Страница 2 от 2

Re: Swiss

МнениеПубликувано на: 26 Май 2016 21:02
от FQTL
Делян написа:Като трейнинг за 777 пилотите ли е този кратък полет?
В САЩ много често съм виждал нови 777 да изпълняват редовни полети от Орландо до Атланта например, 50 мин. полет.

Да,като трейнинг за пилотите и екипажа са тези полети..Самолета е летял до доста градове в Европа.

Re: Swiss

МнениеПубликувано на: 27 Май 2016 23:25
от mitkobiker
Едни познати ми се похвалиха, че на 24 май от София към Цюрих са били 13 човека във Фокера... дано подобно затоварване да е било изключение :shock:

Re: Swiss

МнениеПубликувано на: 28 Май 2016 10:55
от alex_2
mitkobiker написа:Едни познати ми се похвалиха, че на 24 май от София към Цюрих са били 13 човека във Фокера... дано подобно затоварване да е било изключение :shock:


при полетите на България Ер дали е същата ситуация? Надявам се не, а и ако беше , не вярвам че толкова години щяха да държат линията ..

Re: Swiss

МнениеПубликувано на: 28 Май 2016 11:48
от amcho
alex_2 написа:
mitkobiker написа:Едни познати ми се похвалиха, че на 24 май от София към Цюрих са били 13 човека във Фокера... дано подобно затоварване да е било изключение :shock:


при полетите на България Ер дали е същата ситуация? Надявам се не, а и ако беше , не вярвам че толкова години щяха да държат линията ..


И аз така мисля. Пък от 1 юни се отваря трудовия пазар в Швейцария. Предполагам, че ще има повече задвижване.

Re: Swiss

МнениеПубликувано на: 28 Май 2016 15:03
от ropotamo
Полетите както на Бг Ер, така и на Суис обикновено са с добро затоварване - не случайно Уиз открива линия до Базел. 13 човека е някакво изключение.
Във вторник вечерта пътувам със Суис до Цюрих и ще докладвам :)

Re: Swiss

МнениеПубликувано на: 28 Май 2016 19:15
от steven
Със сигурност Уиз ще помогне една от двете да спре полети. :D

Re: Swiss

МнениеПубликувано на: 31 Май 2016 23:44
от ropotamo
ropotamo написа:Във вторник вечерта пътувам със Суис до Цюрих и ще докладвам :)


На идване в София от фокера излязоха 83 пътници, направих си труда да ги преброя :) Обаче към Цюрих бяхме само към 35.

Re: Swiss

МнениеПубликувано на: 12 Яну 2017 04:44
от bratanov
10JUN17 Zurich – Sofia Avro RJ100

eff 21OCT17 Zurich – Sofia 1 weekly until 28OCT17 ---->>> Bombardier C-Series CS300

Boeing 777-300ER operations on intra-Europe

Zurich – Geneva 27MAR17 – 31MAY17 3-4 weekly
Zurich – Hanover 30MAR17 – 31MAY17 3-5 weekly
Zurich – Prague 28MAR17 – 31MAY17 3-6 weekly
Zurich – Vienna 31MAR17 – 28MAY17 2-3 weekly

Re: Swiss

МнениеПубликувано на: 12 Яну 2017 16:16
от Toni
bratanov написа:10JUN17 Zurich – Sofia Avro RJ100

eff 21OCT17 Zurich – Sofia 1 weekly until 28OCT17 ---->>> Bombardier C-Series CS300



T.e. CS100 ще ни прескочи и минаваме директно на 300 ;)

Re: Swiss

МнениеПубликувано на: 12 Яну 2017 20:46
от bratanov
имаше го по план,но го промениха Zurich – Sofia 04DEC16 – 29JAN17 CS100 service cancelled

Re: Swiss

МнениеПубликувано на: 23 Окт 2021 15:43
от mistoffelees
Любопитно от Swiss - какво не прави една авиокомпания, за да спести пари: рекламират на потниците си fast luggage drop-off, ако сами са си отпечатали етикетите вкъщи. За сметка на това, машини за печатане на етикети на собствения им хъб в Цюрих няма, но плащат заплати на две дузити тетки на гишетата, които правят същото. Къде е смисълът, иди го разбери (сигурно там, където е и онзи да плащат вече десет години на РМД-то "Хелветик" да им изпълнява част редовните полети).

По същата линия, рекламират на пътниците колко било екологично да се ползват дигитални тагове за багаж вместо хартиени. Трябва вие да си ги купите, разбира се. Като знам в какъв вид придобиват металните тагове на чантите (и самите те) след само няколко полета, не ми се мисли колко "дълго" ще изкара такъв таг на чантата ви - нито пък каво ще се случи с нея при трансфер, когато тагчето си замине някъде посредата.

Re: Swiss

МнениеПубликувано на: 25 Окт 2021 18:42
от ropotamo
mistoffelees написа: За сметка на това, машини за печатане на етикети на собствения им хъб в Цюрих няма, но плащат заплати на две дузити тетки на гишетата, които правят същото.


Не знам кога си летял от Цюрих, но е точно обратното. На Check-in 3 имат много машини и проверяват дали имаш разпечатан етикет преди въобще да те пуснат да се наредиш на опашката, за да си оставиш багажа. Т.е. или си разпечатваш у дома или на машините на летището, но няма вариант лелка да ти ги разпечата на гише.

Re: Swiss

МнениеПубликувано на: 26 Окт 2021 22:09
от mistoffelees
Не бъркай Swiss с летището в Цюрих. Чекин 3 в Цюрих е за лоукостъри; те са си сложили машините, щото така им е по-изгодно. Swiss използва само чекин 1, който изцяло за тях (лявата половина спрямо входа са Economy, дясната са Business и First). И там няма нито една машина за печатане на етикети. Освен ако джуджетата не са ги монтирали някоя от последните три нощи :)

Re: Swiss

МнениеПубликувано на: 28 Окт 2021 16:01
от ropotamo
mistoffelees написа:Не бъркай Swiss с летището в Цюрих. Чекин 3 в Цюрих е за лоукостъри; те са си сложили машините, щото така им е по-изгодно. Swiss използва само чекин 1, който изцяло за тях (лявата половина спрямо входа са Economy, дясната са Business и First). И там няма нито една машина за печатане на етикети. Освен ако джуджетата не са ги монтирали някоя от последните три нощи :)


Смея да твърдя, че познавам летище Цюрих доста добре.
Лоукостърите са на чекин 2. Чекин 1 и 3 се ползват основно от Стар Алианц.

https://www.flughafen-zuerich.ch/en/pas ... n/airlines