вече choice-овете по определени leg-ове... Но самото обслужване им е на ниво, съгласен съм!

Поздрави
Емо

Върос за Gеrmanwings?

МнениеПубликувано на: 24 Яну 2009 19:22
от Kathe
Предполагам, че въпросът ми не е подходяш за тук, но не намирам отговорите на част от въпросите си в официалния им сайт.

Става дума за дъщерна компания на Луфтханза, затова поствам въпросите си тук.
Germanwings пътуват ли по по-далечни дестинации като сев.америка или (като нискобюджетен превозвач) са ограничени само в Европа?
Имат ли карго и ако - да, отново ли са само в Европа?
Разполага ли тази фирма с кораби и мрежа от хотели като продължение на основната им транспортна функция?

Благодаря предварително на онези, който ще ми отговорят!

МнениеПубликувано на: 24 Яну 2009 19:58
от merlin
Germanwings е нсикотарифна компания под контрола на Луфтханза, но не и изцяло тяхна собственост. Полетите има са ограничени в Европа, както и азиатската част на Турция, презокеански полети нямат.
Луфтханза Карго се казва карго дивизията им с хъб на Франкфуртското летище, НО от 2009 се предвижда нова компания с DHL, която да е базирана на Лайпциг/Хале, Луфтханза Карго е част от международен алианс на карго превозвачите.
Като всяка една спедиторска фирма, те сигурно предлагат услуги за корабен транспорт, но не притежават кораби.
Повече инфо във сайтът им.

Edit: Ако търсиш немска фирма, която да предлага почти цялата гама от транспортни услуги, то най-добре е да се обърнеш към Schenker, те са подразделение на Deutsche Bahn и дори имат бизнес и доста работници в България или Willi Betz, които с помощта на СОМАТ :D изградиха най-голямата мрежа от спедиторски услуги в Европа.

Поздрави.

МнениеПубликувано на: 24 Яну 2009 20:43
от Kathe
Твърде изчерпателно..
Мерси :)