Embraer

Embraer

Мнениеот richi_air » 27 Мар 2009 15:27

Embraer отчете 44% спад на печалбите

Бразилският производител на самолети Embraer отчете 44% спад на печалбите за четвъртото тримесечие, най-вече заради необходимостта от хеджиране в чужда валута, тъй като бразилския недвижими продължава да поевтинява.

Четвъртата по големина в света компания за производство на самолети отчете спад на нетната печалба до $111.7 милиона, спрямо $200.9 милиона година по-рано.

Загубите на компанията от валутни дерирвативи са на обща стойност от $121 милиона, след като бразилският реал поевтиня с 18% спрямо долара през тримесечието. Около 95 на сто от продажбите на Embraer се заплащат в долари.

Върху печалбите на Embraer се отразява и това, че компанията достави 59 самолета по време на тримесечния период или с два по-малко отколкото за същия период една година преди това.

Секторът е жестоко засегнат от икономическата криза, като според някои прогнози доставките за тази година може да намалеят двойно, тъй като клиентите отлагат или отменят своите поръчки.

Изпълнителният директор на Embraer Фредерико Курадо заяви, че очаква продажбите да се вдигнат отново през 2011 г..

Embraer, която се специализира в областта на регионалните джетове, е четвъртия по големина производител в сектора след Boeing в САЩ, Airbus в Европа и канадския Bombardier.

money.bg
richi_air
спотър
 
Мнения: 83
Регистриран на: 05 Ное 2008 18:10

Re: Embraer

Мнениеот mistoffelees » 23 Окт 2021 15:21

Брей, 12 години никой не е писал в тая тема... време ѝ е.

И така, имах удоволствието да "пояздя" един от новите Е2 на "Хелветик" и ето какво ми направи впечатление:

- На фона на неголемия фюзелаж, новите двигатели на P&W изглеждат направо огромни. Те са почти същия размер като тези на A320NEO, но тук тялото на самолета е доста по-малко. При запускането им има характерен момент на развъртане на съвсем ниски обороти, който трае докъм половин минута (и е свързан с малко неприятна флуктуация; човек за малко да си помисли, че ще се задави и ще заглъхне); едва след това двигателят излиза на обичайния idle режим.

- С новите двигатели очаквах салонът да е толкова тих, колото и при A320NEO. За съжаление, не е така - шумът в областта на ниските честоти е доста осезаем. Отделно климатизацията на Е2 също е по-шумна. Ако при A320NEO имаше осезаемо намаляване на шума в салона, при Е2 си е почти на старото ниво.

- Крилата са преработени в "съвременен" стил - доста по-тесни и с различен вид уинглети, почти плоски и завити назад. По дизайн напомнят на тези на Дриймлайнера. Сигурно е за доброто на самолета, но този тип "японски" дизайн (всичко изпилено на макс с идеята да има еднакъв живот - за сметка на резерва устойчивост) някакси не ми е от любимите.

- От положителните неща, машината показва приятно и плавно влизане и излизане от виражи, дори на ниска скорост и при голям ъгъл на наклон (където A320 осезаемо "придърпва" и е доста рязък). Също така приятно (за пътниците) работят задкрилките, като тук изобщо не се усеща спускането им (при А320 има характерен момент на по-рязко забавяне, свързано с отрицателно ускорение и усещането, че самолетът а-ха да спре във във въздуха).

Като цяло тия пилета са доста нови и в Европа май само KLM още имат от тях. Явно бразилците са се постарали да осъвременят Ембраера, но някои неща, основно по комфорта в салона, май не са им се получили съвсем.
mistoffelees
най-спотър
 
Мнения: 356
Регистриран на: 18 Яну 2015 19:10


Назад към Авиация + Авиационни новини

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта